Hm, keď ti naložím v MHD v BA cestovné s kilometrickou tarifou, výhradne jednorazové a neprestupné, tak možno budem vedieť prevádzkovať vhodne vybrané linky MHD BA aj bez dotácie. Akurát tu niektorí dokazujete, že o financovaní MHD nemáte ANI ŠAJNU.
Ty zakompelxovaný debilko!!! Tí Maďari, čo ich posielaš "späť za Dunaj", sa na jednom a jedinom mieste narodili a dodnes žijú, na rozdiel od teba, náplavu zo Slotova!
Počúvaj ma, ty chruňko! Takíto precitlivelí hrdí Bratislavčania sa vyznačujú väčšinou napríklad tým, že maximálne ich starí rodičia ešte Bratislavčanmi neboli. Takže doporučujem držať rypák, keďže ako Bratislavčan v neviemktorej generácii som na takéto reči PRUDKO alergický!
Síce tvoj príspevok s podstatou diskusie vôbec nesúvisí ale dovoľujem si upozorniť ťa, že po odrátaní mandatórnych výdajov (bývanie, energie), sa v takom Rakúsku možno pracuje na chlieb dlhšie ako u nás!
V tuneli na Karpatskej skapala nejaka Tatra, trolejbusy sa hore nedostanu, jeden uz stoji na velku radost vodicov uprostred krizovatky Karpatska - Pionierska
Jeden z hlavných dôvodov (ak nie jediný) prečo bola k 1.5 oficiálne zušené nočná doprava bola taxikárska lobby. Preto sa až do 1.7. t. r. nepodarilo nočnú dopravu obnoviť.
A potom sme sa divili, že prečo zrazu od 1.7. TAXI-lobby nevadí, alebo už zmizla? A ajhľa, tu ju máš opäť.
A k tomu snaha tohto vedenia mesta čo najskôr byť na všetkom čo najviac ziskový, zrušiť všetky dotácie... Ale žeby si nevedeli spočítať 2+2? ? ? ☠
Neviem ci je to "rozumny" napad DPB, alebo iniciativneho chaotika Zahradnika, ktory do coho sa pusti, to dokasle.
Spomente si ako to dobacoval v STV. Ako radikalne povyhadzoval polovicu televizie a dodnes za to ti prepusteni vyhravaju sudy, ale Zarhadnik uz Zahradnici v novej zahradke.
Jeho managovanie metodou pokus-omyl je ale pre DPB tazky udel.
Napad DPB - vynat nocnu dopravu z verejneho zaujmu dufam ze mesto neschvali, preto ze to znamena v preklade "Mesto rusi nocnu dopravu, ostavaju sukromni dopravcovia".
Presne, neviem čo týmto krokom chce DPB docieliť, avšak je jasné, že tržby sa tým nezvýšia - skôr znížia, keďže nočnú dopravu bude využívať asi o niečo menej ľudí, a väčšina pôjde aj tak na čierno. Taktiež je trochu nespravodlivé, aby ľudia, čo si kúpili električenku s tým, že im platí aj na nočnú dopravu, zrazu museli začať označovať aj lístky. Navyše som zvedavý, ako na to budú upozornení. Ak to skutočne prejde, tak to znamená, že buď je vedenie DPB dosť mimo reality, alebo cielene chcú zrušiť nočné spoje pod zámienkou, že nie je využívaná.
Inak to je mi záhada, prečo brigádnici nemajú zdarma aspoň cestu do práce.. Určite by pomohlo aj to, ak by sa brigádnici mohli kvôli potrebe získania vodičáku tiež zaviazať podobne ako normálni zamestnanci, akurát by dajmetomu záväzok nebol na pevné obdobie, ale počet odpracovaných hodín za určité dlhšie obdobie. Dosť pochybujem, že tú ich ponuku niekto (najmä ak nemá ani C) využije. Ja osobne by som aj išiel jazdiť, ale stálo by ma to viac než by mi momentálne vyhovovalo a o nejakom zárobku vlastne nemôže byť ani reč..
este je zaujimava jedna vec... ked tu do roku 1998 byval isty ehm ehm predstavitel isteho ehm podniku, tak sme tu mali dopravu uplne super...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stevo
Spomente si ako to dobacoval v STV. Ako radikalne povyhadzoval polovicu televizie a dodnes za to ti prepusteni vyhravaju sudy, ale Zarhadnik uz Zahradnici v novej zahradke.
Jeho managovanie metodou pokus-omyl je ale pre DPB tazky udel.
Napad DPB - vynat nocnu dopravu z verejneho zaujmu dufam ze mesto neschvali, preto ze to znamena v preklade "Mesto rusi nocnu dopravu, ostavaju sukromni dopravcovia".