Dozvěděl jsem se o zájezdu do vašeho hlavního města,
který pořádá časopis Městská doprava. 27.5-28.5,
Budou k vidění všechny typy vašich vozidel ve vašich
provozovnách, jízdy historickou tramvají T2 po celé
síti MHD, jízdy RTO busy, trolejbusy 9Tr, noční jízdy tramvajemi a mnohem více. Informace tady http://www.mestskadoprava.cz. Já už mám zajištěno,
že mě Spectre provede vaší Blvou někdy jindy, tak jsem zvědav jak se nám předvedete.
Pre zaujímavosť: Peťo P. mi hovoril, že 6 Ikarusov 415.30A bolo preradených z vozovne Krasňany do Jurajovho dvora a na Trnávku. Krasňany sa totiž budú orientovať na SORy...
Co takto doplnit nieco o karose B741?
A este cosi vsetkym, ktori prestupuju na patronke:
Ak sa Vám nepodarí dostať sa do 21, lebo je tam uz nie je miesto ani pre vodica, pockajte chvilu, o minutu pride daľšia poloprazdna
Pri cene 20mil za jednu K2S su tie KT4 zadarmo. Inak za prachy vrazene do pochybneho podniku Metro a.s. by sme mohli mat uz ine elinky ako ojazdene KT4. Kuva a co je na tej K2S za 20 melonov?
To som zvedavy na tu 7085, aj to bude taky hrkac?
Spectre: PLNE suhlasim, ze by bolo najlepsie a aj financne asi najmenej narocne robit si tu "doma" rekonstrukcie ala 7085 ! Velmi sa na nu tesim (uz aby bola!)! A tiez si myslim, ze keby sa CHCELO, tak to slo ako po masle ! A nepotrebovali by sme ani KT4. 7085 bude super ! Uz aby bola !
Btw.: V com je KT4 lepsia od K2S ? (otazka amatera).
d3k0> Ten flek na 9Trky mal byť voľný kvôli tomu, že tam je rozvod elektroinštalácie a kvôli bezpečnosti k tomu musí byť prístup, aby sa to dalo rýchlo vypnúť, ak by sa niečo stalo.
Cena električiek zo Šumperku prevyšuje 12 mil. Sk (neviem presne, ale údajne je to okolo 14 mil.). KT4 sú mnohonásobne lepšie, ako K2S. O K2Skách som získal záporné mienenie prednedávnom v Brne, keď som videl, v akom sú stave tamojšie K2R, čo je vlastne skoro to isté. Po čase sa bežne stáva, že napr. napojenie nového čela hrdzavie a odlupuje sa farba. Keď už rekonštrukcia "kačice", tak radšej také niečo, ako bude 7085, samozrejme, ak to nebude trvať 3 roky. V Brne si takéto rekonštrukcie robia sami a vyzerá to perfektne. Navyše je to aj omnoho lacnejšie, ako K2S, tak kde je problém - asi v schopnostiach pracovníkov ústredných dielní, inak to nevidím. Podľa môjho názoru pri kapacite dielní by sa mohlo chrliť minimálne 5 rekonštrukcii za rok (a to hovorím minimálne). Ide len o to, aby sa to rozhýbalo a pri súčasnom stave .......
Vážení, som v šoku zo všetkých, ktorí odmietajú KT4.
Po prvé - BA nemá a tak skoro nebude mať na nové vozy.
Po druhé - kotasie rekonštrukcie zo Šumperka sú nepomerne drahšie a veľa úžitku neprinesú.
Po tretie - za tú cenu je to zadarmo.
Po štvrté - KT4 má výzbroj TR37, KT4t má výzbroj TV3, obidve v DP poznajú veľmi dobre.
Obzvlášť veľké záchvaty smiechu vo mne vyvolali obavy z opotrebovanosti KT4. Naozaj je niekto schopný vážne si myslieť, že 10-ročná KT4 s nemeckou údržbou bude v horšom stave ako 25-ročný vlnitý plech s údržbou vozovne Krasňany? Máte predstavu, ako vyzerala údržba vo vozovni Krasňany pred 10 rokmi? A ako vyzerá vo vozovni Jurajov Dvor ešte dnes?
Vážení, som v šoku zo všetkých, ktorí odmietajú KT4. Po prvé - BA nemá a tak skoro nebude mať na nové vozy. Po druhé - kotasie rekonštrukcie zo Šumperka sú nepomerne drahšie a veľa úžitku neprinesú. Po tretie - za tú cenu je to zadarmo. Po štvrté - KT4 má výzbroj TR37, KT4t má výzbroj TV3, obidve v DP poznajú veľmi dobre. Obzvlášť veľké záchvat smiechu vo mne vyvolali obavy z opotrebovanosti KT4. Naozaj je niekto schopný vážne si myslieť, že 10-ročná KT4 s nemeckou údržbou bude v horšom stave ako 25-ročný vlnitý plech s údržbou vozovne Krasňany? Máte predstavu, ako vyzerala údržba vo vozovni Krasňany pred 10 rokmi? A ako vyzerá vo vozovni Jurajov Dvor ešte dnes?
