Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Cena električiek zo Šumperku prevyšuje 12 mil. Sk (neviem presne, ale údajne je to okolo 14 mil.). KT4 sú mnohonásobne lepšie, ako K2S. O K2Skách som získal záporné mienenie prednedávnom v Brne, keď som videl, v akom sú stave tamojšie K2R, čo je vlastne skoro to isté. Po čase sa bežne stáva, že napr. napojenie nového čela hrdzavie a odlupuje sa farba. Keď už rekonštrukcia "kačice", tak radšej také niečo, ako bude 7085, samozrejme, ak to nebude trvať 3 roky. V Brne si takéto rekonštrukcie robia sami a vyzerá to perfektne. Navyše je to aj omnoho lacnejšie, ako K2S, tak kde je problém - asi v schopnostiach pracovníkov ústredných dielní, inak to nevidím. Podľa môjho názoru pri kapacite dielní by sa mohlo chrliť minimálne 5 rekonštrukcii za rok (a to hovorím minimálne). Ide len o to, aby sa to rozhýbalo a pri súčasnom stave .......
Vážení, som v šoku zo všetkých, ktorí odmietajú KT4.
Po prvé - BA nemá a tak skoro nebude mať na nové vozy.
Po druhé - kotasie rekonštrukcie zo Šumperka sú nepomerne drahšie a veľa úžitku neprinesú.
Po tretie - za tú cenu je to zadarmo.
Po štvrté - KT4 má výzbroj TR37, KT4t má výzbroj TV3, obidve v DP poznajú veľmi dobre.
Obzvlášť veľké záchvaty smiechu vo mne vyvolali obavy z opotrebovanosti KT4. Naozaj je niekto schopný vážne si myslieť, že 10-ročná KT4 s nemeckou údržbou bude v horšom stave ako 25-ročný vlnitý plech s údržbou vozovne Krasňany? Máte predstavu, ako vyzerala údržba vo vozovni Krasňany pred 10 rokmi? A ako vyzerá vo vozovni Jurajov Dvor ešte dnes?
Vážení, som v šoku zo všetkých, ktorí odmietajú KT4. Po prvé - BA nemá a tak skoro nebude mať na nové vozy. Po druhé - kotasie rekonštrukcie zo Šumperka sú nepomerne drahšie a veľa úžitku neprinesú. Po tretie - za tú cenu je to zadarmo. Po štvrté - KT4 má výzbroj TR37, KT4t má výzbroj TV3, obidve v DP poznajú veľmi dobre. Obzvlášť veľké záchvat smiechu vo mne vyvolali obavy z opotrebovanosti KT4. Naozaj je niekto schopný vážne si myslieť, že 10-ročná KT4 s nemeckou údržbou bude v horšom stave ako 25-ročný vlnitý plech s údržbou vozovne Krasňany? Máte predstavu, ako vyzerala údržba vo vozovni Krasňany pred 10 rokmi? A ako vyzerá vo vozovni Jurajov Dvor ešte dnes?
Noooo 20ks KT4, tak to by K2 v Blave skoncili. Mozno tie mladsie a K2S. Ozaj nevie niekto kolko chce Sumperk za tie reko v style Kotas?
No a aby som nezabudol, dobrá rada pre všetkých, čo si chcú v niektorej z predajní DPB vypýtať tlačivo na potvrdenie o návšteve školy: Nerobte to, predavačka na vás začne vrieskať, že čo si to dovoľujete, že vám karta platí a podobne. Aspoň toto robí dlhovlasá bruneta na Obchodnej ulici, ktorú týmto srdečne pozdravujem 🙂 Ak sa predsa len rozhodnete otravovať predavačky s takýmito "sprostosťami", tak vám prajem pevné nervy a veľa šťastia 🙂
Podľa mňa by sme mohli pár KT4 kúpiť, pretože si naozaj môžeme vybrať, či chceme jednu novú súpravu T6A5 alebo všetky KT4, čo ponúkajú Nemci. Veď ide o cca. 10 rokov mladšie vozidlá ako K2, takže si nemyslím, že by sa to kazilo viac ako K2. Jasné, keby nám z neba spadlo 300 melónov, tak si môžme dovoliť kúpiť 5 súprav T6A5, ale z neba takéto veci bohužiaľ nepadajú.

9Trky stoja vonku preto, lebo vnútri nie je pre ne miesto. Flek, kde stáli, by mal byť voľný a ak by tam bola bývala prišla nejaká kontrola, tak by Hroboňka mala pekný priekak. Okrem toho, taký voz č. 152 pod strechou viac stratil ako získal, lebo bol "pekne" oškvarený. 6616 asi pôjde do šrotu, konečne mám vyvolané fotky, ktoré som robil dva dni po požiari. Keď Spectre bude môcť scannovať, tak pôjdu na web.
doubleM: Ale ja prave nie som si isty, ci kupa ojazdenych KT4 z DDR je v niecom pozitivna. Ci neexistuje lepsie a aj financne menej narocne riesenie aj perspektivne. Lebo neviem, neviem, ci tie KT4 na nasich tratiach vydrzia moc dlho bez poruch. Hlavne preto, ze nie su uz nove. A toto je tiez realita.
to KLF:moja poznámka o šírke smerovala k tomu, že si to človek ani nevšimne a pohodlne zo zastávky nastúpi.Aj ja by som mal radšej muti-kapacitné vozidlá, ale bohužial vychádzam z reality a snažím sa hľadať pozitíva aj na tom málo čo je.Takže sorry...
doubleM: 🙂 No a to ma byt akoze pozitivne, ze KT4 ma rovnaku sirku ako historicak 104 ??? :)))))) Nemyslis vazne... Inak konska elektricka co premavala v Bratislave mala sirku 195cm. Nebolo by lepsie teda zhanat nejake elektricky podobnej sirky doubleM ? :)))
Prepanajana, ved my potrebujeme VELKE vozne, PRIESTRANNE a nie uzunke banske voziky.
-
All:
ta obhoreta 15Tr je este na Hrobonke, al uz stoji vonku. Zial vonku na vzduchu a kyslom dazdi stoja aj 9Tr a Sanosy... :(((
to KLF:len pre zaujímavosť, určite si videl naše histor.vozidlá 38 a 104, no a keby si si ich podrobnejšie zmeral, tak by si dospel k záveru, že napr.104 má podobnú šírku ako KT4 a nik si to ani nevšimol, ani sa neťažuje.A na koniec za jednu K2S mmôžme mať 20 KT4.
Peter P. A z Filialky sa ako dostali na Raciansku ? Hybridny pohon ? 😉
KT4D vyzerá nejako takto:


© Spectre

Color: Hehe, tulenIQue moze mat taku e-mailovu adresu, ten server ma fakt take meno 🙂

