Ide o to kam by Dúbravčanom viac vyhovovala priama linka? Či by im stačila 12 a prestupy v KV na elinu na Obchodnú a Trnavské mýto alebo by brali predĺženú 9?
Čiže ale pripúšťaš,teda,že by systém s jednou linkou pre Raču, Dúbravku, Ružinov, KV by bol ok? plus dve pre Hl. st s polovičným intervalom a jedna na ZP ŽSTNM. ?
Videl som dnes ten zázrak L94 v Petržalke na zastávke ŽST z protijazdiaceho busu a zdalo sa mi, že mu nejako visí zadok. Bol poloprázdny, teda nebol preplnený.
Taaakze, recenzia SORu:
Celkom fajn vozitko pre BA urcite super voz Ma zopar nedostatkov ako:
- naozaj sa mozno nohou dostat pod "harmoniku" (foto na poziadanie) - na druhej strane ocenujem ze sa v nej da stat
- opat DVERE... kym sa ZACNU otvarat tak to trva tak 1,5 sekundy (ak to nebolo pomalym reakcnym casom vodica :D), aspon rychlost je uz dobra
Obe veci su riesitelne takze pre mna je toto najlepsi kandidat pre obnovu vozoveho parku v BA
Celkom by ma zaujimal preco sa prve dvere nepouzivaju.. mozno preto ze by cestujuci 5 otvorenych dveri nepochopili.. co sa tyka blokovania rozjazdu, skor to tipujem na iniciativnych pracovnikov s heslom "Nikdy sa to tak nerobilo"
Dobre. Ja sa večer pokúsim uploadnúť fotky. Spravil som ich 69, ale na web pôjde cca 40-50, vyberiem najlepšie. Mám pofotené aj detaily, ktoré miestnych šotoušov iste zaujímajú. ?
Podľa mňa je to dosť na hanbu SORu, že som pošle vozidlo s takou závadou, teda samozrejme, ak to nepokazili naši v dielni keď sa s tým hrali. Ale vraj to také už prišlo.
dodatok: Osobne by som to nevidel ako problém, pre ktorý by sa v premávke nemali používať prvé dvere.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Nemyslím si že za jazdy by niekto vypadol. Tie dvere narážajú do kolesa iba keď sú otvorené a iba keď vodič vytočí doprava a dosť, aj keď nie úplne.