keby aj nemohli, este vzdy si mohli dat menej zalezat. a poliaci flakanie jednoducho maju v povahe.... s tymi japoncami s tebou nesuhlasim, lebo vtedy slo o priplatkovu vybavu asi za pol miliona, o dost podobnu ako co si mozes kupit do Audi. okrem toho, to ze auta ktore si kupis v tychto vychodnych drzavach su menej kvalitne ako tie co si kupis na zapade, to je proste fakt, aj ked o pricinach sa mozme hadat.
Teraz neviem, Zahradník je predseda predstavenstva, či nový hovorca, keď sa musí ku všetkému vyjadrovať? A načo tam potom sedia nový aj bývalý riaditeľ?
Re #77993 matiseek: "ale nezačne horieť, tak že zhorí pol autobusu"
Videl si vôbec tie fotky? Ako pol autobusu, keď po piatich minútach kým prišli hasiči nezhorela úplne ani tá guma, ktorou je oblepená motorová veža. Sa stavím, že aj keby som sedel na zadnej lavici, tak by som bez vážnejšej ujmy okráčať odtiaľ po svojich.
Igorko:
Nesmysl. V tomto směru mám velmi důvěrné zdroje. Naopak, už letos to měly být Citara. Bohužel, klientelismus opět zapracoval. Karosa loňské VŘ vyhrála pětiletou zárukou. Evobus poskytl dokonce i nižší cenu.
Sor prý v žádném případě.
Tak o tom som fakt nevedel, že sú nejaké nové Citelisy. Ale neviem prečo sa mi zdá, že ten čo bol skúšaný v Blave moc nový nebol, lebo ten schod tam bol! ?.
Ad 2) Predlož percentá po značkách, keď si taký znalý.
Ad 3) Akú KONKRÉTNE elektroniku používa Solaris od domácich výrobcov, ktorú iní výrobcovia používajú od popredných? Konkrétne prosím.
Já nevím jaká byla příčina požáru vašeho Solarisu. Jen se pozastavuju nad tím, že Solarisy jezdí v celé ČR a na Slovensku a jediné, které shořely byly z Košic a Bratislavy. Kde je všeobecně velmi špatná údržba. I když ten bratislavský je rok starý a údržba se snad tak rychle nemohla projevit ?
"Torllino - je naozaj dobré vozidlo"
A zkušenosti s ním máš jaké? Dobré, protože se ti líbí?
"k tomu sa snaď už ani nemusíím vyjadrovať. Pojmú strašne málo cestujúúúcich"
V roce 2004 DP Praha zkoušel pomocí studentů SPŠD obsaditelnost vozidel, které vlastní. Mimojiné i Citybusů. Citybusy pobraly více cestujících, než Karosy. Takže tvé údaje o kapacitě jsou mylné.
"A ten schod je podľa mňa dosť "nemoderný""
Citelis Euro 4 žádný schod nemá. I letos dodávané 25Tr žádné schody v zadním článku mít nebudou.
"Ale môžeš kúpiť elinu od škodovky, ale aj t-bus od škodovky"
To sice ano, ale bude ti to k ničemu. Tramvaj a trolejbus nemají snad žádný stejný díl. Nehledě na to, že na tramvaj je budeš objednávat z Plzně a na trolejbusy/autobusy z Vysokýho Mýta.
Jo, a ještě bych dodal - dneska není racionální důvod k unifikaci vozového parku, už vůbec ne A a T.
To budeš asi teď hodně smutnej, když DP Praha chystá nákup SPR-ů, co ? ?
Milý chlapče, nerozprávaj bludy, lebo nevieš o čom hovoríš. Zopakujem to ešte raz a naposledy - NOVÉ Citelisy 18 M sú PLNE nízkoipodlažné a NEMAJÚ pri ŽIADNYCH dverách ŽIADNY schod. Ty si sa ešte takým novým Citelisom neviezol, lebo v BA nikdy nebol, tak nerozprávaj o schode, čo si musí každý všimnúť.
vyhybka uz je na mieste a uz zacali na obed aj upevnovat kolajnice...este to nezvarili, ale momentale prebieha navarovanie kolajnic pri radlinskeho v tych oblukoch... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos