No, o prestupoch sa mi bavit moc nechce, iba som si spomenul ked sa tu bavite o pomalsich a rychlejsich linkach, ze v Ostrave su podaktore linky akokeby expresne, tj. ze nestoja na vsetkych zastavkach, teraz si uz nespominam presne cislo linky, ale bola to urcite linka v smere nám.Republiky-Dul Jeremenko,isty cas som tam studoval,takze si na tie casy pamatam ?
Dieťatko, ja v Prahe žijem sedem rokov trvale a predtým som ju pravidelne navštevoval celý život. A nikdy osm nezaregistroval, že by tu jazdili električkové linky odvšadiaľ všade s polhodinovým intervalom. Tak nefantazíruj.
1. porovnaj si mapu Bratislavy a mapu liniek MHD a zistis aj sam,
2. nebojujem proti prestupom ako takym, len rozlisujem medzi prestupmi na kratsie a dlhsie vzdialenosti, resp. medzi poctom prestupov,
3. DPB ma len elektricky??,
4. na bycikli sa neda citat, pocuvat, ci komunikovat so spolucestujucim
1) Kam sa teraz nedostaneš a potom hej?
2) Načo sú ti vačšie možnosti prestupu, keď tu bojuješ proti prestupom?
3) To akože sa tie električky budú predbiehaŤ na zastávkach? A kto by si vybral pomalšiu linku a prečo?
4) Ak máš času dosŤ, cestuj pohodlne posadený na bicykli.
Bueheuhue. Vraj zabezpečovacie zariadenie. Aké bolo ZZ na trati Kvetoslavov - Šamorín okrem telefónu a kľúčového priemyslu? Však to bola trať bez významu pre osobnú dopravu, viac vlečka ako trať.
Asi preto, že premávajú v inom režime? Všetci konštruktéri sú úplne blbí a namontovali ho tam len na zákalde požiadaviek neschopného DPB? Skúsil si si napríklad všimnúť, že to sklo tam majú vačšinou vozidlá, ktoré majú donútra otváracie dvere, ako 14/15/25Tr alebo Ik2xx/4xx? Hlavne že si ponadávaš bez zamyslenia.
Ty máš uvažvanie takého krčmového ožrana s IQ 85 - nestihol som autobus = nemám rád DPB, všetci sú tam zločinci, ja by som im ukázal, ako sa to robí...
?
Jasné. Všetci sa nadšene pohrnú na vlaky míňajúce centrum mesta a pre tie dva vlaky, čo idú z ČR cez Gyor, sa ten tunel vykope vysoko racionálne zadarmo...
A prečo by ten S-Bahn mal prevádzkovať práve DPB? Moderné elektrické jednotky a železničnú dopravnú cestu nejakých 200,- SKK/vlkm zaplatí kto a z čoho? Kto povie "zdroje sú" a "peniaze SA musia nájsť" je boľševik a ficofil a seriózne s ním nediskutujem.
Do Šamorína akosi už nevedie železnica - trAť bola po rokoch neprevádzkovania min. pred dvoma-troma rokmi zrušená.
Ešte nejaké fasa nápady?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
?