Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Re S499.1023 #77904: Záhradník ani nevie koľko ich majú - v Pravde ho citovali že "asi 20". Nemilo ma prekvapil, že už vypúšťa súdy dopredu.
Pocuvajte. Tie uvahy o vyradeny toho busu musia byt z hlavy choreho mozgu... Ved to nie je az take zle, hento nie je na vyradenie. To by bola p94ovina.
Reakcia na: Solider #77907:
Ja roky vravim jedno a trvam na tom - na cele DPB by mal stat (a ja tvrdim ze stat aj bude!) PETER PANKRAC !
Reakcia na: S499.1023 #77898:
A samozrejme že nespochybňujem to, že na 1 hnaciu nápravu sa dá nainštalovať výkon väčší, než na dve dohromady, tam ide len o dimenzovanie motora a meniča. Proti jedinej hnacej náprave nemám principiálne nič, akurát pri zhoršenej adhézii to môže robiť problémy, najmä keď je ňou posledná, ako u 25Tr 🙂
Reakcia na: S499.1023 #77904:
Pekne povedané... taká úvaha, čo keby bol raz šéfom predstavenstva nejaký dlhodobo zarytý šotouš? ? ?
Reakcia na: Beus #77901:
Našli sme ich na Gúgli, tak ich tam určite nájdeš tiež.
Reakcia na: Mikimaus #77894:
A čo chceš kúpiť? Ešte horšie Citelisy? Daj pokoj... najprv nech si vyškolia personál a nech neodflakujú údržbu a P1-čky. Zaujímavé, že ostatné mestá (okrem Košíc) sú plne spokojné so Solarismi, nič sa nekazí a idú ako švajčiarske hodinky.
Reakcia na: Mikimaus #77894:
Hm, Zahradník rozumie autobusom asi tak, ako ja molekulárnej genetike... Že nie je lacnejšie skoro nikdy lepšie, všetci vieme. Ale jeho predchodca tomu rozumel takisto výborne ako on, ta určite rozhodol správne ? ? ? .
Reakcia na: Solider #77902:
... "podvaly"... ?
Reakcia na: Solider #77882:
Nové. Nové (čerstvo naimpregnované) povaly, mechanika... 🙂
Reakcia na: S499.1023 #77898:
Aha, takže tam natočenie 3. (a 4.) nápravy zavisí nielen od aktuálneho zlomenia kĺbu pred ňou, ale aj od prejdenej vzdialenosti, a teda že tá náprava začne "zatáčať" postupne a s oneskorením? Zaujímavé, tie výkresy by som si veľmi rád pozrel...
Reakcia na: Mikimaus #77894:
Hm, ma niekto chut na konspirativnu teoriu... ? Karosa pri prezentacii Citelisu CNG zaplatila nejakemu dielenskemu nemale prachy zato, aby sa postaral o vyhorenie jedneho Solarisu ? ? ?
Prave som pozeral tu koncepciu BID a tie obrazky ma pobavili.... to tie digi transparenty teraz budu postupne davat dole a rekonstruovat na farebne?
Reakcia na: Beus #77893:
Tiež som si to myslel, ale kolega z prešovskej diskusie, ktorý ich videl naživo, mi povedal, že tretia aj štvrtá náprava AGG 300 úplne presne kopírujú druhú nápravu. Tak sme potom pozerali na nákresy a to nie je klasické ikarusácke riadenie tretej nápravy ale proporcionálne cez nejaké vačky. V Solingene som sa viezl AG300T a bol to neprekonateľný zážitok, napriek len jednej hnanej náprave si myslím, že 15Tr by naň nemala šancu (a to sú zo Solingenu do Oehligsu riadne serpentíny).
Reakcia na: ufo #77890:
Samozrejme, že brúsením sa hlučnosť znížiť dá. Ale nikdy to nebude také tiché, ako iné druhy zvršku.
Reakcia na: Solider #77882:
Nie su to este stare vykopane vyhybky ? Bo tie som tam videl poukladane.
Na ta3 ukazovali aj sofera horiaceho solarisu.Vravelo sa ze moze ist o zavadu a podla Zahradnika nemusi byt vzdy najlepsie to najlacnejsie:) Tak ktovie mozno solace uz nekupia...
Reakcia na: S499.1023 #77873:
Áno, terajšie 7602-10 sú druhé obsadenie, a pripravované reko (VarCB3+Progress) pod číslom 7602 a 7610 budú tretie obsadenie, to som mal na mysli 🙂

Re #77875 S499.1023: Nie len VanHoolov, ale principiálne - nepáči sa mi na nej vynášanie vleku do vonkajšej strany oblúku, ktoré je rozhodne väčšie, než pri pevnej náprave...a z toho som vychádzal aj pri úsudku o AGG300...ak sa v niečom mýlim, oprav ma, rád si to nechám vysvetliť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.