Preco stale spajate expresne autobusy s uzkymi ulickami? Velky autobus nemusi byt expresny. O expresnych busoch a este k tomu uzkych ulickach tu nikto nepisal.
Ked sme uz pri elektrickach... Uz je nainstalovane to mazanie pri Redute, co este pred x rokmz DPB sluboval ??? ? Ako pokracuje mazanie kolies elektriciek, aby uz tak nevrzgali na Komisarkach? ☺
No nikto tú linku nezaplatí. Po mesiaci zistíme, že to využíva málo ľudí a zrušíme ju. A možno niečo prihodí obec Wolfstahl, keďže miestny starosta tak o ňu bojuje. A možno z nej zostane len letný víkendový cyklobus (čo by som osobne dosť privítal).
Re #87797 premavac: A ktorými bočnými uličkami by si obišiel zápchu na Šancovej, Štefánikovej, Novom moste, príp. na Kollárku? Príp. možeš vymenovať aj iné bočné uličky, nech sa pobavíme.
Re #87798 bwd: Á, náš viedenský emigrant sa ozval. Ktorými úzkymi bočnými uličkami vo Viedni premávajú expresné autobusové linky?
To sklo je tam hlavne kvôli tomu, že dvere sa otvárajú dovnútra (ak si všimneš, všetky vozy s takýmito dverami ho majú, zatiaľ čo iné nie). A je to tam minimálne z toho hľadiska, aby si neprišiel do kontaktu so špinavým krídlom dverí. Určite to má aj inú funkciu, ale minimálne o tejto som dakde čítal.
Re #87775 KT8: Ak myslíš električkové linky, tak áno, v Ostrave majú také dve - konkrétne linky 6 a 10 (aj keď mám pocit, že už aj to L6 to neplatí). Sú to posilové špičkové linky, ktoré vynechávajú DVE tak významné zastávky ako sú u nás Dolné a Horné Krčace.
Nemam potrebu reagovat na tvoje obvinenia, pretoze si sa nominoval na "toho, kto sa vyzna" a ja som len laicky cestujuci, ale neda mi ta neupozornit na to, ze ti chyba domyslavost, a tym som nuteny poznamenat, ze nie prvy raz reagujes na nieco ine, nez som napisal, aj ked v snahe reagovat na moj prispevok. Tentokrat je to o tom, ze som nedaval do suvislosti obdobie mimo spicky a nutnost jazdit bocnymi ulickami. Prave naopak. Ak su v spicke zapchy, treba jazdit bocnymi ulickami. Ak nie su v spicke zapchy, nie je pravda, ze treba jazdit bocnymi ulickami (nehovorim, ze sa to nemoze, ale samozrejme logicky je to zbytocne a z toho dovodu som povodne nemal potrebu sa touto druhou vetou zaoberat, ale aby si chapal, tak som ti to radsej vysvetlil).
1.Dubravska radiala: cestujem tade kazdy den, castokrat sa stane ze na Damborskeho nestiham prestup z elektricky na 20 a velakrat som sa rozhodol ze zostanem v elektricke a vystupim na dalsej zastavke (po Kriz mam cas) a snad stihnem... VZDY mi autobus zdrhol tak ze na Alexyho uz odchadzal zo zastavky kym elina prichadzala... takze na tejto trati zvitazil autobus pred elektrickou
2.Vajnorska radiala:
cestujem tu aj busmi SL aj elektrickou... Od polusu je SL (aj s nastupmi) za 5minut na zlatych,
elektricka sa tam plazi 10 minut...
Ano ano jasne.... ja som krcmovy ozran, debil, co do vsetkoho rype a nic nedokaze...
a dpb funguje uplne dokonala, krasne reprezentuje hlavne mesto statu EU, proste tu mame same nove nizkopodlazne vozidla... vodici nosia uniformy aj v lete, lebo ved maju vo vozidlach klimu, zastavky su upravene, vozdidla ciste, predajcovia osobnych motorovych vozidiel su zroneny, lebo vsetci chcu cestovat MHD, lebo ta je lacnejsia, rychlejsia a luxusnejsia... ano... presne tak to v bratislave je a ja som len rypac co nic nerobi len stale hlada chyby...
Re #87759 S499.1023: Povedz mi kto zaplati linku do Wolfshallu ked tam uz premava linka s hodinovym intervalom? nebolo by treba tie peniaze lepsie investovat? alebo aha... to je ta sucast toho dokonaleho hospodarenia DPB ktorym zvysuje este vacsi komfort u cestujucich aky ma? Nebol som tam lebo tam nemam preco ist, ist sa tam pozriet na kolajnice zaliate v asfalte je sotousovina...
Re #87758 S499.1023: Neviem o tom ze by sa pri redukcii zastavok a absolutnej preferencii museli burat zastavky.
a co sa tyka oblukov, stacilo by keby boli poriadne klopene a spevnene aby sa tade mohlo chodit... nie ako ten na molecovej ze sa v nom serinkaju uz 20 rokov, prelajstrovali tam kopec penazi a ta elektricka tam 5kmh chodi stale, aby potom nestihla semafor psudopreferentny kde stoji 5 minut... ked to cele prebieha v starej T3 ktora vrzga a hadze ma za velkeho hluku, tak si ozaj pripadam ako v Rumunsku na sklonku 60.rokov...
Opäť. Uveď KONKRÉTNU reláciu, v ktorej sú potrebné TRI prestupy. 10 minút z 50-minútovej cesty je 20%. Tvoj prejav vypovedá o fyzickom veku tak 14-16 rokov, tvoje myslenie v oblasti dopravy však zodpovedá vzoru Dôchodca Lidloidný.
Keďže mimo špičku nie sú zápchy, tak nemusia jazdiť autobusy bočnými uličkami. A ktoré linky by si chcel mimo špičku obmedziť na úkor expresov?
Doporučená literatúra: S. Jakotyč - Elementárna logika a jej aplikácie v praxi.
Re #87784 S499.1023: To je pravda, ja si tiež myslím, že väčšinou máš pravdu, ale s tým nadávaním to sem - tam preženieš. Ja aj keď nesúhlasím s 810 ZSSK a inými, tak sa im to snažím vysvetliť v kľude. Viem, že som asi trochu iná povaha. ?
Oblast Haje nie je len zastavka Haje. Preto som napisal aj 1, ale aj 2, ci 3 prestupy. 197 to zvlada s 0 prestupmi. Je zaujimave, ze tych cca 10 minut povazujes za VYRAZNE zrychlenie pri ceste trvajucej cca 40 (s prestupmi) alebo 50 (bez prestupov) minut.
Obávam sa, že vymenované linky neplnia prioritne úlohu dopravy frekvencie z konečnej na konečnú. Od Anděla sa na Háje dostanem aj bez 197 na JEDEN prestup a výrazne rýchlejšie. Len ty máš nejaké problémy s hľadaním spojenia, skús si dať upgradovať firmware v kryte krku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
El Sergio