K článku v BN: "Podľa riaditeľa divízie prevádzky a techniky dopravného podniku Branislava Weigla stojí dnes klasický trolejbus približne 12 až 13 miliónov korún. Cena nízkopodlažného kĺbového sa pohybuje v rozmedzí od 14 do 15 miliónov korún."
-takže taká otázka: KDE v západnej alebo strednej Európe sa ešte vyrábajú vysokopodlažné trolejbusy? Prečo vôbec uvádza túto možnosť? Dúfam, že nechce nakupovať na Ukrajine..
"V prípade budovania nových trolejbusových tratí je potrebné rátať s ďalšími miliónmi, a to aj na ich priebežnú údržbu. Trolejbusy sú vo všeobecnosti hodnotené ako ekologické, dynamické a dobre sa pohybujúce v kopcovitom teréne."
- Nech sa len nesťažujú, lebo mi ich bude ľúto
? Na výstavbu a rozširovanie nových ciest netreba milióny???
-takže taká otázka: KDE v západnej alebo strednej Európe sa ešte vyrábajú vysokopodlažné trolejbusy? Prečo vôbec uvádza túto možnosť? Dúfam, že nechce nakupovať na Ukrajine..
"V prípade budovania nových trolejbusových tratí je potrebné rátať s ďalšími miliónmi, a to aj na ich priebežnú údržbu. Trolejbusy sú vo všeobecnosti hodnotené ako ekologické, dynamické a dobre sa pohybujúce v kopcovitom teréne."
- Nech sa len nesťažujú, lebo mi ich bude ľúto
? Na výstavbu a rozširovanie nových ciest netreba milióny???
marian555
Inac som sa dnes znovu pobavil na tom co povedal Zahradnik, ze co tvrdia odporcovia trolejov, ze taky trolejbus je nevyhodny aj z toho hladiska ze stoji tolko co dva busy, takze kupime teraz 18 malych Sorov za 9,5 kus pricom jeden trolej je za 12 max 15 mil, ak si pamatam ako to bolo v clanku.