myslim, ze cestujuci by to nepochopili...ale teraz to myslim vazne...bolo by potrebne dat vsetky cestaky, ktore linky nejazdia dole a dat tam len CP vylukovych liniek a oznam o vyluke....predpokladam, ze by sa to nestihalo napriklad pri poldnovych vylukach vsetko dat dole a nasledne zase naspat...preto myslim, ze dostatocne by stacilo na vylukove oznamy zahrnut interval, pripadne minutove odchody spojov...ako napriklad ide vzdy xx: 00, 10, 20, 30, 40, 50...
Mna by zaujimalo hlavne ci by bol problem pri vylukach (aj poldnovych) vytlacit ciernou farbou na biely papier normalny CP s vyrazne napisanym PLATI LEN 25.-26.8.2007! a vycapit to pri lepeni oznamu o vyluke. Ale asi som moc narocny
1. Cestujúci sa nemá ako dozvedieť, v akých časoch premáva linka X44. Niektorí síce vieme, že by mala premávať podľa CP 203, avšak vo výlukových oznamoch to nie je, cestujúci teda príde na zastávku a môže tam čakať na svoju "spásu", nevie ani, aký je na danej linke interval. Bol problém túto informáciu zakomponovať do výlukového oznamu?
2. Bolo mi povedané, že napr. na Americkom námestí nie je oznam o výluke 207/212. Neviem, či je to pravda. Ak hej, cestujúci príde na zastávku (nie každý si povedzme prečítal noviny), a má tam čakať ako blbý? Predpoklám, že oznam o výluke bol nalepený na každej zastávke 207, a aj celkove na každej zastávke dotknutých liniek, snáď okrem 203 od Nám. Slobody na Kolibu, keďže tam by mal platiť normálny CP. Prepokladám správne?
Ako malé decko. Prosím Ťa, koľko máš rokov? Ty si Dunčov spolužiak? Keď raz vyhral súťaž na 9,5 m vozy, tak sa to NEDÁ, NEDÁ, NEDÁ zmeniť na 12 m vozy. Už len preto, že by sa okamžite ohlásili Iveco, Tedom aj Soplaris, že prečo SOR a nie oni?
Ak potrebuješ právnu analýzu, tak si zaplať právnu analýzu. DP pozná zákon o verejnom zaobstarávaní a to mu stačí.
Nemusim byt pravnik na to aby som vedel ze ked raz niekto vyhra tender na dodavku 9,5m busov ze nemoze dodat 12m busy. Ano, SOR a DPB by sa mohli dohodnut, LENZE! SOR nikdy nevyhral tender na dodavku 12m vozov preto ich NEMOZE dodat. Ak sa nemylim v pripade mestskych, statnych a pod. institucii sa VZDY na taketo zakazky MUSI vopred vyhlasit tender.
Takže ešte raz, to sa nedá len tak jednoducho povedať, že "vyhral tender na 9,5m vozy, takže 12m vozy už nemôže"... Totiž vždy je možná nejaká dohoda, takisto je dôležité, čo presne je v tej zmluve na dodávku autobusov, aké možnosti zmeny tej zmluvy existujú..
A ty si právnik, že si si taký istý, že sa to nedá???
Totiž odpoveď na moju otázku môže dať LEN právnik, alebo niekto, kto tú zmluvu uzatváral, prípadne ju má k dispozícii, a radil sa v tejto veci s právnikom, prípadne má vypracovanú právnu analýzu..
Lebo SOR vyhral tender na 9,5 metrove vozy. Ak by sa mali kupovat 12 metrove musel by sa vypisat novy tender. Mohli kupit takych 10 BN9.5 a 5 standardnych busov.. To by sa myslim dalo financne zvladnut.. na zaciatok.
Aj tak stále nechápem, prečo nebolo možné zmeniť tú objednávku z 9,5m na 12m SORy.. Nech mi nikto nehovorí, že sa to nedalo.. Tie 12m SORy by sa zišli omnoho viac, ako toto..
Nie len na 28-cke, su aj ine linky, kde staci 9.5 metrovy voz a jazdia tam 12 metrove... Aj ked sa bojim, ze nove sorky pojdu hlavne na L99...
re 5) sor bn 9.5 pre BA nebude dodavany s pohonom na zemny plyn takze SPP nebude financovat reklamu na naftovom voze...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fefe18