Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #76951:
Ja som si ale nešťažoval na dostupnosť môjej školy od zastávok električiek. Dokonca mi 2,8 a 9 stoja priamo pred dverami školy.
Reakcia na: SDX #76958:
Áno, dali a bežne sa to používa.
Reakcia na: Max #76955:
Myslim si, ze ak by aj bol teroristicky utok tak posledne co bude koho trapit je ci jazdi elina. A pokial si dobre pamatam ked ten remorker narazil do pilieru, tak MHD po moste veselo jazdila dalej...

Re #76958 SDX: To predsa zalezi ake vozy sa budu kupovat.Ak sa budu kupovat do Petrzalky obojsmerne vozy, tak netrebra ziadne obratisko. V kazdom pripade obratisko pri Technopole sa mi nelubi... Viedli by to v ramci setrenia ktomu, ze kazdy druhy spoj linky n by tam koncil a to je system ktory sa mne nie moc paci. Z roznych dovod, kt. sa mi nechce rozoberat.
A vobec robit nejake provizoria s drevenymi doskami... Trat treba dokoncit celu a az potom ju odovzdavat do uzivania, lebo v BA hrozi to, ze by skoncili trebars pri Technopole a radni pani by sa dohodli, ze pokracovat sa bude az budu prachy a teda za dalsich 10-15 rokov.
http://tramvaje.plzenskamhd.net/plzen/t2_liberec01p.jpg - wow, som netusil ze v Liberci este jazdia T2... aspon vieme co nas caka ak sa nenakupia nove vozy ?
Reakcia na: AAA #76961:
Prdelou Xebe 🙂
Reakcia na: TeBeCe #76959:
Diky moc 🙂

Napadlo ma take (technicky asi moc narocne) riesenie na zabezpezpecenie trate do Petrzalky kym nebude dokoncena, ze by sa nastupista zastavok v niektorom zo smerov nejakymi doskami predlzili tak aby boli az po opacnu kolaj s tym ze by takto jazdili aj T3-ky s tym ze by boli vyhybne kde by sa vyhybali.. ak este nebudeme mat obojsmerne vozy..
Reakcia na: SDX #76958:
Nedali. Lebo potom by si mal na každom voze dvere na inej strane. ?
Reakcia na: SDX #76958:
No Kalifornan to riešiť nemusí, ak budú tie NP vozy dodadné len s 1 kabínou vodiča.
Čo sa týak toho zapojenia T3 myslím, že je to možné, nazýva sa to PX, bolo to využité napr. v Jablonci nad Nisou, no u vozov T2.
Reakcia na: S499.1023 #76957:
No ale vieš aký sú striedači medzi vodičmi obľúbený.
Reakcia na: Dunčo #76950:
Obratisko niekde v strede by bolo fajn aj do buducnosti pri preruseniach na inej casti trate a podobne, ale su to dalsie financie.. ale viem si predstavit ze (ak uz budeme mat nizkopodlazne vozy) ked budu v strede trate tak tam plasnu kalifornana a cez ten to bude prechadzat na druhu kolaj a potom naspat..

inak taka blba otazka (aj ked odpoved asi viem): dali by sa spojit dve T3-ky tak ze by sa spojila zadna cast jednej a zadna cast druhej tak ze by to jazdilo? Mali by sme tym vlastne obojsmerne supravy.. ? dodam ze mi je jasne ze nejaky zmysel to nema, kedze by sa vzdy dal pouzit len jeden z voznov, len by ma to zaujimalo.. dakujem velke..

Re #76955 Max: Myslim ze vzhladom na tie majstrovstva je (sice minimalna, ale je) sanca ze tam nieco vybuduju. Ked nie eliny tak aspon trolejbusy.
Reakcia na: Emo #76956:
Striedač prestávku rieši. Len sa obávam, že po takej šichte by bol vodič zrelý na psychiatriu.
Reakcia na: klasIK #76932:
Toto napadlo aj mňa, ale vodič by nemal kde prestávkovať. ?
Reakcia na: Dunčo #76950:
Môj osobný názor (je to žiaľ len veľké sci-fi) ale keby som bol kompetentný a trochu prezieravý a volal sa Ďurkovský... tak by som trval na tom, že súčasťou plánovanej novej mestskej štvrte - celomestské centrum, či ako tomu nadávajú - mám na mysli ten lukratívny pozemok medzi Starým mostom a mostom Apollo, kde toho má v blízkej budúcnosti veľa vyrásť (nová mestská časť - byty, kancelárie, hotel, športová hala) aby po hlavnom bulvári viedla moderná mestská električková trať, ktorá by končila viackoľajným obratiskom pred športovou halou a zabezpečovala by tak rýchlu, kapacitnú a ekologickú dopravnú obsluhu celého tohto územia, vrátane spomínanej športovej haly, kde sa má hrať okrem iného MS v hokeji, čiže bude potrebné zabezpečiť kapacitnú dopravu.

