Aká je konštrukčná rýchlosť výhybiek Elektroline? Sú nejak rozdielne rozdelené, že zum Beispiel tá s uhlom odbočenia 5° má 30 km.h-1, tá s uhlom odbočenia 7,5° má zas 25 km.h-1?
na racianskom myte sa pokazila asfaltovacia masina a je to tam takmer meprejazdne a tvoria sa velke kolony, takze ak chcete cestovat bez zdrzania, tak sa racku radsej vyhnite ?
Na Miletičovej na odbočenie do Jelačičovej je minimálne v jednom smere výhybka už vymenená ale pri kvalite motáže ing. TSV to nič neznamená... Vymieňajú sa podľa jeho podivných plánov pár rokov staré podvesné armatúry, ktorým nič nechýba (Záhradnícka/Miletičova, križovatka Šancová/Karpatská, Stromová/Vlárska), zatiaľ čo miesta, kde sa jazdí 5 a osobne len čakám, kedy to tam definitívne yebne aj so stĺpmi (Záhorácka/Pri Suchom mlyne, celé okolie obratísk Vlalašská, Lovinského a triangel pred vozovňou Hroboňova, úsek medzi vozovňou Trnávka a obratiskom Rádiová), sa nechávajú tak a čaká sa, až sa tam bude robiť niečo väčšieho.
DPB by mal spravit normalnu sutaz na novy dizajn. Logo, farebne kombinacie, nater vozidiel, proste cely dizajn. Lebo ani to logo nepatri medzi najmodernejsie a nieco take ako pouzivanie farieb v oficialnych materialoch neexistuje. A potom mozu prerobit aj web-stranku.
Re #84205 Ike: Ja by som bol tiez za ne. Aj ked si ich neviem predstavit bordove.. nie je niekde nakres? Skusil by som spravit ako by mohol vyzerat nater
Re #84228 ivanbuto: Myslim ze na elektrickach sa dopyt osvedcil a vsetci si zvykli tak nevidim dovod nepouzivat ho na trolejbusoch (a autobusoch)... aspon potom ked uz vsetky troliky budu mat dopyt.
K teme vyhybiek: Pri odbocke na / z ex-obratiska Jelacicova sa chodi strasne pomaly, je to tym ze je to tak stara vyhybka? Neplanuju to vymenit? A je obratisko Jelacicova este vobec zjazdne (keby tam vbehol trolik moze ist?)?
Ten 18 metovz voz je vlastne takmer 19 metrovy a dveri ma 4,5... A PRECO TI TO VLASTNE VADI? Lebo sa to tak nikdy nerobilo?
A vobec, bratislavsky cestujuci bude rad za kazdy novy voz co dojde a ked este ktomu bude aj rychlejsia vymena cestujucich na zastavkach co viac si mozme zelat... Vsak ano!
Jáááj, to sa ťažko vysvetľuje, keď Ty nemáš ani základy. Pevný kríž je taký, kde sa nič nepohybuje, napr. v tých novovymenených výhybkách na Vlárskej/Stromovej. Mechanický stavací kríž napr. na Miletičovej pri trhu a elektrický napr, na Predstaničnom. Niekedy Ti to ukážem, ale teraz dlho nebudem mať cestu do BA.
Ide o to, že niektoré vlky si neuvedomjú, že musia stlačiť tlačítko, a potom to môže spôsobiť zdražanie na zastávke. Plus pri novších vozoch je aj troch zdržanie medzi tým, kým stlačíš talčítko a kým sa dvere aj otvoria. V niektorých situáciách môže byť dopyt dosť nepraktický, napr. keď Ti niekto dobieha.
No inak ja osobne používam dopyt podľa situácie, centrálne otváranie tam, kde viem, že všetky dvere sa aj tak budú otvárať.
No určite by sa to dalo urobiť, v rovnom smere po Štefánikovej 40 pod prúdom, a takisto na Palisádoch (203,207,208) 40 pod prúdom. To by nikoho neobmedzovalo.
Nemám presné informácie ale predpokladám, že sa bude jednať len o uvedenie do pôvodného stavu, čo súdruh ing. opäť využije na zavesenie nejakej časti svojich mohutných skladových zásob úplne nových 20 rokov nevyrábaných kremnických armatúr...
Vedúci prevádzkarne trakčného vedenia ihg. TSV to bohužiaľ má v kompetencii, takže môže. Rýchlosť na výhybkách si stanovuje prevádzkovateľ.
Výhybka symetrická je taká, ktorá má do oboch smerov rovnaký uhol odbočenia (obvykle 5°), napríklad pri Vinárskych, na Predstaničnom, obitri na Hodžovom atď.
Nesymetrická výhybka má jedne smer priamy alebo takmer priamy a druhý odbočuje mimo priamy smer. Uhol odbočenia býva buď 2,5°/7,5° (tam sa používa stavací kríž, buď mechanický alebo elektrický) alebo 2,5°/17,5°, kde stačí kríž pevný a preto ich súdruh ing. uprednostňuje.
S tou výhybkou pri Cintoríne Ružinov si ma nepochopil - tá 30 tam visí od začiatku a ten vodič ju prekročil, takže bol popoťahovaný, aj keď konštrukčná rýchlosť výhybky je vyššia.
Prosím Ťa, mal by som na Teba jednu otázku, ktorá nesúvisí s výhybkami, ale Ty ako vodič trolejbusu by si mi na ňu mohol vedieť odpovedať: prečo mnohí z vás nepoužívajú dopytové otváranie dverí (aj v prípade, že ho majú) a radšej otvárajú centrálne Za odpoveď ďakujem. ?
Zdržanie by to nebolo ešte za tej podmienky, že tam bude náležitá návesť a, že tam väčšina vodičov nepôjde pre istotu 10 - 20 km/h. A nie ako na tých Kramároch, že tam väčšina ide do 20 km/h. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo