Ale, tĺčik, a ty si myslíš, že kvôli iným číslam na štítku sa do tej električky v Brne nasardinkuje menej ľudí? Si asi v živote nešiel v Brne električkou v špičke.
Chlapče, odkazujem ťa na tisíc na túto tému už prebehnuvších diskusií. Je mi srdečne jedno, či je v roku tridsať alebo 5 alebo 130 tropických dní. Chcem klimatizovaný autobus a keď nebude, budem jazdiť klimatizovaným autom. O tom, že klimatizácia funguje aj pri medzizastávkovej vzdialenosti 200 m, sa možeš empiricky presvedčiť najbližšie asi vo Viedni. Bodka, koniec diskusie.
No, povedal by som, že blokovanie rozjazdu tam v sérii určite bude, kabínku pre vodiča (veľkosť, uzavretosť, klimatizovanosť) si stanovuje zákazník, informačný systém detto, s ostatným súhlasím.
Asi preto, aby ich v prípade nejakej potreby mohli rozdeliť a aby mohli jazdiť samostatne. Veď aj dnes sa to tak robí, že keď je jeden voze dlhšie v oprave (napr. po nehode), tak jeho dvojča jazdí samostatne.
Aj tak naše električky T6A5 majú kapacitu podľa štítku vnútri 160 osôb zatiaľ čo v Brne "len" 110, ale tam majú určité štandardy cestovania a nie u nás sardinkový systém. V podstate by ich trojička mala kapacitu 330 ľudí čo je o trochu viac ako naša dvojička z T3 alebo T6A5 (320sardiniek) ?
To neviem. Ja osobne by som to robil len v prípade keby sa šlo do prevádzky trojičiek a to len v strednom vozni,kvôli rôznym poruchám riadiacich vozňvo tak aby sme potom nebanovali,že zrazu je vlečných vozov viac a nemá ich čo ťahať ?
MHD cestuejem kazdy den..aby bolo hned na zaciatku jasne Zbytocnost...zazil som aj tie horucavy co tu boli 3 tyzdne a nepocitoval som potrebu klimy. Ked je vonku 39 stupnov a nastupim do ladoveho autobusu tak by som iba nadaval...Aj v lete ked ides niekam autom po meste 5-10 minut tak si ju zapinas?? asi nie lebo je to zbytocne po ekonomickej stranke a to uz je asi aj skoda spominat ake to prinasa zdravotne rizika...Ano je pravda ked tam mas cestovat v takom teple 30 min tak je to namahave a asi aj neprijemne. Proste to treba pretrpiet. Skor suhlasim s tym aby mal kazdy vodic tu klimu. Lebo on zodpoveda za tych ludi ktorych prevaza a sustredit sa na riadenie v takom teple je asi dost namahave. A bol som vo vela krajinach aj v zamori vo velkom meste kde nemali tie busy klimu takze by som to tu nenazyval hned sedlakovom..
V prípade 3xT3,resp. 3xT6A5, by šlo spraviť zo stredného vozidla vlečný vozeň odňatím el.výzbroje a zrušením stanovišťa šoféra. Pri prípadnom prechode na systém 2xT3,resp. 2xT6A5 by zostal pomer vlečných vozňov a hnacích 1:2 takže by to šlo ? ?
Kubko : A tym chces povedat ze klima by bola potrebna len ak je 39st??? Ty ako casto cestujes MHD??, Podla mna staci uz 25st a je v nich ...pri priamom slnecnom ziareni, teplo...podotykam, nie hroko , ale teplo..kazdy stupienok navyse to robi veelmi neprijemnejsim..a takisto je vela ludi, ktorym to robi neprijemnosti so zdravim...( mne sice tiez, ale ja t neberem na seba ale v globale ) Klima funguje v MHD aj v zaostalejsich a chudobnejsich krajinach, tak preco nie aj tu, zial v takom stave aka je teraz nasa MHD mozme na klimu asi zabudnut
Čo máte na mysli pod takým pojmom "ustrážiť", Kefalín? Ako to "strážili" v Košiciach, keď tam takéto súpravy jazdili? A aké iné možnosti nasadenia kapacitnejších súprav bude mať DPB v dohľadnej budúcnosti, keď mu mesto nadelilo tintili na tri električky za celé volebné obdobie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon