Rozdiel je v tom, ze kym 4. bratislavsky obvod si na prestupovanie zvykol, Petrzalka bude furt reptat.
Mne osobne nevadi, ze musim prestupovat, taku linku, ako je 21 nema ziadna mestska cast a za to som vdacny, aj ked ma chybicky krasy (najma interval)
Ohladom 92 asi len tolko> Treba tlacit na starostu Mraza, ktory sa pred par rokmi nechal pocut, ze jedina prekazka, preco 92 nejazdi cez sidlisko je Mlynska ulica a jej vtedy nejestvujuca prelozka. Prelozka Mlynskej bude hotova tohto roku do decembra snad, takze pisat maily, pisat, pisat a odvolavat sa na jeho vlastne slova. ?
Aké 3 prestupy? Napr. to spojenie Lamač - Prokofievova urobíš ako 30+88+68/96. (zo 68 sa dá vystúpiť na zastávke Švabinského, čo je asi 50 metrov od Prokofievovej)
Tym "Oveľa potrebnejšie je aby 88 premávala ako kdesi za humnom, pardon, ale nikto si to spojenie nevyžadoval..." Myslis co? Ze 28 je v terajsom stave nevyzadovana a ze chodi (polo)prazdna?
Poviem ti jednu vec, dnes som siel s 1007 na 88 bolo 17:30, isiel som smerom od EU pod Novy most, ten voz bol menej natlaceny ako 28 v porovnatelnom case spod Noveho mosta do DNV.
Ak mne pride tak natlaceny voz rano v DNV, ako bola ta dnesna 1007 tak skacem dva metre do vysky.
Uz ma prestava bavit, ako Petrzalka vecne narieka, aku ma naprd dopravu. Preco by ste sa docasne nemohli potlacit vy? Preco by sa malo siahat na 4. obvod zasa?
Kedze diskusiu necitam, poprosim ta reakciu na mail. Dakujem. ?
Zo všetkým čo si napísal musím súhlasiť, ale s tým presúvaním vodičov to v tejto situácii nie je veľmi jednoduché. Všetci dobre vieme, že na cesty sa vypravuje všetko čo má kolesá a motor. Pri kĺbových vozidlách to plati dvojnáosbne, keby sa aj prehodil personál, našiel by si vozidlo?? SOR B9.5 určite nemôže byť nasadený na 88. 12m busy sú tam aj teraz, aj keď by sa mohol spraviť 6min int., kombináciou Solarisov a 12m vozidiel, ale to je ten problém, že DPB sa snaží šetriť ako to len ide a v niektorých prípadoch až priveľmi.
Dodržiavanie odchodov bude problém čím ďalej - tým viac, riešením je upravenie CP z presných odchodov na časové int. Napíše sa iba max. možný čas čakania. príklad: Od 15:00 do 18:00, každých 6 - 12min.
No hej, ibaze za aku cenu?Ved uz dnes su tieto ceny presolene, napriklad Blagus Bus ma neuveritelnych 185 Sk za jednosmernu cenu do Viedne co je zdieracstvo...si to porovnajte s cenou napriklad do Trnavy...ceny zacinaju niekde okolo 40 Sk...
Neviem, ale zasa to slovenske nenazranstvo...vykaslat sa im na to, som rad, ze tu pride dalsia alternativa aspon po Hainburg a mozno pride aj cenova konkurencia...
Druha vec je, ze je absolutne nezodpovedne teraz zavadzat takuto linku ked DPB nema vodicov ani busy na zabezpecenie kvalitnej MHD v samotnej BA.Kedze ale toto uz je nezvratny proces a linka asi bude, snazim sa hladat pozitiva.
keby elektricky premavali odvsadial vsade, tak by nekoncili v karlovke alebo na safku, ale by sli ako kedysi 12 z dubravky na astronomicku.. a vzdy lepsie ked idu spoje odvsadial vsade a raz za pol hodinu ako odnikal nikam kazdych 10 minut..
Veď prestup je úplne normálna forma prepravy. Tu v Petržalke sa prestupný systém zaviedol pred vyše dvoma rokmi a je to v poriadku, lebo nosné linky majú lepšie intervaly a ešte sa vtedy podarilo ušetriť aj nejaké vozy. Hoci ľudia na to nadávali, že "strašná vec", musia prestupovať. Chápem, že to môže byť náročnejšie pre starších ľudí, invalidov a mamičky s kočíkmi, ale:
1. Týchto cestujúcich je oveľa menej.
2. To sa už dávno malo vyriešiť nákupom nízkopodlažných vozidiel.
myslim, že ta trať cez Slavičie tunelom asi nie...teda pokiaľ viem tak je tam dosť zložite podložie - prave kvoli nemu vraj mali problemy aj so Sitinou + je tam vysoka podzemna voda
Mam aj vlastne fotky, ktore su omnoho velavravnejsie ako tieto v tomto linku http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1210 , ale aspon daco, najma v Šamoríne je to dávno stratena vec, ale jedine pozitivum je asi to, ze z byvalej stanice sa zachovali vsetky objekty z ktorych sa stali dost luxusne domce.
jaj jaj jaj... dnes mam blbu naladu,ale fakt sa musim spytat, preco su ludai taky prij...... pritrafeny??? ?
-krachuje nam MHD ale my zavadzame linky ktore uz existuju a chvalime sa nimi...
-rusime zeleznicne trate kde by uz davno v zahranici premavali moderne supravy a boli by ekologickou nahradou za busy
-znizujeme bezpecnost autobusov vedomim odstatnovanim bezpecnostnych prvok...
atd...
No, ja tam tiez nechodim kazdy den, naposledy som tam bol tak 4 roky dozadu, no pochybujem, ze by sa tam zmenilo daco k lepsiemu, bolo to v zufalom stave a ako to byva na Slovensku,rozkradnute, rozpredane, rozparcelovane...ako taka pamiatka je este na useku Kvetoslavov Šamorín kde najdes zopar kolajnic, dake podvaly ale vsetko zabezpečovacie zariadenie je davno preč, niekede zostal uz len vyvyseny nasyp bez nicoho, pri vstupe do Šamorina byvalu trasu trate zaberaju zahrady,ulice a nove domy,je to smutne no bohuzial trat v povodnej trase uz asi nikdy nebude
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.