Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Na Slovensku sú tri dopravné podniky, kde je prevádzka autobusov Solaris. Je nimi Bratislava, Prešov a Košice. Ešte som nepočul, aby mali v Prešove nejaké problémy so Solarisom.

VanHool: Toto vozidlo sa vôbec nehodí do Bratislavy, toto by sa hodilo asi ako linkový autobus medzi Bratislavou a Nitrou tak maximálne...

Inak k Vazovovej ul.: Včera pri posedení pri kofole som bol pozrieť situáciu ktorá vyzerá asi nasledovne; trať je podkopaná, nové podložie a samozrejme po križovatku s Blumentálskou ulicou už sú položené betónové panely a pri trati som videl položené výhybky (dosť ma zarazilo, že na drevených podvaloch) a samozrejme trať by mala byť odhlučnená (asi tak, ako na Obchodnej). Celkom im tá práca ide, vyzerá to tak, že to budú mať hotové skôr, než 17. júna. Mimochodom, v nedeľu sa nerobí, pretože nedostali povolenie. ?

S499.1023: Ty si taký odborník na zvršky, bola trať medzi Damborského a bývalým trainglom na Hanulovej rekonštruovaná na bezžliabkové koľajnice S49 na betónových podvaloch SB-8B?
Reply on: Ondro #77879:
Tak to mi teda povedz, ako to robia, keď každý autobus má určeného svojho koncového odberateľa skôr, než sa ocitne na linke. Ty si odpracoval nejaké smeny Bolechówe? Mám o tom vážne pochybnosti. Autobus nie je vrták z Baumaxu.
Reply on: Emo #77878:
Áno.
Reply on: S499.1023 #77806:
je to tak aj tak. udrzba na zapade je urcite lepsia a poliaci velmi dobre vedia ktora seria je kvalitnejsia (to lahko zistis po odpracovani 2 smien vo fabrike, mal som tu cest) a tu daju na zapad...
Reply on: S499.1023 #77877:
Aha chápem. Nemôžeš verejne povedať. ?
Reply on: Emo #77872:
To nerieš. Proste je to tak.
Reply on: Beus #77860:
S VanHoolom si ÚPLNE mimo.
Reply on: Beus #77856:
Teba by som sa chcel spýtať, čo sa Ti konkrétne nepáči na riadenej náprave VanHoolu a SDX-a zase, ktorý KONKRÉTNY parameter VanHoolov ho presvedčil?
Reply on: SDX #77849:
Nie, nemáš. Inak by si nemohol splodiť také drísty.
Reply on: Beus #77844:
No tak to zase nie. Ja zase neviem, ako je to papierovo, ale fyzicky sú 7602 aj 7610 DRUHÉ obsadenie.
Reply on: S499.1023 #77803:
"Nebudem predsa menovať súkromníka, keď viem, že by som mu tým zasekol cestu k výkonom vo verejnom záujme."

Prečo by si im zasekol cestu?
Reply on: eripmav #77870:
inak Solaris by mal byt este v zaruke. takze vlastne skoda DPB nezvnikne, teoreticky by mohol ziadat aj nahradne vozidlo na dobu neopouzitelnosti pre opravu. Pokial samozrejme dodrzal vsetky zarucne podmienky...
Reply on: AAA #77867:
aj ja mam ten pocit, ale moze myslim tuto zodpovednost poverit niekoho ineho - a zrazu zisti nejaky veduci v dielnach ze co to vlastne podpisovat v pracovnej zmluve a bude nemilo prekvapeny ☠
Reply on: Dunčo #77868:
No wow.. tak teraz si ma uz uplne dorazil.. od tohto momentu na tvoje prispevky neodpovedam, toto je uz pod uroven mnou pozadovanej kvality prispevkov...
Reply on: AAA #77858:
Myslíš preto lebo sú za SDKÚ? Je to úplne jedno, komouši sú všade, prečo myslíš, že sa pretlačili do politiky?! Lebo boli vtedy súdruhom v zadkoch vlezení.
Reply on: eripmav #77861:
Neviem, či dokonca za pochybenie firmy nie je zodpovedný štatutár.
Reply on: _ERIC #77850:
externa firma uz robi upratovanie. Je to lepsie ako by to robili sami?
Sme na Slovensku, takze to nie je take jednoznacne. Externa firma nie je zarukou vacsej kvality, s kvalitou by iste prisli aj vyssie naklady. Mozno by sa oplatil iny model. Dielne by boli samostatne ekonomicke jednotky a svoje vykony by prevadzkam fakturovali. Ak by niektore dielne boli lepsie, mozno by mohli brat aj vozy z inych prevadzok. 🙂
No v KE zhoreli už 3511 a 3520. V BA to začalo s 1216. Ktorý bude druhý? Inak sarkazmus bokom, zhoretý 1216 symbolizuje stav, v ktorom sa divízia autobusy nachádza.
Reply on: _ERIC #77850:
Slovak Lines (byvale SAD BA) to maju tak. Su autorizovanym servisom pre Sory. Tym ze kupili 100 kusov tak dostali moznost po zaskoleni dielenskych pracovnikov robit servis pre Sory z celeho Slovenska
Reply on: eripmav #77861:
Vodič sa má starať o aktuálny stav vozidla, a závady, ktoré je možné okom zistiť. Periodické kontroly a výmeny kvapalín má mať na starosti dielňa na základe sledovania najazdených kilometrov vozidla. Uvidíme, čo sa ukáže ako zanedbané (hoci to všetci tušíme) 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.