Celkom fajn navrh ? ( mozno este lepsi ako ten moj ) - urcite menej komlplikovanejsi , len nechapem tu tvoju L17 - preco je tam tolko variantov intervalov ( ci si sa len nevedel rozhodnut ? ň ? )
2.a pocital si aj z vlozenymi spojmi rano na L9 ???
Re# 77495 SDX:
1. Na ZST NM pojde po 21.hodine L2 ,ktora bude este dalej pokracovat na ZP
2.Do KV v spickach 4,7,9,12 ( navyse v rannej spicke vlozene spoje na L9 ) - vytvoria interval cca 1,5 minuty - mimo spicky 4,9,12 -interval 2,5 minuty , vecer 7,5 minuty
3. Ruzinov L9 a L 15 vytvoria spolu 3,75 interval ( teraz je 4 )a vecer 7, 5 ( teraz je 10 )
4.Vajnorska L2,L4 tiez 3,75 interval , len vecer ciastosne zhorsenie (na 15 min v dosledku premavky uz len L2 )
Re #77487 S499.1023:
1. asi nevies pocitat , vsak Ruzinov bude mat vdaka L9 a L15 interval pocas pracovnych interval 3,75 minuty ( ranno este lepsi ) a vikend 6 minút
2. Vinohrady pocas spicky - 2,5 minuty , mimo nej 3,75 minuty a vikend 6 minut
3. A vozidla neries , to mam na haku , pre mna za mna nech je na L2 aj T3 - vsak sa potlacia ludia
Pozri ja idem len do centra a prestupujem aj 2x. Takže myslím,že do centra by som sa mal dostať na väčšinu miest bez prestupu. Paradox je,že napr. ľudia z Rače sa dostanú v pohode priamo na stanicu, do Karlovky a Dúbravky bez prestupu a ešte aj do centra - Ochodná, Kamenné nám. Šafko. Ružinov, Karlovka a Dúbravka detto.
Inak ja som sem prišiel už s x návrhmi na zmenenie linkovania električiek, ale vždy si tu niekto našiel na tom nejaké veci, že treba prestúpiť a prečo by mali mať ľudia odtiaľ a tam prestúpiť. Ale chcel by som vidieť aké zmeny linkovania električiek by si navrhol ty, tak aby sa mohol použiť kratší interval. Ok? ?
P.S. Neviem čo by sa stalo keby nebol priamy spoje z Rače do Dúbravky alebo Ružinova do Dúbravky v tom návrhu. Jednak to je dosť veľká vzdialenosť a jeden prestup na takej trase nikoh nezabije. Keď už ja môžem z Hrobákovej na Vazovou prestúpiť aj 2x čo je len do centra, tak im to určite neuškodí.
no už som bol sprdnutý,že je to total fekal off-topic takže nebudem o tom kecať ? len toľko, že hrať tak na gitare tak sa šťastím po... ? a o bicích ani nehovorím, to skrátka treba fest cvik. Vokály som skúšal, o dva dni som mal problém rozprávať.
Preco by sme skoncili... Mne sa ten projekt dost lubi, len jednoducho je to zatial v roli urbanistickej studie. Mesto by malo zacat stavat elektricku skor ako oni, takze do projektu budu musiet zapracovat inu verziu. Ja som to len sem daval ako upozornenie, ze na to netreba zabudnut a treba upozorni,t ze planovana elektricka ma byt v inom variante ako je tam vizualizovana.
Re #77485 Petto: A na ZST Nove Mesto pojde po 21.00 co? Do KV v spickach 3 linky? Raca to iste.. A na Ruzinov a Vajnorsku si zabudol? Aspon jedna z radial potrebuje + 1 linku.. S tymto linkovanim nemozes chodit 15-minutovym intervalom ani vecer..
Re #77491 El Sergio: Pochop, ak sa tam daju prejazdy pre chodcov daju sa aj pre auta.. a neviem ci o tom nevies ale do Petrzalky nemaju chodit kacatka...
Vcera na TVBA ukazovali ako otvaraju novu vozovnu v Petrzalke. Spomenuli aj umyvarku ktora zvladne za den umyt 100 busov. V petrzke je ich vraj len 91? , takze maju aj rezervu ? Uz vidim ako su umyte kazdy den. Na zaver dodali, ze sa predpoklada kapacita vozovne az na 150 busov ? ktovie odkial tych 50 zoberu ..mozno v roku 2099 ich tam tolko bude ?
Prejazdy pre autá na trati určite nie sú, ale s tou rýchlosťou to nemôžem potvrdiť ani vyvrátiť. Ale mám pocit, že tie kačice čo tam jazdia, by viac ako tých 60 km/h asi ani nevytiahli... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dunčo