Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
No neviem neviem Spectre!!!Páni a dámy z DPB a.s.plánujú už projekty rekonštrukcie a výluku pri Poluse, pretože zlí ujovia z drážneho im hrozia zatvorením trte tak maximálne do dvoch rokov!!!A potom nebude žiadne vrn vrn po vajnorskej, ale cing cing mincí a bankoviek z magistrátu(inák by pán bača primátor zhorel, nielen medzi občanmi, ale hlavne by ho zničili páni z Polus investment).Takže nás možno čakajú lepšie časy.Na stráž!!!A na Vajnorskú!!!
d3k0 - ty si vazne myslis, ze sa tam bude nieco renovovat? hahaha, pan primator ty na to peniazky asi neda (ako vzdy)
Kedy sa bude renovovať trať pri Poluse? Až Polus pochopí, že v prvom rade je to on, komu takáto rekonštrukcia prospeje a trochu prispeje $$$... 🙂
Pokud vím, tak se tady někdo ptal, jestli se vyrábí
vozy T6A5. Tak k tomu mohu říci jedině, že výroba v ČKD stojí až na nové vozy metra pro Prahu. Čeká se
až ČKD koupí německý Siemens a rozběhne se tady
výroba nových tramvají LT4, 6 a 8. Tyto tramvaje by
se měly objevit v pražských ulicích ve zkušebním provozu snad letos nebo příští rok. Jedná se o vozidlo z 80% nízkopodlažní, které má nahradit špatné vozy RT6N a S. Jestli se chcete podívat, jak by mohlo zhruba vypadat tak se podívejte na http://tram.hyperlink.cz
Mala otazka: Kedy a ako sa bude renovovat trat na Vajnorskej pri Polus Centre?
Kolajisko, nastupne ostrovceky (ich kapacita, umiestnenie a pristupve cesty).
Podla mna este vascina obyvatelov pouziva hromadnu dopravu a nie osobne auto.
Mala poznamka: V roku 1995 som videl niektore vozovne v Drazdanoch, boli slusne.
V Berline nedavno vyradili posledne supravy S-bahn este z cias davno minulych.
Nebal by som sa kupovat aj elektricky s Zuzichu (rozchod 1000mm) viac ako 20 rocne.
Je vela vo financnych moznostiach, ale vela rezerv je peronale a sposobe prace.
Toto bolo vidiet v byvalej NDR, ale aj Madarsku pred rokom 1989 (dokomca aj v Cechach).
Klf- nemusíš dúfať, že 15TrM majú hybridný pohon. Ich hybridnosť zabazpečovala tzv. vybehávačka, Tatrovka, používaná pri nehodách. Po nafúkaní vzduchu vytiahla trolejbus na Račiansku, odtiaĺ po Jarošovej na Vajnorskú a za zastávkou na Trnavskom mýte ho odvesila, zdvihol som palice a fičali sme cez Kramáre na Hroboňovu. Rovnako aj 6628. Jedinú 6627 dotiahli až do vozovne, lebo nebol k dispozícii vodič. Bude to vidno aj na fotkách, ktoré by sa mali objaviť onedlho na stránke. 7085, resp. jej predná časť sa ocitla v lakovni. Aspoň malý pokrok. Pre všetkých priaznivcov K2S-ich cena sa pohybuje medzi 10-12 miliónmi podĺa rozsahu opráv. Inak prvá K2S-ka sa nachádza v Ústredných dieĺňach. Ide o 7102. Na budúci týždeň ju bude nasledovať 7103. Ide o trojtýždňovú pravidelnú prehliadku, ktorej sa tieto vozidlá podrobujú prvý raz. Nikolas-zabodoval si stopercente!!! Neboj sa však, tento rok majú prísť ešte tri 15TrM-ky, takže nevešaj hlavu a otravuj Zapletala ďalej, možno Ti jednu pridelí. Meno-nick-dodávky nízkopodlažných KT4 nehrozia, lebo sú to generálkované vozidlá s novostavbou uprostred. Skôr ma zaráža, prečo sa DPB neinformoval o KT4-kách, keď sa vyrábala 20 kusová séria pre Belehrad v roku 1997. Určite by bolo možné objednať nejaké aj pre nás a z modernejšou výzbrojou TV8, TV14.
Spectre: bohužiaľ, máš pravdu (ohľadne Slovenska). Mne príde normálne, že sa vozím denne v Renault CityBusoch, ale príde mi nenormálne, že sa nimi nemôžem povoziť v BA, keď v Prahe ich majú cca 230 a Praha je iba 2,5 x väčšia. Ostatne, to je tá posledná vec, čo by ma trápila, mne pripadajú ako nenormálne všetky možné veci, s ktorými sa denne na SK stretávam.

