Cena električiek zo Šumperku prevyšuje 12 mil. Sk (neviem presne, ale údajne je to okolo 14 mil.). KT4 sú mnohonásobne lepšie, ako K2S. O K2Skách som získal záporné mienenie prednedávnom v Brne, keď som videl, v akom sú stave tamojšie K2R, čo je vlastne skoro to isté. Po čase sa bežne stáva, že napr. napojenie nového čela hrdzavie a odlupuje sa farba. Keď už rekonštrukcia "kačice", tak radšej také niečo, ako bude 7085, samozrejme, ak to nebude trvať 3 roky. V Brne si takéto rekonštrukcie robia sami a vyzerá to perfektne. Navyše je to aj omnoho lacnejšie, ako K2S, tak kde je problém - asi v schopnostiach pracovníkov ústredných dielní, inak to nevidím. Podľa môjho názoru pri kapacite dielní by sa mohlo chrliť minimálne 5 rekonštrukcii za rok (a to hovorím minimálne). Ide len o to, aby sa to rozhýbalo a pri súčasnom stave .......
Meno (nick): :)
A ESTE NIECO:
naaaahodou som isiel tou ospevovanou 7109 dokonca po racianskej. ked som isiel do mesta a zistil som ze akuat vychadza toto spominane vozidielko na trat ako linka 14 tak som teda nastupil a cakal som ako pojde. vobec sa mi nezda ze by isla nejak tichsie, mozno troooosicku a to pri rychlositi pod 35kmh. nevadi aspon som s nou konecne isiel.
A ESTE TOTO:
dufam, ze to nemyslia vazne s nakupom tych ojazdenych KT4 alebo aj KT-NF-8. to radsej nech vlozia nizkopodlaznu cast do K2. (neviem si predstavit vozidla o sirke 2200mm v blave, !!! A vobec to cele by malo byt v rubrike clanky-sci-fi)