Možno to sklo nedoreže, ale jeho malé čiastočky sa môžu dostať napr. do oka... Ja som nemyslel až tak silné brzdenie - teda, človek by nepreletel dopredu, ale do skla by narazil (a keby tam nebolo, tak by nenarazil).
Ak je tam to sklo pri dverách také dobré, prečo ho mnoho vozidiel MHD nemá? A prečo také nemajú napr. vozidlá Slovak Lines?
Re #87694 eripmav: Áno, videl som ten dokument, ale nezapamätal som si ho tak dobre ako ty.
Mam otazku ohladom tej elektricky do Šamorína, ako si to predstavujes?Totiz ostatne alternativy su ako-tak realne pretoze existuju aspon trate ale ta trat, respektiva odbocka z trate Bratislava-Komarno v Kvetoslavove...neviem ci si sa pozeral len na mape, ale realne z tej trate vela nezostalo nehovoriac o tom, ze ta trat v okoli Šamorina a v nom je definitivne mimo...rozpredane pozemky a z byvalich budov su prerobene domce pre zbohatlikov...
mi hovor, ze nefunguje preklad 93 a 94
som minuly tyzden rano prisiel na Zochovu L84 a akurat som cez predne okno videl, ako zdrha 94. pocas cakania prisla postupne 83,93,80,93 a az potom konecne aj 94...
Ono by inak aj bolo dobré keby okrem prepojenia Filiálka - Petržalka, bolo aj prepojenie v smere Lamač - Petržalka vlakovou traťou pre vlaky idúce z ČR do Maďarska cez Gyor a zriadenie stanice v mieste Slávičie údolie. No nakoľko je to územie plne zasvätené Sitine a kope poprepletaných ciest neviem ako by sa to tam zvládlo,lebo tunel to nerieši vždy. Ide aj o hľadisko geológie, či skladba zemín a hornín je dosť pevná na to aby sa nezosunula vplyvom rôznych tunelov a podkopávok. ?
pod pojmom elektricka by som si rad predstavoval nieco take ako je TEŽ... proste preferencia, dynamika a nie obluky kde sa prechadza 5kmh a semafor kazdych 50m a ked nie semafor tak zastavka...
a potom, kiez by dpb radsej namiesto zavadzania pipipiliniek zaviedol nieco ako S-Bahn... ked uz chce robit dopravu na regionalnej urovni?
nebolo by to dobre? BA-Svaty Jur-Pezinok-Senkvice, BA-Ivanka-Bernolakovo-Velky Biel- Senec
BA-Lamac-DNV-STupava
BA-Lamac-DNV-Zohor
BA-Malacky
BA-Samorin
verim ze raz sa toho dozijem, ze tu budu premavat moderne elektricke jednotky s intervalom 15-30minut
Pravda je tá, že 93 a 94 vezú cestujúcich najmä na SAV a Hlavnú stanicu a ráno (pred 7:00) keď idem ja do školy 93 a 94 idú poloprázdne. Uznávam,že je to luxus. No preklady liniek 93 a 94 sa nedaria - dosť často idú 93 a 94 naraz! (A to asi možno dosť ľudí nevie o tom,že okrem linky 95 mali mať aj 93 a 94 interval 3 minúty ráno,ešte že sa tak nestalo. Kľudne by mohli 94 odkloniť na Rusovskú cestu a namiesto nej na Holíčsku poslať 83,lenže je tu problém premávky cez víkend a pod... zamotané.
No samozrejme za predpokladu trate s rýchlodrážnym charakterom v úseku DNV - Dúbravka, poprípade alternatíva vedená cez Patrónku, rýchlod. úsek DNV - Patrónka. A ešte vzdialenosť zástavok nie pod 400metrov!
predstavy su to sice pekne, urcite aj realizovatelne, ale nie v BA a pri sucasnej BM/DPB garniture ?
zial, este by bolo dobre zadefinovat pojem elektricka a trat... pretoze pri predstave sucasnej elektricke z niv do dnv mi beha husia koza po chrbte (predstava terigania sa 20kmh cez mesto, statie na kazdom semafore, rozhegana trat...) - radsej ten autobus;)
Ešte aby si nemal pocit,že na spojenie DNV - ASMN kašlem lebo si spomínal 21 tak by potom šlo kľudne ak električka pôjde do DNV spraviť električkovú linku DNV - Dúbravka - KV - tunel - Kamenné nám. - ASMN - Prievoz - Dolné hony
Asi zadrem kravinu ale k Nivám by sa určite oplatilo zaviesť električku cez Dunajskú. Na Kamennom by možno vznikol maglajz ale lepšie by sa šlo zo starého centra na Nivy. Trať by mohla pokračovať potom do Ružinova a Dolné hony ako náhrada za narvané trolejbusy.
to ani nie je problem IAD ako problem DEBILITY nastavenia semaforov...
V sobotu som isiel na ASMN stihnut sadku...
v 21 sme stali na semaforoch
Mokrhohajska
Cesta na Cerveny Most
Patronku sme stihli na oranzovu ale...
Dubova
SAV
Jelenia
Racianske Myto
Legionarska
Zahradnicka
a potom este 3m cakal na nivach kym prejde aby ludia mohli vystupit...
Však aj to. Nezastávam zas linky pre nákupné levy, že TESCO a pod. musia mať x liniek ale mali by sa stavať tak aby boli ľahšie obslúžiteľné ako napr. TESCO a Terno v Petržke alebo Lidl v Dúbravke a na Šustekovej alebo Lúčanke. Pravda je tá, že Ikea,AVION,TESCO Lamač majú medzi sebou a cestou veľké parkoviská. Skôr by sa mali stavať tak aby boli bližšie k ceste pre lepšiu obslužnosť MHD a menšie zdržanie spojov.
Teraz si predstav 80 ročného muža s astmou, reumou atd. Napr. išiel by k reumatologičke (môj prípad), autom ísť nemôže a nízky dôchod asi nebude stačiť na taxi. Teda bude musieť najmenej 3x prestupovať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Ak je tam to sklo pri dverách také dobré, prečo ho mnoho vozidiel MHD nemá? A prečo také nemajú napr. vozidlá Slovak Lines?
Re #87694 eripmav: Áno, videl som ten dokument, ale nezapamätal som si ho tak dobre ako ty.