Pritom mnoho riešení by nevyžadovalo nejaké extra zmeny, naopak, stačilo by správne presunúť peniaze (ako napr. neexistujúce metro -> nízkopodlažné vozidlá do BA). Lenže problém je v tom, že na SK ten, kto má kompetenciu presúvať odniekiaľ niekam peniaze, ich presunie od štátu sebe. Vždy a za každých okolností. (Česť tým asi trom výnimkám.)

Ad električky: asi si fakt treba zájsť do NDR (mimochodom, Meno/nick: DDR a NDR sú to isté, líši sa od nich BRD a NSR) a zacestovať si v nich - ak budú dobré, berte. (Veď i skrachované prešovské 9Tr kúpil po 20 rokoch DP v Odese či kde... :-)) - škodoradostná poznámka.)

Ktosi tu spomenul T6A5: to sa ešte vyrába? Kde? ČKD DS má strašné problémy...

Ad Chatam Sófer: v Prešove sa zastávky katolizujú, v Bratislave judifikujú? :-)))
d3k0: hehe...vcera som si bol kupit elektricenku, bol som znova tam na obchodnej. Zase tam bola ta "mila" pani, predo mnou stal jeden chalan a pytal si tlacivo na potvrdenie o navsteve skoly. Mal si vidiet ako sa v tej chvili ked to povedal tej tete zablyslo v ociach, ze ma dalsiu obet :-)) Takze si od neho vypytala kartu, pricom mu hovorila ze to mozno ani nebude potrebovat....ale nakoniec bola straaasne sklamana, lebo ten chalan este tento skolsky rok potvrdenie nemal a tak mu ten papier musela dat :-)))
KLF: Ja si naopak myslim, ze ludia, ktori sa do MHD nerozumeju, nemozu triezvo posudit vsetky klady a zapory. Viem to aj z vlastnej skusenosti - este pred dvoma rokmi som si myslel, ze DPB je len banda darmozracov (to si aj teraz mysli vacsina ludi), ktori sa prizivuju na cestujucich. Teraz vsak viem, kde je problem s financovanim DPB a kto za to vsetko vlastne moze (magistrat nemenovaneho hlavneho mesta SR 🙂. Mozeme tu temu KT4 rozoberat donekonecna, ale pokial sa nepovozime tymi KT4kami v Nemecku a neposleme tam odbornikov, ktori zistia v akom skutocnom stave su, tak nemozeme objektivne posudit, ci sa to oplati kupit a ci nie.

Trapi ma este jedna malickost: Ked v zime zimna sluzba posypala zastavky kamienkami, potesil som sa, ze mi konecne topanky nerozozerie sol. Ale napadlo zimnu udrzbu po skonceni zimy kamienky pozametat a hodit do paze? Alebo sa v nich budeme "brodit" cely rok?
K tym KT4 este... bavil som s par ludmi, co nie su zrovna na spodnej hranici vseobecnej inteligencie, aj ked sa nezaujimaju zrovna o MHD ako my a ked som im porozpraval o variante kupy KT4 z DDR, tak mierne nechapali a krutili hlavou.
Akoze ja chapem, ze MY sme tu zanietenci a fanatici do MHD a ze by sme najradsje v BA videli 20 druhov elektriciek, ale treba zase trocha triezvo a hlavne rozumne uvazovat CO sa oplati a co nie. Osobne si ale tiez myslim, ze ten nakup ojazdenych KT4 z DDR sa neuskutocni.

