Presne jeden z vela slubov, ktore nam pan primator dal.. Ked vidim aj to ako s tou nasou slavnou petrzalskou elektrickou vyzera strach hroza... Z nas tu urobia "americke" mesto alebo mozno tiez priklad ako by doprava(aj verejna) v europskom hlavnom meste nemala vyzerat.
Re #87229 Ike: To ani ja nie, ale predsalen mam pocit ze by sme mali byt trosku dalej ako oni...
Re #87230 KT8: Minimalne je to priklad toho ako ma vyzerat razantna obnova vozoveho parku a aj priklad ze sa to predsa len da ked sa chce.
Re #87255 S499.1023: A nebude to cele prave tym ze u nas je verejna doprava vseobecne velmi podcenovana? Ale aj je pre mna nepochopitelne ako nasa vlada takuto obrosku chybu mohla spravit. Tu ide o velke peniaze, ktore z vlastnych slovenskych zdrojov len veeelmi tazko budeme hladat.
aj ked je pravda ze nazivo som to nevidel, podla tych fotiek na imhd sa mi to nezdalo az take zle - pekne metro, uz pred casom tam bola dodavka trolejbusov Ikarus 415 a podobne
No a podˇal mojich informácií, ktoré sú určite dostupné aj Tebe, bolo to Citaro ponúkané Nitre za veľmi špeciálnu cenu z veľmi špeciálnych dovodov a rozhodne nehrozí, že by bola rovnaká cena ponúknutá BA na nejaký väčší počet kusov.
Čo sa týka COnecta, ešte som nebol v živom kontakte s novým nízkopodlažným, ale remeselné prevedenie starého bolo hlboko pod úrovňou nejakej deväťstovkovej Vrakosy. Euro 4 by nemal byť problém.
Dieťatko, jednak Bukurešť nie je Bratislava ale veľkomesto s vyše dvoma miliónmi obyvateľov, jednak stav ich vozového parku pred nákupom Citár bol podstatne zúfalejší než to, čo je dnes v BA.
Tak v Bratislave sa skúšal, resp. ešte stále skúša SOR NB18, ak pán neráčil zaregistrovať. Okrem toho sa tu testovali aj Citelis 12 aj 18 m, Citelis CNG, Tedom , Citaro L a neviem čo ešte. Tie električky išli do Cagliari, neviem. prečo by si malo Brno svoje električky testovať v Bratislave, majú svojich koľajníc dosť a z Plzne bližšie. Aké vozidlá sa v meste skúšajú, nemá ŽIADNU súvislosť s kvalitou kmeňového vozového parku. A na záver, hoci aj majú v TT už tuším 9 ks SOR BN12, ešte stále budem radšej mať bratislavskú MHD s plesnivými vrakmi a intervalom takým, že nemusím pozerať na CP, než trnavskú s top intervalom 1 hodina a nízkopodlažkami.
Ja som veľký milovník Rumunska ale treba to brať aj trocha objektívne. Bukurešť je výkladná skriňa a na ich Citará sa im poskladalo celé Rumunsko. Okrem toho Rumuni šli do operačného programu EÚ "Doprava" a SK nie. To nie je chyba Bratislavy ale slovenskej vlády.
Mne vychádza, že ak by sme do konca volebného obdobia chceli mať vyradené všetky vozidlá po životnosti a nakúpiť električky na rozšírenie dopravy do Petržalky, bolo by treba financií o jednu nulu viac. Na busy by to už teraz akútne chcelo najmenej trištvrte miliardy.
Wikipedia je produkt, ktory moze editovat kde kto, takze kludne si tam mozes napisat aj ze ma Bukurešt menej ako BA...pozri si trochu hodnovernejsie zdroje ?
Reagujem na nadpis, ktory je pravdepodobne tak trosku tendencne napisany, pripomina mi to trochu Novy Cas alebo iny bulvar, totiz nadpis by nemal byt polopravdou...
Inak trochu smunte, ked sa niekto schovava za rychlo vytvoreny dost divny nick...asi nemas dost sebavedomia ak sa schovavas takto divno za divny nick...
Re #87246 fobust: To mas pravdu, ale s platom to nik nezrovnaval a naviac, vo Viedni sa vozi aj kopu ludi s nizsim prijmom, napriklad slovakov...
Nuz potesim Ta,ten oznam o kamerach a nahravani uz je vo voze. Vsade kde je Recar Vision s kamerou je nalepka "tento priestor je monitorovany pomocou videozaznamu v zmysle zakona o ochrane osobnych udajov..." 1ks je na vodicovej kabinke
1ks je na harmonike z prednej strany a
1ks je na harmonike vo vleku
Citaro by v Bratislave nemalo žiadny problém. Jediný problém je jeho cena.....Bratislava asi nikdy nebude mať finančné prostriedky na vozidlá, ako je Citaro, aj keď by to bola jedna za najlepších investícií.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vaky
Re #87229 Ike: To ani ja nie, ale predsalen mam pocit ze by sme mali byt trosku dalej ako oni...
Re #87230 KT8: Minimalne je to priklad toho ako ma vyzerat razantna obnova vozoveho parku a aj priklad ze sa to predsa len da ked sa chce.
Re #87255 S499.1023: A nebude to cele prave tym ze u nas je verejna doprava vseobecne velmi podcenovana? Ale aj je pre mna nepochopitelne ako nasa vlada takuto obrosku chybu mohla spravit. Tu ide o velke peniaze, ktore z vlastnych slovenskych zdrojov len veeelmi tazko budeme hladat.