Vážení, som v šoku zo všetkých, ktorí odmietajú KT4. Po prvé - BA nemá a tak skoro nebude mať na nové vozy. Po druhé - kotasie rekonštrukcie zo Šumperka sú nepomerne drahšie a veľa úžitku neprinesú. Po tretie - za tú cenu je to zadarmo. Po štvrté - KT4 má výzbroj TR37, KT4t má výzbroj TV3, obidve v DP poznajú veľmi dobre. Obzvlášť veľké záchvat smiechu vo mne vyvolali obavy z opotrebovanosti KT4. Naozaj je niekto schopný vážne si myslieť, že 10-ročná KT4 s nemeckou údržbou bude v horšom stave ako 25-ročný vlnitý plech s údržbou vozovne Krasňany? Máte predstavu, ako vyzerala údržba vo vozovni Krasňany pred 10 rokmi? A ako vyzerá vo vozovni Jurajov Dvor ešte dnes?
Meno (nick): :)
A ESTE NIECO:
naaaahodou som isiel tou ospevovanou 7109 dokonca po racianskej. ked som isiel do mesta a zistil som ze akuat vychadza toto spominane vozidielko na trat ako linka 14 tak som teda nastupil a cakal som ako pojde. vobec sa mi nezda ze by isla nejak tichsie, mozno troooosicku a to pri rychlositi pod 35kmh. nevadi aspon som s nou konecne isiel.
A ESTE TOTO:
dufam, ze to nemyslia vazne s nakupom tych ojazdenych KT4 alebo aj KT-NF-8. to radsej nech vlozia nizkopodlaznu cast do K2. (neviem si predstavit vozidla o sirke 2200mm v blave, !!! A vobec to cele by malo byt v rubrike clanky-sci-fi)