Neviete kedy by sme uz mohli vidiet hotovu 7085 ? 🙂
Myslim, ze tvoje obavy (Nick) su prehnane. Ta sirka 2200 moze byt napr. aj na uzitok (vid. okolie zastavky Chatam Sofer). 30 cm to nie je nic. Krok spat to nieje, pretoze kacicky nebudu zit vecne, lebo len ram a konstrukcia takejto elektricky nie je vecna, a tak max. jedna renovacia a dost. Dopravny podnik dostal ponuku a ma na vyber, ktore presne vozidla chce, a ak bude realny zaujem, verim v to, ze sa na to pojdu aspon pozret. Co sa tyka tech. stavu, tak to (snad) nebude az take zle. Ja osobne (Ak by som o tom rozhodoval) by som na takuto elektricky aplikoval mensiu generalocku - t.j. kompletne rozobratie, premazanie, nastelovanie, vymena plechov na karoserii, informacny system BUSE, novy interier, vyzbroj IGBT - teda nieco ako K2S, mozno v trochu mensom rozsahu podla moznosti tak, aby jedna elektricka vysla cenovo dokopy tak do 10 mil. Sk. Potom by sa takyto voz dal povazovat za plnohodnotnu novu elektricku, ktora moze bez G.O. jazdit v pohode dalsich 20 rokov. Kapacitne by to nase ustredne dielne zvladli (keby sa chcelo) a financne to nie je problem - staci presmerovat kazdorocne financovanie fekalnej spolocnosti Metro prave na toto a peniaze sa budu len tak sypat. Metro sa ajtak stavat tak skoro nezacne a keby sa aj nahodou stavat zacalo, tak kazdy sudny clovek uzna, ze navrhovany system je totalna kravina a pre Blavu je to nevhodne. Bohuzial, sme len ludia, a navyse este Slovaci, a tak sa nesmieme cudovat, ze je to tu takto. Za ludi, ktory riadia tento stat sa mozeme iba hanbit - a teraz nemyslim konkretnu stranu. Ci uz ide o Vladka, alebo Mikiho, nikdy to nebude idealne, pretoze predvolebne sluby sa rozplynu s nastupom do funkcie a peniaze sa v tej chvili stavaju pre politika prioritov. Pokial nam budu vladnut takito ludia, a pokial nepride do politiky niekto uplne novy, neskorumpovany (Teda ziadny Janko, Anicka, ani Robertko), potom nebudeme moct hovorit o slovensku ako o demokracii - to, ci jedna strana vtira europskej unii je pre obcanov totalne nepodstatne - (Je to vsak dobra reklama).
A ponaucenie plynie z tejto veci asi take, ze kym je Slovensko na cele s tymito ludmi, mozu sa vsetci slusni obcania za svojich politikov hanbit. Bohuzial, ludia su vsak sprosti sami, pretoze aj taka babicka na pasienkoch to v hlbke duse tak nemysli, ale necha sa sfanatizovat a zmanipulovat, takze stale bude volit stranu XY. Necakam, ze ludia na to dojdu hned, ale niekedy snad aj ostatni obcania pochopia to, co ini vedia uz teraz - Slovaci sa jednoducho zase o***ali.

S temou Kt4 to suvisi asi tak, ze keby tu nebol taky system ako tu je, tak nam tu uz mohli lietat nizkopodlazne elektricky, nove trolejbusy a autobusy. Na MHDcke je to najlepsie vidiet, ale plati to v celej politike - Kto sa dostane k moci, zacne mysliet len na seba a ludom nedopraje ani ten kusocek slusneho a dostojneho zivotu - a tak to je aj s cestovanim

P.S.: Nechal som sa uniest, nadavky automaticky ignorovat plz.
a este toto:
nakup starych vozidiel stale povazujem za krok vzad, ako vpred.

to by sme mohli ist do Wien, kupit si tiez nejake vozne a kydnut na ne podvozky. :))) (viem, prehanam...) mozno nam ich daruju, ked vyriesime ich problem: (HAHA!!!)
asi viete, ze uz od JULA 2000 !!!! im vo Favoriten postavaju nizkopodlazaky 639-654. nevedia dodnes vyriesit problem zo zrkadielkami!!! HAHA! mam riesenie:
aby ziskali Zulassung navrhujem odmontovat zrkadielka, alebo ich vymenit za mensie.

