Trochu z iného súdka: dnes som sa viezol v Prahe zvláštnou linkou 770 z Anděla na Strahov (K-B741) pretože hraje Slavia s Baníkom Ostrava. Na štítku BUSE to malo napísané: 770 SLAVIA PRAHA - FOTBAL. To ma teda dojalo :)))
Zase na druhej strane, tí cestujúci neboli teda nič moc... zase som mal raz dojem, že súhrnné IQ cestujúcich e nižšie ako ich priemerný vek...
Zase na druhej strane, tí cestujúci neboli teda nič moc... zase som mal raz dojem, že súhrnné IQ cestujúcich e nižšie ako ich priemerný vek...
Meno (nick): :)
suhlasim s tvojim clankom z 8.3.2001 o pol noci, kde si pisal tvoje nazory. mozem povedat, ze napriek tomu, co som pisal som v ankete hlasoval za nakup tych KT-4iek (po zvazeni vsetkych mne-amaterovi dostupnych informacii).
->moje nazory nechcem nikomu vnucovat, ale som rad ked si mozem s niekym, koho to tiez zaujima podebatovat...
Papyr:
diky, ze si ma upozornil na moju chybu, pomylil som si to. tiez si mysim, ze najlepsie by bolo zajst si do GERMANY a otestovat tam tie KT-4ky v "terene". a to prave tie, ktore nam ponukaju a nie tie s tou nizkopodlaznou castou - ktore su zrovna po generalke.
tymto debatu na temu KT-4 v BLAVE snad uzavreme.
ci budu, alebo nie, to uvidime...
POLUS:
tu trat treba fakt vymenit, ved ked tam idem cez prechod (a tym aj trat), tak sa tie panely doslova hojdaju. asi bude naprava az vtedy, ked tam nejaka uboha babicka zleti na zem (v dosledku toho, ze bude mat tazke tasky z Carrefuru a nestastne stupi na panel medzi kolajmi) a zrani sa, nebodaj az zabije (ne, ze by som jej to prial). TAK ASPON NECH KOMPETENTNY PODSYPU TIE PANELY NA PRECHODE STRKOM, ALEBO NEJAK INAK UKOTVIA, LEBO SA TAM NIECO MOZE FAKT STAT.
(nechcemrozdirovat poplasnu spravu, ale tak to asi bude... vzdy nastane naprava az po tom, ked sa nieco stane - aku u nas- retardery namontovali na cestu az vtedy, ked auto zrazilo pred domom susedu - zomrela...)
Aha!
dnes som isiel 212kou - 6603 z kramarov na patronku.
ten srandista do dolu kopcom tlacil min 60 az 65 kmh. zdalo sa mi, ze ten trolejbus sa uz uz rozpadne HEHE.