Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
L 14 bude vypravovana aj pocas vyluky z Krasnan?.Aspon to tak vyzera podla noveho CP.Konciace eliny L3,5,11 v ZST Vinohrady mohli brat ludi este smer centrum aspon po Vazovovu ak nie az po Jurajov Dvor.Aspon by mali na co prestupit ty ,ktory sa vyberu do centra poslednou X5 v domneni ,ze budu mat pripoj az do centra.
Reakcia na: Laky #80775:
Este raz. Nie su to duobusy, ale trolejbusy 😉
Reakcia na: 810zssk #80747:
Mestské zastupiteľstvo nedávno schválilo, že nákup plánovaných zvyšných šiestich duobusov sa neuskutoční. Namiesto toho sa kúpi 18 tzv. midibusov SOR B 9,5 za 84 miliónov korún. Preco sa so mnou hadas? ? aj tak pekny den
Reakcia na: Valec #80770:
Jaj, zabudol som na vyjazdy. Ospravedlnujem sa.

Re #80771 Beus: Neverim ze v DPB nie je ani jedna farebna tlaciaren. Resp. by sa to kludne dalo dat vytlacit novej firme, vsak tie CP sa tak casto nebudu menit (napr. 503 viem ze sa nemenila minimalne 2002-2007), takze tam by to nevadilo.
Reakcia na: Beus #80771:
Ja už začínam mať alergiu na staré autobusy, takže by bolo prinajmenšom vhodné, keby bol už konečne ten tender vypísaný.. ?
Reakcia na: Beus #80771:
A možno by použil modrý toner na žltý papier. Žltým by sa modrý papier ťažšie prekrýval. ?
Reakcia na: 810zssk #80750:
A žltý toner na modrom papieri zaplatíš z vlastného? 😉 To len tak na okraj 🙂

Re #80764 Jakub1: Preto, lebo na kĺbové vozy ešte magistrát neráčil ani len vypísať tender. Na 9.5-metrové vozy už výberové konanie prebehlo, a na jeho základe môže SOR dodať okrem tých, čo už dodal, ešte tuším 30 vozov. Tak sa nakúpia aspoň tie, keďže aj sóla sa nám začínajú rozpadávať.
A až keď sa vypíše a vyhodnotí výberové konanie na 18-metrové vozy, a podpíše sa zmluva s výrobcom, až potom sa tie vozy môžu začať kupovať. Takže sťažnosť smeruj, ako zvyčajne, na magistrát.
Reakcia na: 810zssk #80747:
Neviem prečo pozeráš pod Nový most. Veď prvý odchod 91 do Čunova je o 4:00 z Jasovskej a to na prípoj bohate postačí.
Reakcia na: 810zssk #80765:
Preco myslis ze je to taka skvela volba? Mas nejake informacie o tom kolko bude stat NB18 oproti Urbinu 18 a Citelisu? Ja by som to az tak ruzovo nevidel...
Reakcia na: d3k0 #80713:
Zaujímavé, tú rozdielnu chronometráž som si na 37 doteraz nevšimol. Sú ešte nejaké iné podobné zaujímavosti (v zmysle odchyliek od štandardnej schémy po-pi C-B-A-B-C a víkend C-B-C) okrem 54 a prázdninovej 13?

Mimochodom, jazda Hlavná stanica-Lafranconi trvá N31 10 minút a N34 len 7 minút. Prečo taký veľký rozdiel?
Reakcia na: 810zssk #80765:
inač zaujímalo by ma, kedy bude "uvoľnených" tých 500 miliónov pre DPB na nákup vozov... a tiež, čo s tými peniazmi DPB spraví..
Reakcia na: 810zssk #80765:
100 rokov = dohľadná doba ??? ?
Reakcia na: Jakub1 #80764:
Lebo peniaze.. ale ja verim ze sa klbakov v dohladnej dobe dockame - SOR NB18 je podla mna pre BA skvely pomer cena / kvalita..
Už dlho neviem pochopiť, prečo sa majú kúpiť Sory, keď DPB potrebuje kĺbáky?
Reakcia na: 810zssk #80762:
A zvýši počet miest na sedenie v zadnej časti a tým aj celkovú obsaditeľnosť ? samozrejme pokiaľ by išlo o Solaris... v takej 25Tr s tým nič nespravíš ?
Reakcia na: AAA #80761:
S tym suhlasim. Ale netreba kupovat s pomocnym pohonom, co znacne znizi cenu.
Reakcia na: 810zssk #80759:
Lenže kĺbových t-busov je málo aj bez toho, aby sa ešte brali na 33, takže aj tak bude treba kúpiť nové.
Reakcia na: 810zssk #80759:
No to som pochopil, ale zároveň aj nepochopil. ?
Reakcia na: setra #80758:
Nie, ak sa nemylim plan je taky ze ich dotiahnu a parkovat budu na Kuklovskej. Tym padom nebude 6 25Tr tak velmi chybat a mozu sa kupit SORky.
Reakcia na: 810zssk #80747:
A nepovieš mi, kde by asi tak normálne trolejbusy na DD ostali? Alebo by ich tam každý deň ťahali z Hroboňovej. Aj tak, po zatrolejovaní obratiska majú len dve možnosti - buď "duobusy" nasadia do mesta na normálne t-bus linky, čo by bola dosť zaujímavé, že by po meste chodili trolejbusy s pomocným agregátom a na DD, kde je potreba dojazdu do vozovne na agregát by chodili obyčajné trolejbusy, alebo ich nasadia na 32, čím by boli podstatne namáhanejšie ako dnes na 33. Takže by nebolo zlé, keby ostal súčasný stav s tým, že "duobusy" pôjdu na agregát do vozovne + cez týždeň tých 6 spojov na 133 + víkendová prejazdová 33/3.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.