cafte fsetci!
IGORKO: pouzijem TVOJ CITAT: "...že 10-ročná KT4 s nemeckou údržbou bude v horšom stave ako 25-ročný vlnitý plech s údržbou vozovne Krasňany? Máte predstavu, ako vyzerala údržba vo vozovni Krasňany pred 10 rokmi? A ako vyzerá vo vozovni Jurajov Dvor ešte dnes?".

tak dobre.
aj ked maju iba 10 rokov myslim si toto
(subjektivny nazor):

1. NEMECKA URZBA SA NEROVNA NEMECKA UDRZBA. DDR NIEJE NDR (mozno teraz, ale od zjednotenia to este stale nieje na urovni NDR) -> ako autor KLF -> die Wiedervereinigung dauert noch, genau!!! ...
2. SAM PISES, AKO TO VYZRALOV V KRASNANOCH A ESTE AJ VYZERA V JURAJOVOM DVORE TERAZ.
3. KED ICH TAK LACNO DAVAJU, URCITE BUDU VRAKY.
(mozno aj nie, kto presne vie?)
4. PREDAL BY NEJAKY DP NA SVETE ZA TAKU CENU NAOZAJ ZACHOVALE ELINY???
5. videl som foto a neveim si predstavit ten interier - 2200mm sirka a vedla seba sedadla 2 + 2 (aspon v tej "nizkopodlaznej" casti som to videl.


AK SA NAKONIEC KUPIA, TAK DOBRE. VIEM ZE JE TO NAOZAJ SKORO ZADARMO, AJ SA POTESIM, ZE TU BUDE KONECNE NIECO "NOVE". ALE MYSLIM SI ZE BY BOLO LEPSIE NIECO ROBIT S K-2ojkami, resp T-3.

a ked uz KT4, tak prosim iba tie s tou nizkopodlaznou castou, nech tu mame aspon nejaky pokrok... (d3k0 totiz ukazal klasicku...)
Hello Chalani!
Davno som sa neozval, ale obcas citam... Chcem sa len spytat, to fakt chceme kupit v 21.storoci vozy s odporovym zrychlovacom?
PS: Hihi som zvedavy kto dostane nove 15Trky..... sa teraz chodte pozriet co sa vsetko nosi Zapletalovi....
Majte sa krasne!
Dozvěděl jsem se o zájezdu do vašeho hlavního města,
který pořádá časopis Městská doprava. 27.5-28.5,
Budou k vidění všechny typy vašich vozidel ve vašich
provozovnách, jízdy historickou tramvají T2 po celé
síti MHD, jízdy RTO busy, trolejbusy 9Tr, noční jízdy tramvajemi a mnohem více. Informace tady
http://www.mestskadoprava.cz. Já už mám zajištěno,
že mě Spectre provede vaší Blvou někdy jindy, tak jsem zvědav jak se nám předvedete.
Pre zaujímavosť: Peťo P. mi hovoril, že 6 Ikarusov 415.30A bolo preradených z vozovne Krasňany do Jurajovho dvora a na Trnávku. Krasňany sa totiž budú orientovať na SORy...
Co takto doplnit nieco o karose B741?
A este cosi vsetkym, ktori prestupuju na patronke:
Ak sa Vám nepodarí dostať sa do 21, lebo je tam uz nie je miesto ani pre vodica, pockajte chvilu, o minutu pride daľšia poloprazdna
Pri cene 20mil za jednu K2S su tie KT4 zadarmo. Inak za prachy vrazene do pochybneho podniku Metro a.s. by sme mohli mat uz ine elinky ako ojazdene KT4. Kuva a co je na tej K2S za 20 melonov?
To som zvedavy na tu 7085, aj to bude taky hrkac?

Ahoj Igor, tvoje nazory mi tu trochu chybali.
Spectre: PLNE suhlasim, ze by bolo najlepsie a aj financne asi najmenej narocne robit si tu "doma" rekonstrukcie ala 7085 ! Velmi sa na nu tesim (uz aby bola!)! A tiez si myslim, ze keby sa CHCELO, tak to slo ako po masle ! A nepotrebovali by sme ani KT4. 7085 bude super ! Uz aby bola ! 😉
Btw.: V com je KT4 lepsia od K2S ? (otazka amatera).
doplnok:Rekonštrukcia K2S-Kotas so všetkými formalitami vychádza (colné,doprava...)do 20.000 000sk!!!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement