http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4932
.. mestská polícia a odťahová služba odťahujú autá napríklad spred budov fakúlt vysokých škôl v Mlynskej doline, kde nikomu vozidlá nezavadzajú a ani nebránia premávke...
Nesuhlasim, kto tam jazdi pravidelne vie, ze pokial su(boli) po ceste zaparkovane auta, dve auta iduce oproti sebe, sa tam nezmestia. Rovnako ak auta stoja na kraji cesty, tak nieje vyhlad najma ak su v krizovatkach co je defacto cela MD , casto tam auta museli streckovat. Nevraviac o chodcoch, kde museli pred autom uhybat casto az na travu, lebo sa nebolo kde uhnut, kedze na chodnikoch stali auta, pripadne chodnik nebol. Teraz su tam znacky Zakaz zastavenia a vyznacene parkoviska. Auta tam stojace, jednoznacne PREKAZALI cestnej premavke. S riesenim co v MD teraz je suhlasim ?
Ešte som si teraz pozeral trasu L51,neni nejaká moc pokrútená a komplikovaná? Cesta na Trnavské mýto ešte v pohode ale potom,že z Trnavského mýta, ide cez Kukučínovu, Budyšínsku, Tehelnú, Kukučínova, Riazanská, HÁLKOVA, JAROŠOVA, Vajnorská... (veľkými som zvvýraznil ten divný úsek) ?
No bez klimatizácie cestujúci nepomreli ani v TamBusoch a tie majú iba 4 vetracie okná na celý 18 metrový bus. Aj tak plne klimatizované vozidlo pri súčasnej finančnej situácii DPB môžeme zabudnúť. A vôbec, je nepožadujem klímu, ja chcem iba aby prišlo vozidlo čisté, aby prišlo na čas a pravidelne (bez vynechávania spojov) a aby som sa s ním dostal tam kam potrebujem za rozumný čas a cenu.
Ano, to bolo povestne...to jeho: co to robis, ved mi to cele zniccciiiissssss ?
Re #85763 fobust: Ja som sa este neviezol, ale pripada mi to ako velka husenica naviac sklenikova (aj ked nie celu plochu na boku su okna, je to kamuflaz, aby vypadali vacsie ? ? ). V lete bez klimatizacie tam cestujuci pomru ?
Re #85766 Mike: Svojho casu bola len IMF, potom sa po case rozisli a urobili IMF a Star. S jeho bratom som mal par prednasok v autoskole..s nim sa dalo, ale s Mikim to bolo o hubu..doslova
? ☠
Pravdepodobne preto, lebo pred konečnou je úzka cesta. Navyše keby chcela, tak vypraví dlhé aj včera.
Neochota kolón: Ani jedna kolóna, nevypravovala X22 dobrovoľne, keby áno, nebolo by to rozhádzané: 3, 4, 1, tobôž nie 2., keby nabudúce boli inde hody, zrušil by som tam celú dopravu a za odmenu - sťažnosti na DPB ? ?
Aaaa, kukám, že to je veľmi preslávená firma ☺ Ja som tam mal s nim skúšky, ešte že tam bol super policajt.
Ale na Fitalu nemôžem povedať zlého slova, práve naopak, urobím mu reklamu ? Ale to je brat hentoho *****, ide o autoškolu star ? . Pred IMF by mal byť záujemcov odradiť nejaký výstražný varovný systém ?
Moje hodnotenie po zvezení sa prototypom SOR NB 18 v stave, v ktorom bol testovaný:
+ veľká kapacita
+ 5 dverí bez schodov
+ pohodlné sedenie na všetkých sedadlách, dostatok miesta na nohy
+ výhľad z vozidla
+ živé, dobré jazdné vlastnosti, vodiči si väčšinou pochvalovali, aj čo sa prejazdu oblúkmi týka
+ spotreba bola vraj iba 24 litrov na 100 km, pričom sa s tým nešuchatali
- absencia blokovania rozjazdu s otvorenými dverami
- nedoriešená točňa
- vŕzgal kĺb
- informačný systém
- nefukčný kneeling (resp. taký že sa nevie vrátiť to východzej polohy)
- malá kabínka vodiča
- konštrukcia predných dverí
- hladina hluku na sedadlách vzadu pri motore (aj keď to bolo znesiteľné)
- vysoká teplota motorového krytu, niektoré hliníkové lišty boli doslova vrelé, neudržal som na nich ruku (a to boli v tieni, rozpálené iba motorom)
- vozidlo nemá klimatizáciu
- ceľkom slušné vetranie, ale šlo by vylepšiť
Navrhoval a uvítal by som nasledovné zmeny:
* blokovanie rozjazdu pri otvorených dverách
* vyriešiť točňu s ohľadom na bezpečnosť cestujúcich
* motor nutne potrebuje lepšiu izoláciu od priestoru pre cestujúcich, tepelnú aj hlukovú
* uzavretú kabínku pre vodiča, klimatizovanú
* v prípade že vodič by mal kabínku aj s prednými dverami iba pre seba, zrušiť to široké sedadlo na prednom kolese a dať nad prednú nápravu usporiadanie 2+2
* informačný systém na úrovni 21. storočia
* kneeling
* lepšie rozmiestnanie tlačidiel dopytového otvárania dverí a znamení vodičovi
* všetky možné okná spraviť ako výklopné (pokiaľ tam nemá byť transparent)
Ok, tieto úpravy by dvihli cenu autobusu možno no milión hore, ale stoja za to.
Ja som spravil cez mobil aj foto na Dvoroch a ukazal som ju policajtom.Zapisali si udaje,policajt ma foto cez BT v mobile /cele automiesto,cas,instrukt.tvar) tak som zvedavi
Ta autoskola je najhorsia nie v Bratislave, ale celkovo na Slovensku. ☠
Ten blbec so Saxom nevie nic o soferovani. Nevadi mi ked rano v zapche ide autoskola, ved kazdy sa uci a v rannej spicke najviac clovek pochopi, ale aby nutil ziaka ist 40!!! vlavom prude na moste SNP (vlastna skusenost ? ) pripadne Pristavnom moste (kamarat) je na vrazdu!!!
Este take perly: preradovanie uci a dava pozor aby to ziaci dodrziavali tak, ze ruku polozia na paku, vyradia, ruku zdvihnes k hlave, aby si nechal chvilu neutral a potom mozes polozit a preradit, zaradis a uz myslis ze je vsetko v poho, lenze on ti podrzi este par sekund spojku aby si mu to jeho auticko nenicil.
☠
O com su u nas predpisy a zakony ked aj policajti veselo predbiehaju autobusy na zastavkach bez nastupneho ostrovceka?Alebo si kludne parkuju vo vyhradenych BUS pruhoch a zastavkach lebo oni sa idu najest.Kde to zijeme???Bleeeee
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Själavrak