No a aby som nezabudol, dobrá rada pre všetkých, čo si chcú v niektorej z predajní DPB vypýtať tlačivo na potvrdenie o návšteve školy: Nerobte to, predavačka na vás začne vrieskať, že čo si to dovoľujete, že vám karta platí a podobne. Aspoň toto robí dlhovlasá bruneta na Obchodnej ulici, ktorú týmto srdečne pozdravujem Ak sa predsa len rozhodnete otravovať predavačky s takýmito "sprostosťami", tak vám prajem pevné nervy a veľa šťastia
Podľa mňa by sme mohli pár KT4 kúpiť, pretože si naozaj môžeme vybrať, či chceme jednu novú súpravu T6A5 alebo všetky KT4, čo ponúkajú Nemci. Veď ide o cca. 10 rokov mladšie vozidlá ako K2, takže si nemyslím, že by sa to kazilo viac ako K2. Jasné, keby nám z neba spadlo 300 melónov, tak si môžme dovoliť kúpiť 5 súprav T6A5, ale z neba takéto veci bohužiaľ nepadajú.
9Trky stoja vonku preto, lebo vnútri nie je pre ne miesto. Flek, kde stáli, by mal byť voľný a ak by tam bola bývala prišla nejaká kontrola, tak by Hroboňka mala pekný priekak. Okrem toho, taký voz č. 152 pod strechou viac stratil ako získal, lebo bol "pekne" oškvarený. 6616 asi pôjde do šrotu, konečne mám vyvolané fotky, ktoré som robil dva dni po požiari. Keď Spectre bude môcť scannovať, tak pôjdu na web.
doubleM: Ale ja prave nie som si isty, ci kupa ojazdenych KT4 z DDR je v niecom pozitivna. Ci neexistuje lepsie a aj financne menej narocne riesenie aj perspektivne. Lebo neviem, neviem, ci tie KT4 na nasich tratiach vydrzia moc dlho bez poruch. Hlavne preto, ze nie su uz nove. A toto je tiez realita.
to KLF:moja poznámka o šírke smerovala k tomu, že si to človek ani nevšimne a pohodlne zo zastávky nastúpi.Aj ja by som mal radšej muti-kapacitné vozidlá, ale bohužial vychádzam z reality a snažím sa hľadať pozitíva aj na tom málo čo je.Takže sorry...
doubleM: No a to ma byt akoze pozitivne, ze KT4 ma rovnaku sirku ako historicak 104 ??? :)))))) Nemyslis vazne... Inak konska elektricka co premavala v Bratislave mala sirku 195cm. Nebolo by lepsie teda zhanat nejake elektricky podobnej sirky doubleM ? :)))
Prepanajana, ved my potrebujeme VELKE vozne, PRIESTRANNE a nie uzunke banske voziky.
-
All:
ta obhoreta 15Tr je este na Hrobonke, al uz stoji vonku. Zial vonku na vzduchu a kyslom dazdi stoja aj 9Tr a Sanosy... :(((
to KLF:len pre zaujímavosť, určite si videl naše histor.vozidlá 38 a 104, no a keby si si ich podrobnejšie zmeral, tak by si dospel k záveru, že napr.104 má podobnú šírku ako KT4 a nik si to ani nevšimol, ani sa neťažuje.A na koniec za jednu K2S mmôžme mať 20 KT4.
Myslím, že dohady o KT4-kách sú predčasné, nakoľko mesto nemá investičné prostriedky, za ktoré by ich nakúpili. Cena sa pohybuje v rozmedzí 40000-45000DM. Faktom je, že nám ponúkli 10 zrýchlovačových a 10 s výzbrojou TV3. TeBeCe- každý deň si možeš nafotiť Autoškoly K2 a 2T3, ktoré jazdia s účastníkmi kurzu na získanie vodičských oprávnení na električky. Takže tasme fotoaparáty! Tie 15TrM sú naozaj tu, ako je v novinkách. 6629 bola zložená prvá, ale do vozovne Hroboňova dorazili v poradí 6628,6629-vlastnou silou a 6627 dotiahli nehodováckou Tatrou. Výjazdová trasa bola z Filiálky po Račianskej, Jarošovej, Vajnorskej na Trnavské mýto, kde sa napojili vozidlá na trolejové vedenie. Výrobné čísla sú 12963,12964,12965,12966-rok výroby 2001. Ak dospeje DPB a.s. k dohode so Škodou Ostrov, mali by byť vyrobené ešte 3 kusy 15TrM pre Bratislavu v slede výrobných čísel za touto dodávkou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin
který pořádá časopis Městská doprava. 27.5-28.5,
Budou k vidění všechny typy vašich vozidel ve vašich
provozovnách, jízdy historickou tramvají T2 po celé
síti MHD, jízdy RTO busy, trolejbusy 9Tr, noční jízdy tramvajemi a mnohem více. Informace tady
http://www.mestskadoprava.cz. Já už mám zajištěno,
že mě Spectre provede vaší Blvou někdy jindy, tak jsem zvědav jak se nám předvedete.