Toto bude asi slabá stránka SORu... aj keď TeBeCe písal, že toto je prototyp a dá sa tam ešte veľa vecí do sériovej výroby urobiť, pochybujem, že niečo zmenia...
Bolo by, ale kde na to vziať peniaze? Na KV radiále je husto už dnes - v rannej špičke priemerný interval medzi spojmi 1 min 43 s, takže ak tam je nejaká semaforová križovatka s dĺžkou cyklu 105 sekúnd alebo viac, vlaky sa musia grupovať. A dynamickú preferenciu tam urobiť nemožno, pretože ak by raz za 52 s dostávali voľno električky, odfajčíš kolízne smery. Riešenia sú v podstate 4:
1. akceptovať, že na jeden signál pôjdu dva vlaky a že dynamická preferencia nebude,
2. nasadiť kapacitnejšie vozidlá v predĺženom intervale (napr. 3xT3:-)),
3. vybudovať trať, ktorú si spomínal,
4. zmimoúrovniť kríženia, ergo zakopať trať pod zem alebo vytiahnuť na estakádu, pretože tam je to už natoľko prekrižovatkované, že pri použití prostých MÚ križovatiek by to vyzeralo ako v Mlynskej doline.
K tej L13. Je to tak, a nielen L13 ale aj L11 a L14. Pri robení tej slučky Jesenského - Štúra - Šafko sa vždy zdržia. Vrchol je,že L95 dostáva vždy súčasne s električkou zelenú a potom mi ostáva už len dúfať, že vodič električky, buď počká, alebo nebude tak rýchly pri vjazde na Šafko (čo v poslednom čase akosi aj funguje,no starším cestujúcím alebo tým čo nemôžu bežať zo zdravotných dôvodov to nepomôže). Ten prestup na Šafku je úplne po úroveň lebo zastávka vôbec nemá prístrešok, a nejedná sa ani o prestup na hrane, a jedná sa o zastávku kde nastupuje nemalý počet cestujúcich! Nikde vlastne v centre neni prestup z električky na t-bus a a-bus bezproblémový,že pohodlne prejdeš zo zastávky električky na autobusovú viď. Trnavské mýto, Krížna, Vazovova, Račianske mýto, Kollárovo nám./Vysoká, Kapucínska/Zochova, Šafko, Nový most a v Karlovej Vsi zast. Molecova.
tňTony, nechaj chlapca!! Nech je úžasný! Ale neprajem mu v tej konzerve sedieť 11 hodín, keď je vonku 30 stupňov a nemá si kam veci položiť a podobne...
Tak tak, záleží aj od semaforov. Dakedy stihne 83 zelenú skôr ako 95 no a potom prestupuj. Inak dobrý "defekt" v prestupe je, že neskoro večer keď majú L88 a L83 intervaly 15min a L95 10min,tak najprv rýchlo dojdú po sebe L88 a L83 a potom L95, pričom na L95 je oveľa menší čakací čas ako na L95,čiže prestup z L88 na L95 je ok, ale naopak nie = čakáš minimálne 15minút!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk