Reakcia na: Petto #88168:
Ak by dakto chcel robiť vyslovene načasovanú linku na odchody/príchody študentov na EUBA,tak by museli každú hodinu ísť behom 5 až 10 min dva busy,tzv. zdvojené spoje (dačo ako 59 alebo 92 pracovné do VW). Daktoré krúžky končia(začínajú) aj o 10,11 alebo 12, čiže tak. Tam pri tej 184 by pomohli odchody zdvojených spojov v hodinových intervaloch. Už samo o sebe pridanie zastávky linku 68 dobre potopí.
kecho
presne toto ma napadlo v súvisloti s MatFyzom, či by podľa teórie "busom až pred dvere" DPB nemal náhodou spraviť lanovku aj od elín na kopec ?
Re #88168 Petto:
a čo takto expres (keď už ho tak strašne chcú mať) Hroboňova, Zochova, cez most SNP a Einsteinovu až po výjazd na Prístavný most, kde by odbočila priamo k euba, otočí sa cez Ovsište ako kedysy nočák, pôjde na euba, odtiaľ na Einsteinovu a na Zochovej je už na starej trase, prípadne zrušiť aj napr. zastávku pri Grassalkovichovom, veď tam nie je žiadny internát alebo na Sokolskej - veď zo ŽST môžu prestúpiť pri SAV z 93... Keď teda všetkým ide tak veľmi o dobro študentov - nemusí predsa zastavovať po celej Petržalke ?
Re #88167 d3k0: pamätáš si ako kedysi chodila 83? tak len pre pripomenutie - tá vozila tiež študentov z HoPa a iba na Bulíkovu, kde mohli buď prejsť peši, (tie 1-2 minúty naozaj nikoho nezabijú) alebo ísť napr. na 97 tú jednu zastávku. a keď už sme pri tom, 84 na ceste z HoPa do Petržalky naberie aj tak ráno vždy meškanie, takže prispôsobovať grafikon je aj tak na nič.
okrem toho, 88 má na trase Bulíkova - Jungmannova cestu trvajúcu 6 minút, rovnako ako má 84 na trase EuBa - Jungmannova. Pritom ešte 84 má na trase Ovs. nám - EuBa cestu 2 min. a 99 na trase Ovs. nám. - Bulíkova iba 1 min. cesty. Navyše z Ovsišťa sa ide na hlavnej a nestojí sa na semaforoch. Tak a už len tu máš sfleku minimálne 1 minútu, o ktorú môžeš bez problémov a väčších zmien posunúť grafikonový odchod do mesta...