V šrote berú plechy po 3,60 za kilo. Taká vrakosa ich má určite aspoň päť ton (za plechy rátam aj ten "rám" - tenkostenné trubky, jokloviny, etc.). Takže 5000x3,60=18000 Sk. Liatina je podstatne drahšia, povedme cca. 6 Sk a koľko má taký motor? Teda pokiaľ je liatinový. Ale aj hliník je dosť drahý. Takže šrotová hodnota plesnivej Vrakosy môže byť kľudne aj 20 tisíc Sk... Kovy sú drahé... Však čo si myslíš, prečo ich cigáni kradnú?
Na koľko sa vôbec predĺžila životnosť Karosy B741 prerobením na CNG pohon? Inak je vidno,že rekonštrukciu B741 a B732 robia iné firmy. Myslím,že B732 skončia skôr.
Napadla ma taká haluz.. Aká je vlastne ešte hodnota priemernej krasňanskej Vrakosy??? (Teda napríklad, že by DPB chcel predať takú Vrakosu, koľko by za ňu dostal?)
Má to ale aj racionílny základ, pretože z takýchto čísel bude potom možné zistiť, aká je vlastne (ešte zatiaľ) hodnota majetku DPB ?
Aspoň upozornovali vodičov aby si dali pozor na električkovej konečnej v Karlovke... Ževraj tam padlo trakčné vedeneie a pobehuje tam veľa chodcov na to kukať... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
V šrote berú plechy po 3,60 za kilo. Taká vrakosa ich má určite aspoň päť ton (za plechy rátam aj ten "rám" - tenkostenné trubky, jokloviny, etc.). Takže 5000x3,60=18000 Sk. Liatina je podstatne drahšia, povedme cca. 6 Sk a koľko má taký motor? Teda pokiaľ je liatinový. Ale aj hliník je dosť drahý. Takže šrotová hodnota plesnivej Vrakosy môže byť kľudne aj 20 tisíc Sk... Kovy sú drahé... Však čo si myslíš, prečo ich cigáni kradnú?