Prosím ťa a prečo by si mal cestovať domov po službe?? Veď určite sa nájde ďalšia služba a ďalšia a ďalšia ...
PS súhlasim s tebou a s mnohými inými, zvyšovanie cien za súčasneho stavu je blbosť ?
ZVÝŠENIE CESTOVNÉHO NA NOČÁKOCH: ja to vidím tak, že DPB utečie aj to málo brigádnikov, čo má, nakoľko brigádnici nemajú nárok na zamestnanecké cestovné a mnohí, rovnako ako aj ja, nebudú ochotní si priplácať, aby sa po službe dostali domov... ?
Obyčajné cestovné lístky sú to. Bude jedno, či si taký kúpiš v autobuse SL, na železničnej stanici či v automate DPB, cestovať budeš môcť akýmkoľvek dopravným prostriedkom zaintegrovaného dopravcu, ktorým v prvom kole budú len DPB, ZSSK a SL.
Re #86365 Martin Fundárek: No dobre, ale to je všetko na Slovensku a čo v Maďarsku. Však tie vlaky pôjdu už z Gyoru.
Avsak zabudas na jednu zasadnu vec, kym sa ne(daj)boze DNV odtrhne od BA a SL tu zacne nasadzovat tie svoje cervene vozitka na kvazi L21, tak uz tu (v DNV) bude mat 95% ludi auta, kedze samotny DPB na celu zapadnu cast mesta "vsakviesco" uz peknych par rokov.
Zaujimave je, ze akonahle niesu vozy/ludia, zacne sa rozmyslat nad prazdninovym CP liniek 20, 21, 22, 23, 34 alebo 83. Uvidime, coho sa dockame o par tyzdnov/mesiacov.
zrejme ako sukromna firma by si bud zobrala pozicku, alebo by zo svojeho kupila dostatok vozidiel a zaviedla tam linku.... po spojeni z BA by bol zo strany DNV obrovsky dopyt.. a dopyt =>peniazky.... SL by sa podla mna iba potesil ak by takuto linku mohol vykonavat.. cim viac by zarobil, tym hustejsi interval by mal/mohol mat...
Tomu však akosi nerozumiem: To sa to jedno vozidlo vracia do Dunajskej Stredy (alebo v prípade potreby prejazdu na inú linku do Bratislavy) naprázdno
Re #86352 Solider: Ak som správne pochopil z Koncepcie BID, tak DPB bude premávať iba na území Bratislavy. Teda 53-ka sa zrejme skráti do Vajnor (alebo Čiernej vody?) alebo sa zruší a do Chorvátskeho Grobu pôjde cez Vajnory linka č. 630 prevádzkovaná pravdepodobne Slovak Lines (pls, opravte ma, ak sa mýlim).
Teda čisto teoreticky, v prípade odtrhnutia sa DNV od Bratislavy, ako by mohol Slovak Lines pri jeho súčasnom počte vozidiel (ktorých je podstatne menej než má DPB) a nulovom počte kĺbových vozidiel zabezpečiť minimálne terajší počet spojov a ich súčasnú kapacitu do centra mesta, akú má DPB na linke č. 21? Slovak Lines by predsa musel naďalej premávať aj do ostatných okresov Bratislavského kraja. Takúto situáciu si v reáli nedokážem predstaviť...
prosim ta, klakam pred tebou na kolena chod sa venovat gitare, metalu, behu a futbalu a nechaj MHD na pokoji!!!!!!! mnohym z nas fakt odlahne, konecne si povedal nejaky konstruktivny a inteligentny napad
Mestský policajt má aj (nepatrne) väčší rešpekt než esbéeskár. Len som chcel poukázať, že preferencia SBS miesto MP mal možno aj iné pozadie než len že niekto chcel dať známemu rýchlo zarobiť. Výber konkrétnej SBS spomedzi uchádzačov, to je možno niečo iné... Priznám sa, že neiem, či je to tá istá firma čo robí DP ostrahu objektov alebo niekto iný.
Cez Rusovce sú oficiálne vedené 2 prímestské linky:
102403 BA - Gabčíkovo prevádzkovaná SL tam zastávku nemá (ale pri počte tých spojov je to aj tak jedno),
201413 BA - DS prevádzkovaná SAD DS, ktorá tam zastávku má (aj počet spojov je zaujímavejší) ale v prvej etape nebude v BID.
Na otázku, aký bude mať BID význam pre rusovčanov poviem len toľko, že presne taký istý ako pre devínčanov, alebo ľudí z Koliby, a to že pri cestách mimo mesto (zatiaľ len na vybraných linkách), môžu využiť spoločné cestovné doklady. Zas nie je možné hneď všetko. Navyše tým rusovčanom pribudnú aj zmieňované vlaky do Petržalky.
Volaj si taxík telefónom, potom si vodič nemôže dovoliť "nebaviť sa s tebou" či požadovať prachy "bez dokladu".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky
Zaujimave je, ze akonahle niesu vozy/ludia, zacne sa rozmyslat nad prazdninovym CP liniek 20, 21, 22, 23, 34 alebo 83. Uvidime, coho sa dockame o par tyzdnov/mesiacov.