All: Ku kupe ci nekupe KT4 sa mozete vyjadrit v ankete... Som zvedavy na vysledky! 🙂
Myslím, že dohady o KT4-kách sú predčasné, nakoľko mesto nemá investičné prostriedky, za ktoré by ich nakúpili. Cena sa pohybuje v rozmedzí 40000-45000DM. Faktom je, že nám ponúkli 10 zrýchlovačových a 10 s výzbrojou TV3. TeBeCe- každý deň si možeš nafotiť Autoškoly K2 a 2T3, ktoré jazdia s účastníkmi kurzu na získanie vodičských oprávnení na električky. Takže tasme fotoaparáty! Tie 15TrM sú naozaj tu, ako je v novinkách. 6629 bola zložená prvá, ale do vozovne Hroboňova dorazili v poradí 6628,6629-vlastnou silou a 6627 dotiahli nehodováckou Tatrou. Výjazdová trasa bola z Filiálky po Račianskej, Jarošovej, Vajnorskej na Trnavské mýto, kde sa napojili vozidlá na trolejové vedenie. Výrobné čísla sú 12963,12964,12965,12966-rok výroby 2001. Ak dospeje DPB a.s. k dohode so Škodou Ostrov, mali by byť vyrobené ešte 3 kusy 15TrM pre Bratislavu v slede výrobných čísel za touto dodávkou.
:)) heh... no neda mi nezareagovat na ohlasy na KT4 pre BA. "Perfektne udrziavane", "iba o 30 cm uzsia"... Hmmm.... no podla mna Bratislava by nemala byt odkazana na nakup ojazdenych elin, lebo nech uz nam nemci tvrdia, ze akokolvek super udrziavane, podla mna na nich bude vidno opotrebovanost. A co sa tej sirky tyka - no dakujem pekne aby bola o 30 cm uzsia. ;)) To podla mna nie je zanedbatelne cislo ! Ved v nasich elinach je dobry kazdy jeden centimetrik ! 😉
Nie pani... dufam, ze tie KT4 z nemecka sa kupovat nebudu. Bratislava potrebuje NOVE a VELKOKAPACITNE vozne. A ked uz nie je na trebars Astry prachov, tak miesto nakupu KT4 si radsej davajme robit K2S a T3Sky. Myslim ze to stoji za to.
to Meno(nick)::)/Môj milý.Čo sa týka KT4, o ktoré ide, nechápem ťa.Čo prosím rozumieš pod ojazdené!!!
Ide o ponuku perfektne udržiavaných a zrekonštruovaných KT4, ktoré majú pre Bratislavu jednu obrovskú výhodu!!!Dajú sa zapojiť do dvojice a tak pri dodržaní našich predpisov môžu ponúknuť cestujúcim vhodnú kapacitu(napr.linka 5,9...) a pokial ide o šírku tak sa pridávam ku Spectre.
V Košiciach začal jazdiť JEDNOTA BUS NA TRATI ŽEL.ST-HYPERMARKET JEDNOTA
Meno (nick):   :)

Meno (nick): :)

Spectre:
tak dobre, bude aspon sranda, ak ku kasni primontuju drevene dosky pod dverami (vid Wien - U6).
Dnes som pred cca 1 hodinou videl v DNV nakladny vlak na ktorom bola nalozena jedna KT-8-D5ka. neviem ci ich bolo na vlaku viac, videl som iba koniec. mala klasicky cerveno-kremovy nater a vyzerala jazdyschopne. zeby kosice predavali nejake do brna??? vie niekto o tom viac? napiste.
Prečo, vezmi si, že medzi 2200 a 2500 je po stranách rozdiel len 15 cm, čo je zanedbateľné. Stále je to lepšie, ako v Tatrách, kde musia prerábať nástupištia 🙂
Meno (nick):    :)

Meno (nick): :)

Color: pokial si pamatam, tak som uviedol ze islo o ikarus 280 ev.c. 1919. kedze nenavstevujem internet denne (rozumej:nesom na nom zavisly napriek tomu ze ho mam doma a za rozumnu cenu), nereagoval som skor.
A ESTE NIECO:
naaaahodou som isiel tou ospevovanou 7109 dokonca po racianskej. ked som isiel do mesta a zistil som ze akuat vychadza toto spominane vozidielko na trat ako linka 14 tak som teda nastupil a cakal som ako pojde. vobec sa mi nezda ze by isla nejak tichsie, mozno troooosicku a to pri rychlositi pod 35kmh. nevadi aspon som s nou konecne isiel.
A ESTE TOTO:
dufam, ze to nemyslia vazne s nakupom tych ojazdenych KT4 alebo aj KT-NF-8. to radsej nech vlozia nizkopodlaznu cast do K2. (neviem si predstavit vozidla o sirke 2200mm v blave, !!! A vobec to cele by malo byt v rubrike clanky-sci-fi)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement