Ano toto vsetko chapem, sam to poznam byvam nedaleko od tial. Jedine riesenie je spojit semafory so zavorami lenze nato by museli dat suhlas zeleznice lebo im tie zavory patria.
Prave pozeram - v novej verzii Google Earth-u su uz aj v BA symbolicky nejake 3D makety budov - Millenuim Tower Polusu, budova VÚB na Ml.Nivách, Stresscentrum alias Tower115, Inchyba, par petrzalskych panelakov, hrad, Dom, UFO, a TV veza... ?
Podla oficialneho navrhu pribudnu len myslim 3 zastavky (filialka a tusim dve v meste)..
Hlavnu stanicu by som si vedel predstavit Vinohrady/Predmestie (prepojene) s tym ze vacsina vlakov (tie ktore potrebuju dlhsiu pauzu, alebo preprahnutie rusna) by pokracovala na sucasnu Hlavnu stanicu..
možné to je, nepáči sa mi však, že v BA bude n staníc na entú , ktoré budú k ničomu, tu je jeden náčrt ako by sa dal tento projekt spojiť s vybudovaním novej hlavnej stanice:
jedna zmena oproti tomuto môjmu náčrtu by bola v tom, že trať z Petržalky by išla pôvodne na filiálku (tak ako sa aj navrhuje), a za stanicou Filiálka by trať pokračovala špirálovitým tunelom na novú hl.st. BA, výškový rozdiel by sa prekonal tak ako je to v Telgárte (tá červenozelená čiara v náčrte by sa točila opačne)...
Veľmi zaujímavo je napísaný ten novinový článok od SMEčky vlkov - "Pracovník dispečingu povedal, že obmedzenie dopravy trvalo od 9.15 do 11.08. Vandali poškodili jednu električku a vedenie."
Ako prosím? Vedenie? To akože sa potom z Rače operatívne presunuli na Olejkársku ulicu a tyčami zmlátili aj generála??? Inak mi vážne nejde do hlavy, ako mohli vandali poškodiť vrchné vedenie. To už mohli rovno napísať, resp. pracovník dispečingu mohol odkázať, že to vandali potom vykoľajili tú električku a vôbec, môžu úplne za všetko zlé v DPB, parchanti...
možno to urobia tak, že po odstránení koľají na úseku medzi predmestím a filiálkou, vykopú veľkú jamu a v tej jame postavia novú trať aj zastávku a potom tomu spravia betónový dekel a zasypú späť zeminu... ?
No prv som myslel, jej prevádzku v povrchovom variante ale to ste ma poučili,že je neperspektívne. Takže určite to treba prv upraviť, potom až prevádzkovať. No ale ten nápad, že keď by bol už úsek Predmestie - Filiálka hotový, tak by mohli už dočasne tam na Filálku premávať vlaky ako na hlavovú stanicu, kým by sa dokončil ten tunel,nie? ?
No ono si to zeleznice aj stavaju vo vlastnej rezii. A mysliz, ze je lebsie postavit ju vramci rozpracovaneho projektu, alebo ho zastavit a zacat robit odznovu samostane pre filialku a samostatne pre zvysok? Skor by mali stavebnu dokumentaciu robit tak aby sa dala filialka sprevadzkovat co najskor. Ak to samozrejme nebude len dvojkolajna zastavka, co by nemalo vyznam sprevadzkovat bez nasledneho tunelu. (Aj ked takto to dufam neplanuju.) A s tym Polusom s tebou suhlasim.
Re #77216 Ike: Nove mesto dufalo, ze sa tam zbavi zeleznic a samo rozhodne, co tam bude stat. Takto si o tom rozhoduju zeleznice, ktore sa uz dohodli s J&T a to tam bude stavat "nadstavbu".
Ale čo bráni tomu aby sa aspoň ten úsek Predmestie - Filiálka začal upravovať už teraz? Ten by sme mohli aj my vybudovať a potom len by sa pokračovalo keď dojdú financie z EÚ tunel spraviť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nick
možno to urobia tak, že po odstránení koľají na úseku medzi predmestím a filiálkou, vykopú veľkú jamu a v tej jame postavia novú trať aj zastávku a potom tomu spravia betónový dekel a zasypú späť zeminu... ?