Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #77621:
Melieš o veciach, o ktorých nemáš šajnu. DP chrono pravidelne meria. By ma zaujímalo, ako by si chrono v mestskej premávke spravil ty. S tvojimi premúdrelými rečami by si sa veľmo dobre hodil do tej budovy pri Hrade.
Reakcia na: Valec #77624:
preco nezosukromnit DP? nebolo by to lepsie?
Reakcia na: Ike #77619:
Jasné, že nemusia jazdiť 40, keď si v pohode dovolia nadbiehať 5 minút. Sorry, ale navážaš sa do vecí, ktorým ani za mak nerozumieš. Však sa prihlás na SDKÚ, nahraď neschopné vedenie, kúp sto nových autobusov obratom ruky...
Reakcia na: S499.1023 #77622:
ale aspon si mozem byt isty ze mi aj v zime rano pride na cas novy cisty autobus, ktory sa len tak nepokazi.... a nie ze mi pride rozhegana kratka CNG karosa kde trcia kable, vysklbane calunenie, dografitovane okna a este je cely bus kriklavej farby oblepeny debilnymi reklamami... ktore su aj tak na prd lebo DPB je stratovy
Reakcia na: Ike #77615:
Je trocha rozdiel medzi financovaním prímestskej dopravy a MHD. Kým súkromná SADka podpíše zmluvu o výkone vo verejnom záujme na určitý počet vozkm. (ktorý si kraj môže dovoliť) s tým, že výška dotácie bude vypočítaná podľa vzťahu Dotácia = náklady + zisk - tržby. Ak je všetko správne vykalkulované kraj musí na základe tejto zmluvy financie vyplatiť. Ak môže SADka hroziť súdmi.
Kdežto mestom vlastnený DP dostane objednávku na cca 43 mil. vzkm a financií len toľko, koľko poslanci uznajú za vhodné. Vedenie DPB z týchto financií musí vyžiť a ak sa im nepáči, tak ich vymenia (však straníckych "odborných" kandidátov, ktorý si chcú zarobiť 100tis. mesačne je dosť).
Reakcia na: Solider #77620:
BID je schválená. Čiže ak bude BID, bude aj prečíslovanie trolejbusov.
Reakcia na: Ike #77615:
Slovenské Linky sú ziskové? Buhehehe. Mimochodom, ja nechcem ziskovú rebrandovanú firmu, ktorá chce za 4 km 9,- SKK. Sorry, ale Ty z ekonomického hľadiska vôbec netušíš, o čom hovoríš. Rebranding prebehol z peňazí investora, ktorý ich SAMOZREJME chce späť aj s príslušným ziskom.
Reakcia na: Ike #77619:
zabudol som dodat ze kvoli tomu ze DPB je N E S C H O P N E to jednoducho zmerat a namiesto toho necha vodicov jazdit s meskanim/predstihom a cestujucich frflat
Reakcia na: intony #77617:
Myslíš? Takisto, ako sľubovali metro pred dvadsiatimi rokmi, novú rýchlodráhu včas, 70 nových električiek, zlepšenie sprejerskej situácie zachovanie linky č. 155 a kedysejšie vytvorenie L55 z Filiálky do Vajnor. A čo je? Nič. Čiže aj to prečíslovanie treba brať s rezervou. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #77613:
inak do CP SL by som sa velmi nenavazal, aspon co sa chronometraze tyka.... aspon nemusia vodici na jednej linke privierat ludi do dveri co nestihaju a na dalsej linke nemusia jazdit 40kmh po ceste mimo obce...
Môj návrh prečíslovania t-busov:
201: 71
202: 72
203: 44
204: 64
205: 60
206: 46
207: 47
208: 62
209: 45
210: keďže centrum nemá desiatku tak dajme tomu 69
211: 149
212: 40

Re #77599 intony: 43 zrejme vzniklo z toho, že pôvodne to bola 33 nič viac, nič menej, aj keď možno v Lesoparku jej trasa zasahuje do katastrov MČ trojkovej oblasti. ?
Reakcia na: Solider #77616:
To nie my chceme, to prečíslujú či chceme, či nechceme.
Ja neviem, prečo chcete všetky linky prečíslovavať. Zbytočne to Slováka pletie a je to bezpredmetná zmena.
Reakcia na: S499.1023 #77613:
prosimta... snazis sa mi nahovorit ze cely rebranding prebehol len kvoli tym nevyhodam co spominas? hahaha to tazko....

preco DPB nevydiera? preco sa DPB nesnazi? ako je mozne ze SL su ziskovy a DPB stratovy?... ja viem je na hlavu porovnavat MHD s dialkovou dopravov....

ale aby tu profik ako ty trepal ze dana spolocnost je uspesna kvoli user-enemy CP tak to som od teba necakal... dovol aby som sa zasmial...

cely stav DPB je sposobeny neschopnostou vedenia, s cim sa v SL vyrovnali...
Reakcia na: Ike #77593:
Ty si v živote nebol v meste s fungujúcou integrovanou dopravou? Vo Viedni? V Brne? Však logo dopravcu nikoho nezaujíma, akú to má pre cestujúceho informačnú hodnotu?
Reakcia na: Ike #77588:
A v čom sú lepšie? Že si nakúpili nové autobusy a teraz vydierajú BSK, že im musí zdvojnásobiť dotáciu? Keď bude DPB jazdiť za kilometrickú tarifu a bez predplatných lístkov a podľa CP bez akéhokoľvek náznaku taktu podriadeného len a len optimalizácii obehov vozidiel, tak bude tiež mať na nové autobusy. Vy ste tu pomaly všetci ako z Marsu padnutí. Si myslíte, že BEÚS jazdí s plesnivými vrakmi z plezíru? Ja osobne stokrát uprednostním bratislavské riešenie s plesnivými vrakmi a akceptovateľným intervalom a tarifou pred martinským s x novými Slintelismi, hodinovými intervalmi mimo špičku, nástupom prvými dverami a neexistenciou časových predplatných lístkov a prestupnej časovej tarify.
Reakcia na: N/A #77611:
Musím si zmeniť ten mail, ale vždy keď si zmením, nie a nie mi dojsť potvrdenie na centrum.sk ... ?
Reakcia na: Valec #77582:
To nie je žiadny bordel. Cestovné bude stále rovnaké a na čísle linky nezáleží.
Reakcia na: Valec #77606:
Linka 44 by mala byť braná ako doplnková linka, teda prečíslovaná na nejaké číslo medzi 120-199.
A prečo 42? Dvojkovej oblasti sa ani len nedotýka. V čísle 36 je dotyk s obalsťou 3 a dotyk s oblasťou 6, pričom by rátalo s prípadnou budúcnosťou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.