ešte by mohli okrem dosť nedomysleného systému otvárania dverí,domyslieť aj manuálnu prevodovku,lebo tie lanovody sú dosť tuhé a hlavne nepresné-inými slovami,aj na Ikaruse mi šli lahšie radiť kvalty.
aku 1203 chces kupovat? upresni pls co si tym myslel. dik
Re #78641 SDX: auto moje milovane startuj, 6teho mi konci elektricenka a dalsiu uz v plane kupovat nemam, MHD sa mi uz fakt neoplati pri tom co sa tu deje ?
Re #78657 nikiliky: to je tak ked DPB riadia dementi co do 10 nenapocitaju, ale inac su to maximalni inteligenti ☠
Re #78681 Peon: Re #78682 nikiliky: dalsi zbytocny projekt, ktory akurat zozere kopu penazi ktore sa dali vyuzit aj hospodarnejsie (napr kupou nejakych tych busov) a zaroven dalsi super krok ktorym si toto mesto chce znepriatelit obcanov ?
Re #78698 SDX: ten hrb je z cisto estetickeho hladiska nieco neskutocne otrasne ?
pseudodesign
prve porevolucne roky bola u nas (a asi v celom vychodnom bloku) explozia zleho vkusu. ak bolo treba logo pre firmu, niekto spustil word a zosikmil/zagulatil daky napis. ak bolo treba nieco postavit, urobilo sa, aj ked to nebolo omietnute. len velmi pomaly sa z tohoto osialu hrozy spamatavame, loga, plagaty, stavby a produkty su pomaaalicky krajsie. dokazom je aj solaris, ktory ma skvely design. naopak, sor (tyka sa aj loga) je este stale na zaciatku 90tych. hmm a pokial ide o produktovy design, ak niekto navhne nieco tak priserne, ako tie hrbate sor, tak to snad nemoze ani fungovat!
Hehe, dnes boli v Brne hotové šotoorgie. Potešil hlavne historický Ikarus 280 a udivený pohľad malých detí, že aký starý autobus. A tridsiatnici tiež spomínali - "na ten si pamatám, s tým som jazdieval do školy!" ?
Preventívne by to sem chcelo na historické jazdy nasadiť reálne historické vozidlá - teda bratislavské stálice s hrdzavými plechmi a deravou podlahou. Nech majú deti zážitok. ?
Chvalim ze DPB na Zlate piesky vylepil provizorny (co bolo vidno) letak aj ked na nom chybala info o tom ze plati len v jednom smere (foto: http://imgs.sk/images/DSC00027JPG-23948.jpg)
A já snad psal, že jsou 100% nízkopodlažní???
Psal jsem, že se vysokopodlažní městské vozy na trhu EU nesmí prodávat. Proto byla zastavena výroba řady B a nahrazena řadou BN! Celá řada BN je nízkopodlažní jen v přední části vozu. Řada NB je 100% nízkopodlažní a bude se vyrábět pouze v délkách 12 a 18,75 m.
Příště čti dvakrát.
nehorázna hovadina také niečo... Pre koho vlastne potom budú tie spoje jazdiť? Ak do vozu nebudú vpustení čierni pasažieri, tak sa tam bude vyvážať pán vodič a páni SBSkári... no a samozrejme k ránu aj BEÚSáci idúci do práce... teda za predpokladu že im na nočnú dopravu bude platiť električenka...
ale ano viem, pretože sú veľmi poruchové, prepchaté zbytočnou nedokonalou elektronikou, ktorá vodiča znervózňuje neustálim pípaním, blikaním počas jazdy a počúvaj to 9 hodín tak je to o nervy a riešenie vykurovania a vetrania je tiež o ničom. Je veľa vodičov, ktorí sú šťastný že doteraz so Solarisom nejazdili a ani tak skoro jazdiť nebudú ? ?
Mohli by už zverejniť aj to koľko taký lístok bude stáť, či držitelia električeniek ho budú mať lacnejší.
Predpokladám, že aj tak tam bude väčšina čiernych pasažierov a nakoniec nočáky vrátia do pôvodného stavu, lebo nebudú peniaze na SBS (neverím, že sa podarí zabezpečiť, aby tam radšej bola Mestská polícia)...
Keď tam budú midibusy (Sory) behať všade, bude zabezpečená ich náväznosť na Hlavnej stanici (resp. iných prestupných uzloch ak budú)? Aký interval asi budú mať, čo myslíte?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
V Sorech NB12 a NB18 jsou použity dovnitř otvírací dveře. Takže na Sor nová koncepce.