Hlavným prínosom tejto trate (okrem rýchleho prepojenia s centrom mesta) napojením trianglom na petržalskú radiálu v lokalite za Starým mostom vznikne možnosť, ako v prípade neprejazdnosti starého mosta (porucha vozidla na moste, náraz lode do piliera, teroristický útok a pod.) zabezpečiť fungovanie celej rýchlodráhy na Petržalskej strane - t.j. v úseku Janíkov Dvor - Štadión bude môcť rýchlodráha premávať.

Tento návrh sa však zrejme nikdy nezrealizuje (neviem o tom, že by investor mal záujem o budovanie el. trate, ani o tom, že by to bolo podmienkou projektu niečo také ako napojenie MHD či obsluha štadiónu...)
ale uvidíme (ak sa toho dožijeme) keď náhodou bude treba uzavrieť Starý most... celá skvelá nová rýchlodráha bude v ... teda nebude môcť premávať. A kapacitnú Náhradnú dopravu zabezpečí ZV 3035, SORy operatívne stiahnuté z linky 30, zostávajúce Ikarusy 280 a nové vozidlá, ktoré nemáme...
Reakcia na: Dunčo #76938:
Nemá to význam trebárs preto, lebo tie linky sú vžité, ak vznikne nejaka takáto nová linka, tak by som sa s tým zmieril, aj keď nerád, keďže okrem štvorčekových liniek, 1xx liniek, s 92 aj S liniek, mať ešte A, B, C linky to sa ma zdá už trochu veľký bordel.
Reakcia na: SDX #76941:
Obyčajné Trotlína s pomocným pohonom, ten agregát v nicxh je presne ten istý, čo aj v bratislských radobyduobusoch.
Reakcia na: Dunčo #76938:
A NA ČO by to bolo dobré? Aby sa ukojila tvoja reorganizátorská a prečíslovačská dušička?
Vo verejnej doprave platí jedna zásad : ZBYTOČNE NEPREČÍSLOVÁVAŤ.
Bodka. Žiadna diskusia na túto tému tento FAKT nezmení.
Reakcia na: Dunčo #76937:
Dieťatko, než na niečo budeš reagovať, najprv si prečítaj príslušný príspevok. Hovorím o PEŠEJ dostupnosti tvojho učilišťa od zastávok električiek.
Absolútne nechápem, aký máš problém s odchodom z domu o päť minút skôr. Mesto ani DP nie sú povinní ti zabezpečovať expresnú dopravu odvšadiaľ všade.
Hovoril si o tom, že prestupuješ na električky s intervalom 12 minút, čo je veľký problém. Ja som doložil, že nehanebne klameš, lebo prestupuješ na 4 električkové linky v celkovom intevale okolo 5 minút
Reakcia na: Ámos #76949:
Tohoto som sa tiež obával a fest. Podľa mňa oni sú schopní začať stavať fakt prv na moste a potom na trati na zemi. Inak nebolo by fajn keby spravili na trase dve konečné v Petržke? Jednu na konci v Janíkovom dvore a druhú v strede pri Technopole alebo odbočku na Holíčku spraviť? Žeby v úseku Šafko - Holíčska mohla elina premávať už skôr než sa dorobí zvyšok na Janíkov dvor? Keby začali tak,že spravia aspoň aké také zemné úpravy v Petržke a úpravu Lietavskej, Šintavskej a Rusovskej kde tie úrovňové alebo mimoúrovňové križovania budú tak aspoň tak.
Reakcia na: SDX #76948:
tiez sa mi to zda byt naopak. Ale ved nechajme sa prekvapit, hadam je to zase len zle odkomunikovane...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement