Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #76921:
Ee, to som sa dosť sekol s tou L1 do Petržalky. Nejak som si pomýlil jej súčasnú trasu. Tú by som nechal v terajšej trase a miesto toho dal do Petržalky L14. Premýšľal som aj nad ďalšími zmenami:
1. Zrušiť L2, získané vozy dať na L4. Tým by sa posilnila aj kapacita na Karloveskej radiále, potrebná ako soľ. Cestujúci na Hlavnú stanicu by na Trnavskom mýte prestúpili na L61, 74, 201 prípadne 63, 204, 209. Tu je však jeden problém: Tieto linky by museli pobrať cestujúcich zo zrušených liniek 2, 3 a 8, čo neviem, či by kapacitne zvládli.
2. Zlúčiť linky 4 a 12 (v predošlom príspevku som síce písal o jazdení L12 do Petržalky, ale to by nemuselo byť nutne) do linky s číslom 4 v trase Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté Piesky. Späť v rovnakej trase, ale samozrejme cez Jesenského a Mostovú. Slabinou by bolo to, že ľudia smerujúci zo Šafka Karlova Ves/Dúbravka by museli ísť najprv na Kamenné nám. a potom až do Dúbravky.

Viem, nie je to dokonalé, ale nič lepšie ma nenapadlo. ?
Reakcia na: El Sergio #76926:
Jejda, to je tak, keď píšem rýchlejšie ako čítam... ?
EDIT: Čo ja viem, tak trolejbusy NA LINKE 13 určite nikdy po Štefanovičovej nejazdili. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #76914:
Áno, presne tú som myslel. ?
Čo ja viem, tak trolejbusy určite nikdy po Štefanovičovej nejazdili. Ja som si to pozrel aj tu na imhd a vyhodilo mi toto:
http://imhd.sk/ba/index.php?w=30212d372f2833ef3930212dea&mapfile=stare&id=1
Tam je tá trať tiež ako som spomínal, teda po Mýtnej a Karvaša. ?
Reakcia na: Dunčo #76904:
Ja ňou chodím až z Bradáčovej a tu som. ?
Ale neviem, čo ti vadí. Ide ti o princíp? Že keď idem na sever, nemožem kúsok zísť na juh, keď je to pre mňa výhodné? Akú logiku potom mala linka 86, nech je jej zem ľahká, ktorá sa krútila severo - južno - západo - východným smerom ako vretenica. ?
V podstate mne je to jedno. Ak chcem ísť na stanicu, pozriem si, kedy mi ide 99 v návaznosti na 93, nastúpim, počkám na Jiráskovej dvge minúty a som na stanici rýchlejšie ako 95 + 13 (s touto kombi máš pravdu, tú ignorujem - dvakrát som ju využil a dvakrát 13 neprišla ? ), alebo 95 + 83. Ako hovorím, každý ako mu vyhovuje. Cestovanie je také rýchle, ako si ho sám dokážeš spraviť. Ak tebe vyhovuje viac kombi 95 + 83 + 93, nevidím najmenší dovod, prečo by si ju nemohol využívať. Mne vyhovuje 99 + 93, mám to už vychytané, šetrím nervy...proste tak. ?
Reakcia na: ShepDog #76922:
Jéjo, aj ja si prosím. ☺ peon@chello.sk Dík
Reakcia na: ShepDog #76922:
pošli mne ? intony@centrum.sk
nema niekto zaujem o fotky 199 ? :o)
Reakcia na: Dunčo #76920:
Možno by som zrušil linku 3. Čo som si všimol, tak v úseku Vazovova - Hlavná stanica nie je príliš využitá. Namiesto toho posilnil 5 alebo 11. Ostatné teraz nemám premyslené. Ono sa to aj tak bude musieť celé prekopať po dostavaní petržalskej električky. Na nej by som si vedel predstaviť linky 1, 11, prípadne 12.
Reakcia na: Emo #76919:
Ty by si ktoré linky rušil?
Reakcia na: Dunčo #76918:
Tak určite hej. ?
Reakcia na: Emo #76917:
No to hej. Inak keby sa zrušlia L8 a ostala 14 tak logicky by sa dačo podobné muselo vykonať aj na ostatný radiálach,nie?
Reakcia na: Dunčo #76916:
Tak sa zorganizuje ND. Aj keď uznávam, že to chvíľu trvá. ?
Reakcia na: Emo #76915:
Ale aspoň to dojde kam má,kdežto električka sa nepohne.
Reakcia na: Dunčo #76913:
To je aj autobusová. Stane sa nejaká vážna dopravná nehoda, musia uzavrieť cestu a už chodí všetko po obchádzkových trasách.
Reakcia na: El Sergio #76854:
Starohorská bola súčasná ulica Imricha Karvaša, ale tá vedie od Mýtnej dolu k Radlinského. Od Mýtnej hore k Žabotovej vedie Štefanovičova ulica. Takže linka 13 jazdila po Štefanovičovej.
Reakcia na: Emo #76912:
No lenže električková doprava je risk. Dačo sa stane dakde a si v keli. Strhne sa trolej.
Reakcia na: Dunčo #76910:
Ale je to tiež jedna z možností. Ja osobne by som inak išiel 95+13, ale keď táto možnosť sa Tebe tiež nepáči... ?
Reakcia na: SDX #76874:
Račianska radiála podľa mňa nepotrebuje v nijakom období dňa ďalšiu linku, skôr by potrebovala, aby po 17 7.32 ešte išlo pár spojov z Vinohradov - napríklad ako linka 7, alebo ako posila v polovici medzi spojmi 11-ky (7.47).
Reakcia na: Emo #76908:
Dobre,ale vieš čo som tým myslel nie?! Romanova - Hlavná stanica je smer na sever a Romanova - Smolenická je smer juh, to je proti logike ísť na oparný smer aj keď sa hovorí,že ísť hlavou proti múru je blbosť a radšej ho treba obísť,by sa dalo povedať. No ja nenarážam na múr ale trocha divné spoje ?
Reakcia na: Majo #76900:
Toto bežne funguje v mnoho mestách ako viedeň, Budapešť a u nás to majú v Prešove. Inak v Žiline by sa upísmenkovali k smrti zas, tam by mali na 31 A,B,C,D ?. Ale je to aj tak fajn nápad.
Tu sú dvojice, ktoré ma napadli:
21 a 21A(25)
22 a 22A(49)+po prečíslovaní liniek v marci 2008 by číslo 22A mohla dostať linka 211
39 a 39A(31), 131 = 139
41 a 41A(141)
51 a 51A(151)
56 a 56A(52)
65 a 65A(55)
77A (Povodie Dunaja) 77B (Spalovňa) 77C (Vodostav)
79 (Lieskovec) a 79A (Štátne Lesy)
80A (Kúpalisko Matador) 80B (Kopčany)
91 a 91A(191)
92 a 92A (spoje po TESCO Lamač)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.