A ty pises o com?Staci aby L21 zastavovala na vsetkych zastavkach po dialnicu a po zideni z nej,je tam kopec zastavok,ktore by mohla obsluzit,snad ti mam aj pisat ktore dopravak?A to uz nepisem o tom,ze kludne mohla ist cez Lamač...
Myslíš tú TEŽ, kde je skoro všade obmedzenie rýchlosti pod 40 km/h?
Re #87716 Ike: To je skôr parketa pre Zločineckú spololčnosť.
Re #87703 Jakub1: Keď už vymýšľať šotolinky, tak potom radšej predĺžiť 30, resp. 37 aspoň na Pribinovu. To by aspoň malo trochu zmysel.
Re #87775 KT8: Tuším je to 17ka. Ale aj tak je otázne, či sa tento tip linky vyplatí. Dobehne električku pred ňou a "expresnosti" je koniec.
Re #87810 premavac: Obchádzať Nový most cez Apollo, to myslíš vážne? ? A keď bývali zápchy na Patrónke, Lamačskej a v okolí tak to predpokladám, by si odporúčal obchádzať cez KV, alebo Malé Karpaty, že?
Re #87827 premavac: K tým expresom ti poviem jedno. Keby si býval tam, kde ja máš iný názor. Mne je najbližšou zastávkou busov zastávka Dubová. Cez víkend odtiaľ nemám priame spojenie so smerom Račko, Trnko, no okolo bez zastavenia chodí do toho smeru 21 a 63. Teda vďaka expresu mám cez víkend prestup navyše na Sokolskej, alebo okružnú jazdu cez Kramáre.
Re #87836 TeBeCe: Ale možno z nejakeho nelogického dôvodu, bude v zime v párny týždeň, v nedeľu, ktorá nebude dňom pred dňom školského vyučovania premávať spoj aj na obed. ?
Re #87837 premavac: Lebo vozy, náhradné dielce a pohonné látky stoja všade cca rovnako. ?
Re #87851 Amoral: A čo ak niekto cestuje len z centra? A takých ľudí je väčšina. ?
Re #87873 KT8: A ktorá MČ má možnosť priameho spojenia s centrom po paralelnej trase po dialnici? Alebo tam zriadime stále zastávky Čerpacia stanica a zastávky na ceste do DNV premeníme na stále, aby si bol spokojný? ?
No taketo licencne smejdy v BA fakt nechybaju a som zvedavy, ci su tak poruchove aj autobusy znacky Mercedes z Nemecka.Ano ano, teraz zacnes isto vsetkych presviedcat,ze ano...
2.Podobny rozdiel ako medzi dvoma autobusmy znacky Mercedes vyrobenymi v roznych podnikoch...Turecko/Nemecko
3.No Slovaci montuju napriklad VW,budu aj nove Škoda Octavie,montuju Citroen, Peugeot a tak.No a aby som nezabudol aj KIA,mimochodm jedno z prvych vozov co vyslo v Tepličke nad Váhom z fabriky hned pri svojej prvej jazde horelo...
Odpovedz si sám. Asi vieš odpovede na svoje otázky. Ja mám skúsenosti zo zahraničia a neviem, ktoré Mercedesy sa kde montujú a ani to radšej nechcem vedieť. Len nechcem zhorieť v žiadnom šmejde. Na druhej strane nie je jedno, aké šeredy jazdia po bratislavských uliciach.
Pištík, zase nerob múdreho a nevyjadruj sa tu radobyodborne k veciam, o ktorých evidentne nemáš ani šajnu.
1) Aký licenčný šmejd jazdí v Nitre?
2) Aký rozdiel je medzi Passatom vyrobeným pre východný a pre nemecký trh?
3) Čo montujú Slováci?
A ešte som zabudol, Mercedesy sú jednoznačne najkrajšie z celej ponuky skúšobných autobusov.
Pokiaľ ide o tie električky Porsche, pozrel som sa na iné obrázky, a v tom máš pravdu a Jano111 tiež, že sa hodia skôr na nejakú rýchlodráhu. Tie bratislavské skúšobné, pôvodne vyvinuté tuším pre Cagliari, sú naozaj estetickejšie.
No, skratka si chcel povedat, ze niesme tak bohati, aby sme kupovali SORky... ? Ale zasa prosim nezrovnavaj autobus Mercedes v Rime a ten licencny smejd co jazdi dakde v Nitre...to je ako zrovnavatPassata vyrobeneho pre vychodny trh a pre Nemecko...kvalitativne sakra velky rozdiel, naviac ked to montuju slovaci...
