inak Solaris by mal byt este v zaruke. takze vlastne skoda DPB nezvnikne, teoreticky by mohol ziadat aj nahradne vozidlo na dobu neopouzitelnosti pre opravu. Pokial samozrejme dodrzal vsetky zarucne podmienky...
aj ja mam ten pocit, ale moze myslim tuto zodpovednost poverit niekoho ineho - a zrazu zisti nejaky veduci v dielnach ze co to vlastne podpisovat v pracovnej zmluve a bude nemilo prekvapeny ☠
No wow.. tak teraz si ma uz uplne dorazil.. od tohto momentu na tvoje prispevky neodpovedam, toto je uz pod uroven mnou pozadovanej kvality prispevkov...
Myslíš preto lebo sú za SDKÚ? Je to úplne jedno, komouši sú všade, prečo myslíš, že sa pretlačili do politiky?! Lebo boli vtedy súdruhom v zadkoch vlezení.
externa firma uz robi upratovanie. Je to lepsie ako by to robili sami?
Sme na Slovensku, takze to nie je take jednoznacne. Externa firma nie je zarukou vacsej kvality, s kvalitou by iste prisli aj vyssie naklady. Mozno by sa oplatil iny model. Dielne by boli samostatne ekonomicke jednotky a svoje vykony by prevadzkam fakturovali. Ak by niektore dielne boli lepsie, mozno by mohli brat aj vozy z inych prevadzok.
No v KE zhoreli už 3511 a 3520. V BA to začalo s 1216. Ktorý bude druhý? Inak sarkazmus bokom, zhoretý 1216 symbolizuje stav, v ktorom sa divízia autobusy nachádza.
Slovak Lines (byvale SAD BA) to maju tak. Su autorizovanym servisom pre Sory. Tym ze kupili 100 kusov tak dostali moznost po zaskoleni dielenskych pracovnikov robit servis pre Sory z celeho Slovenska
Vodič sa má starať o aktuálny stav vozidla, a závady, ktoré je možné okom zistiť. Periodické kontroly a výmeny kvapalín má mať na starosti dielňa na základe sledovania najazdených kilometrov vozidla. Uvidíme, čo sa ukáže ako zanedbané (hoci to všetci tušíme)
No ja by som bol trochu skepticky k tej cenovej vyhodnosti.. Co mam skusenosti (aj ked nie priamo s dopravou) ze podnik vo vlastnictve statu (mesta..) dal robit servis miesto stalym zamestnancom externej firme tak vzdy to prinieslo zvysenie nakladov - lebo externa firma si musi tiez platit svojich zamestnancov a chce mat z toho este zisk.. co interni zamestnanci nemusia.. Noo a nemam pocit ze by ti interni pracovnici len brali plat a nemali co na praci - myslim ze v podmienkach dpb ma dielna stale co robit.. Druha vec je kvalita.. ktora by sa sukromnou firmou asi jednoznacne zlepsila lebo ta by si nemohla kvoli moznosti zalovania veci jednoducho odflaknut... ale co sa usetrenia tyka myslim ze sa moc neusetri.. Ved napr. aj Recar a Elza - to mohlo robit kludne dpb a myslim ze by to bolo pre firmu financne vyhodnejsie keby to tam niekdo dobre zmanazoval a dotiahol. ?
K poziaru Solarisu: Policia zacala trestn stihanie vo veci vseobecneho ohrozenia, kde aj v pripade nedbanlivosti moze ist o celkom slusnu sadzbu odnatia slobody - a pokial napriklad vyrobca Solarisu mal nejaku predpisanu udrzbu (napriklad vymena oleja po 10000km, alebo neviem ake kontroly alebo neviem coho po neviem akej dobe alebo prejdenej vzdialenosti) - a DPB to nespravil, tak sa mozu konkretne zodpovedne osoby mozno tesit na mozno aj basu... len ma zaujima ze kto je za taketo veci v DPB oficialne zodpovedny??? Vodic? podla zakona ma skontrolovat technicky stav vozidla, ale to asi nespada pod toto alebo ano? Alebo je konkretny pracovnik dielni povereny DPB na zodpovednost za taketo veci? Alebo koho odhadujete, ze na koho to padne? ?
Myslíš ten dvojkĺbový s riadenými nápravami oboch vlekov? No, nechcel by som vidieť, ako by to "zametalo" ulice v zákrutách To je voz vhodný na dlhé rovné cesty, a zákruty s veľkými polomermi...odbočenie v DNV z Eisnerovej na Istrijskú a z Istrijskej na Mlynskú by pravdepodobne nevybral bez ujmy na okolí, alebo bez dispečerského sprievodu, ktorý by zabezpečil zastavenie dopravy vo všetkých smeroch
Inak, na mnou spomínanom fóre napr. znosili pod čiernu zem prejazdový profil Mercedesu CapaCity, a ja s nimi súhlasím, a z AGG300 by sa tiež asi smiali
Oki, ešte by mi niekto mohol na tú 26-ku zareagovať. Predpokladám, že iMHD-ácki dispečeri ako JohnyD, frenky či gypista budú vedieť. Sorry, ak som na niektorého zabudol. ?
Na VanHoolových kĺbakoch sa mi akurát osobne nepáči riadená náprava vleku, ostatné ich praktické vlastnosti nepoznám, keďže s nimi nemám skúsenosti.
Našiel som jedno výborné fórum, pojednávajúce (okrem iného) aj o nápravách a jazdných vlastnostiach v závislosti na umiestnení a charaktere náprav: http://forum.tr.ru/read.php?3,443707 - odporúčam aj iné vlákna, nielen toto Pozor, je to v azbuke a po rusky
dik moc, tvoja odpoved ma skutocne obohatila, som vedel ze s vozmi sa robia sachy, ale ze az take ? po dlhej dobe som sa dozvedel nieco fakt zaujimave pre mna
Mimochodom mna by potesilo keby to vyhral Van Hool ten ma fajn busy aj tbusy.. aspon podla parametrov..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus