Waw. Tá trať by sa mohla napojiť na ten plánovaný tunel Petržka - Filiálka. Určite by to bolo zaujímavé spojenie a mohli by chodiť odtiaľ vlaky do Viedne. Dočasne by to mohli napojiť na trasu Petržka - ÚNS.
BRATISLAVA - WOLFSTHAL
Bráni niečo (nejaká stavba) obnove trate medzi Bratislavou a Wolfsthalom? Lebo niečo také som niekde čítal.
Prednedávnom som si to celé prešiel a nezdalo sa mi že by bol nejaký problém. Vo Wolfsthale sú zvyšky trate stále viditeľné. Ide to síce poza záhrady, ale tak to bolo asi aj v čase, keď ešte trať fungovala... Most nad diaľnicou by tiež nemal byť problém.
Tak 100 ich podľa mňa za toto volebné obdobie bude dosť ťažko. Môj tip je, že v roku 2008 príde takých 70 SORov NB18, popri tom sa vyradí 60 kusov niečoho iného (na obnovu dopravy do stavu aspoň v roku 2006 aj tak vodiči nebudú, to by im tie platy museli zdvihnúť aspoň o 50%), ďalšie roky sa nebude kupovať nič, a v nasledujúcom volebnom období sa začne premýšľať o obnove električiek (prídu sem zodve odprezentovať), pričom okolo roku 2015 kúpia takých desať električiek. Kto ešte verí že bude nejaká petržalská električka, je podľa mňa blázon, veď už to aj tak má v rukách ŽSR s tou železnicou s dotáciami EÚ a pokiaľ ma zdroje neklamú, tak parametre, ktoré tá trať musí spĺňať, priamo odporujú tomu, že by od Farského na juh mala jazdiť nejaká električka.
Ja len prosím mesto, keď úplne kašle na MHD, nech aspoň rozširuje tie cesty, nech sa v tomto meste vôbec dá bývať.
Nebol by som si taký istý, že sa ešte niekedy všetky prestriedajú. Pred pár rokmi by nikto nebol uveril, koľko vozidiel zostane v roku 2007. Ak to tak pôjde ďalej, tak bez väčších problémov (ak požiare a prípadné smrťeľné nehody berieme ako drobnosti ) ešte zopár rokov budú premávať tie vozidlá, ktoré máme aj dnes, ich potreba sa bude plynule znižovať, až sa to ustáli na nejakom "sociálne nevyhnutnom" množstve, dajmetomu tretina z toho, čo jazdí dnes a na obnovou toho sa už nejaké peniaze raz za 15 rokov nájdu..
Hoc aj 100troflov. Aj to je obnova vozového parku. Aspoň si môžeš potom odškrtnúť ďaľšiu položku z listu výdavkov a môže sa ísť na busy a eliny. Tak či tak trolejbusy treba raz teiž prestriedať ?
Keď sú peniaze na rôzne kraviny musia byť peniaze aj na autobusy! Roky sa šetrí na MHD, tak nech to teraz magistrát vráti MHD aj s úrokmi. Kedy sem naposledy došla VÁRKA električiek alebo trolejbusov? Slovom várka myslím aspoň 30. Hmmm? ? Veľmi by ma zaáujímalo hlavne ako si vrchní predstavujú obnovu električkového parku, keď začnú také "horľavé" problémy chytať eliny alebo ich nepustí čas slúžiť ďalej ? päť električiek za rok??? ?
Otecko, to preto lebo by nám tu po roku polovica z nich zhorela,že? ?
Touto logikou tu nebude jazdniť nikdy nič normálne. Myslím poctivo vysúťažené. Nie na základe ceny, kontaktov firemných atď... DPB by asi čakal,že sa Citaro bude udržovať samo,že? ?
Sorry ale v Brne trebars je aj interval 7 minút alebo 9minút. Keď napríklad môže na 91 a 191 byť cez prázdniny interval 24minút celodenne tak nevidím v tom problém. Nejde mi o interval ale o účel! Preto tam nedám 8minút, lebo zas voziť vzduch?! Alebo 8min so SORkami. A nepozeraj na ten návrh z pohľadu "zhovadilosti 18minút intervalu" ale účelu prosím ťa. K účelu si sa nevyjadril.
Je to tam aj písané v % keď hľadáš údaje tak sa ti vyhodí podľ percentuálnosti. Nuž ale nie zas všetko tam musí byť blud. Tá informácia môže byť aj stará.
je to o tom ze rumuni si chcu zlu povest zlepsit a robia pre to vsetko... a potom o tom ze my si ju dobrovolne kazime.... 500 busov... to by mala BA kupit a nie 6 troflov
Kde som napisal ze Trnava ma lepsie busy? ? To samozrejme nie je pravda.
Re #87235 Amoral: Pri SORoch nevidim dovod na to preco by mali byt problemy - B9.5-ky su zatial velmi dobre a bezproblemove.
Re #87236 Amoral: Co mas preboha s tymi Mercedesmi?
Re #87264 vaky: Zakladnym problemom Citelisu je pomerne nizka kapacita. 132 ludi (z toho 40 sediacich), zatial co Solaris Urbino 15(!) ma 145 ludi z toho 40 sediacich. Takze Citelis urcite NIE JE dobra volba. Solaris je fajn ale po diskreditacnej kampani DPB zaujem mat URCITE NEBUDE. Takze myslim ze to bude SOR, co vsak ja osobne povazujem len a jedine za dobre, "Rovnako podla mna experimenty SOR NB12/18" - uvedom si ze ak sa budu kupovat tak az ked sa zacne seriova vyroba. V sucasnosti sa testuju prave na to aby sa vyladili nedostatky.
A ohladne vyberu busov pre BA: Ako tu uz pisal Z dovod S499.1023 Connecto by asi nebol ten najlepsi napad. Rovnako podla mna experimenty SOR NB12/18, nehovoriac o tom ze na CNG verziu tychto busov tak skor asi nebude. A kedze MAN ci MB Citaro su pre nas drahe a Tedom zase nema 18M verziu, tak by bolo asi najrozumnesie keby nam tu skoncilo nieco s dvojice Citelis 12/18 CNG, Urbino 12,18 CNG. Realnejsie to sem s tejto dvojice ma asi Citelis, aj ked ja by som tu radsej videl dalsie Urbina.
No povedal by som ze u nas nebol ani tak na vine solaris(staci pozret kolko vozov roznych znaciek nam tu zhorelo) ale skor nase DPB. Solarisacke busy nakupuje vela firiem ze EU a neviem o tom ze by niekde s nimi boli nejake velke problemy alebo situacia podobna tej nasej( ak sa mylim, opravte ma). A ak nam teraz kvoli poziaru poslu do srotu vsetky Tambusy tak to len zacne byt zaujimave.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
007