Na druhej strane si viem predstavit, ze v BA moze horiet vsetko, pokial nebude viacej penazi na udrzbu a pokial nevyhadzu flakacov a nekvalitnych pracovnikov...pokial sa bude dodrziavat pracovna disciplina ako inde v civilizovanom svete a uroven udrzby, ktora vsak nieje ovplyvnena len peniazmi ale aj ludmi ako takymi, tak sa da mozno ocakavat zlepsenie, pretoze jedna a ta ista praca za takych istych podmienok sa da vykonavat aj slusne a dobre, aj slendriansky, co na Slovensku je typicke...
Neviem, ci si az taky nechapavy, nechces to pochopit alebo si to zle pochopil...Bol to priklad,ked pisem o L59 snad nebudem pisat o Patronke...snazil som sa len popisat urcite vzdialenosti na tej ktorej linke.
V Ríme som dosť dlho žil a tam som Mercedesmi cestoval po meste a ani jeden Mercedes nikdy nehorel, ba ani Iveco. Pokiaľ ide o tvoje ďalšie otázky na mňa, technickými parametrami autobusov sa profesionálne nezaoberám, ale myslím si, že nie sme takí bohatí tu v BA, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné šmejdové autobusy, a potom dávať kopu peňazí za ich opravy. Dôsledok je, že lístky za MHD potom stúpajú a stúpajú a sú drahšie ako v Ríme. To ti garantujem. Stačí niekedy použiť aj sedliacky rozum a skúsenosť. Vieš, priateľu?
Mne sa, naopak, oveľa viac páči Bratislavkým dopravným podnikom skúšaná električka Škoda 06 T, lebo je elegantnejšia ako električka Porsche, ktorú skúšajú v českých mestách. Tá by u nás mohla chodiť z Petržalky a voziť petržalských boxerov. Ale na bratislavkých uliciach Starého mesta si viac viem predstaviť elegantnú električku Škoda 06 T.
No ja teda neviem, ale pokial tu obhajujes dnesny prestupny system, tak by si potom samozrejme mal aj uznat, ze L21 je v istom smere nadstandardna vynimka ktora nema v BA obdobu,nielenze sa s nou da dostat z DNV PRIAMO do centra, ale este k tomu skoro nikde nestoji,takze je sita priamo pre potreby DNV.Ved uznaj sam,predstav si, ze by L59 stala iba v Rači a potom az na na Zochovej alebo na Antolskej, alebo ze by L91 zacinala v Cunove a stala az na Dvoroch a pod Novym Mostom...proste z neviem akeho podivuhodneho dovodu musi byt DNV daco extra...ani Východné, Vajnory, Čunovo, Vrakuna nemaju takto expresne linky a vacsina ani nie priamo do centra...
Ty našťastie nemôžeš ovplyvniť nič. Keby si totiž niečo mohol ovplyvniť, tak MHD v BA jazdí systémom ČSAD. Okrem iného si pletieš tarifný systém s linkovým vedením ale to je len taká cukrovinka na záver...
Počúvaj, Dunčo zememeračský, priznaj sa, že si si založil ďalší nick, aby si vyvolával dojem, že tvoje dementné názory majú väčšiu podporu? Podozrieval som ťa od začiatku ale teraz si sa zase priznal.
Linky 12 a 14 súroztrhnuté nezmyselne, pretože električka je podstatne nezávislejšia od dopravnej situácia ako auto. Ďalej už tvoje dunčoidné teórie nebudem riešiť.
Už teda off táme doprava v DNV. Začnime sa zaoberať dôležitejšími vecami. Nie tými, ktoré nemôžme ovplyvniť. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KT8
Mirec1 ma pravdu, ale aby som ti ulahodil.
1.
http://www.imhd.sk/nr/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=101
http://www.imhd.sk/nr/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=102
No taketo licencne smejdy v BA fakt nechybaju a som zvedavy, ci su tak poruchove aj autobusy znacky Mercedes z Nemecka.Ano ano, teraz zacnes isto vsetkych presviedcat,ze ano...
2.Podobny rozdiel ako medzi dvoma autobusmy znacky Mercedes vyrobenymi v roznych podnikoch...Turecko/Nemecko
3.No Slovaci montuju napriklad VW,budu aj nove Škoda Octavie,montuju Citroen, Peugeot a tak.No a aby som nezabudol aj KIA,mimochodm jedno z prvych vozov co vyslo v Tepličke nad Váhom z fabriky hned pri svojej prvej jazde horelo...