Reply on: S499.1023 #88056:
Staré linkovanie malo kixy,že ozaj bolo veľa liniek a čakal som,že pôjdu 80+81,85+96,95+78,86+68 dokopy a dačo sa pomení a poskracuje,ale nečakal som to,že prídem o spojenie cez Nový most! Nemá zmysel už riešiť OLD LINKY vs. NEW LINKY. Skôr len navrhnúť zmeny nového linkovania a dať si otázky ohľadom určitých vecí. ?
kecho
presne toto ma napadlo v súvisloti s MatFyzom, či by podľa teórie "busom až pred dvere" DPB nemal náhodou spraviť lanovku aj od elín na kopec ?
Re #88168 Petto:
a čo takto expres (keď už ho tak strašne chcú mať) Hroboňova, Zochova, cez most SNP a Einsteinovu až po výjazd na Prístavný most, kde by odbočila priamo k euba, otočí sa cez Ovsište ako kedysy nočák, pôjde na euba, odtiaľ na Einsteinovu a na Zochovej je už na starej trase, prípadne zrušiť aj napr. zastávku pri Grassalkovichovom, veď tam nie je žiadny internát alebo na Sokolskej - veď zo ŽST môžu prestúpiť pri SAV z 93... Keď teda všetkým ide tak veľmi o dobro študentov - nemusí predsa zastavovať po celej Petržalke ?
Re #88167 d3k0: pamätáš si ako kedysi chodila 83? tak len pre pripomenutie - tá vozila tiež študentov z HoPa a iba na Bulíkovu, kde mohli buď prejsť peši, (tie 1-2 minúty naozaj nikoho nezabijú) alebo ísť napr. na 97 tú jednu zastávku. a keď už sme pri tom, 84 na ceste z HoPa do Petržalky naberie aj tak ráno vždy meškanie, takže prispôsobovať grafikon je aj tak na nič.
okrem toho, 88 má na trase Bulíkova - Jungmannova cestu trvajúcu 6 minút, rovnako ako má 84 na trase EuBa - Jungmannova. Pritom ešte 84 má na trase Ovs. nám - EuBa cestu 2 min. a 99 na trase Ovs. nám. - Bulíkova iba 1 min. cesty. Navyše z Ovsišťa sa ide na hlavnej a nestojí sa na semaforoch. Tak a už len tu máš sfleku minimálne 1 minútu, o ktorú môžeš bez problémov a väčších zmien posunúť grafikonový odchod do mesta...