Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #76887:
Aha, zabudol som *2. Tak potom sa ospravedlnujem.
Reakcia na: Dunčo #76870:
Čo sa týka 30+63 už ti to niekto vysvetloval, prečo sa to nedá. 31+39 a 55+65 sa nemôžu zlúčiť, keďže 31 a 55 kopírujú trasu 39, resp. 65, pričom slúžia ako posila.
Re #76880 SDX: Neviem ako si počítal, ale mne vychádza že 46 < 26*2
Reakcia na: Ámos #76885:
To tu uz tusim bolo.
Oprava #76882 SDX: Plati to co som napisal ale s ponechanim L2.
Reakcia na: SDX #76882:
Nereagujte, pokaslal som to, cakajte na opravu ?
Reakcia na: Solider #76879:
K tvojmu linkovaniu:
Celkom fajn ale spravil by som par zmien:
L1 - po starom
L2 - zrusit
L6 - nezavadzat
L4 - Karlova Ves - tunel - Obchodna - Hlavna stanica

Kazdopadne, nekomplikoval by som to velmi kym nebude komplet nove linkovanie. Ak tak len po vylukach ako napr. ked sa na vyluku zrusila L8 tak uz ju znovu nezaviest, ale dat novu linku ZST Vinohrady - Ruzinov.
Reakcia na: SDX #76880:
Dalsiou vyhodou je ze by sme pomaly zacali ludi ucit prestupovat, co sa zide pri novom systeme linkovaniaa
Reakcia na: ufo #76878:
Ano. Vacsina by sa presunula na L1 a L4, pripadne aj L2. Alebo by nakoniec nastupili do L14. Ale velka cast aj na autobusy. Faktom je ze v sucastnosti jeden okruh 14-ky trva 46 minut. Jazda tam a spat Trnavske Myto - Biely Kriz trva (z mojej skusenosti) 14 minut+1 minuta na Vinohrady+11minut na Astronomicku = 26 minut. Som presvedceny ze by sa dal usetrit voz/vozy a posilnit ine linky, trebars aj na Vajnorskej.. a dalo by sa tam spravit aj par "kseftov" s vozmi ?

Re #76879 Solider: Pamatam si na vyluku kedy chodila 7 ZST Vinohrady - ZST Nove Mesto. Spociatku chodila prazdna ale casom si zacala nachadzat dost ludi. Rovnako ako dnesne vyjazdy L14, ktore dokazuju funkcnost mnou navrhovaneho systemu. Ludia sa hromadne zvezu na Racko.. potom ide kusok prazdna, ale uz na Kriznej sa narve. A nachadza si aj svojich pravidelnych cestujucich (dokonca aj z radu dochodcov, co sa o nej neviem ako dozvedeli) medzi Racianskou radialou a Trnavskym mytom (pripadne az dalej). a to tie vyjazdy nemaju vyraznejsie promo..
Reakcia na: SDX #76874:
Linka č. 8 na trase Ružinov - Vazovova - Gaštanový Hájik by nemala úspech. Aj keď by posilnila úsek Ružinov - Trnavské mýto a Vinohrady - Račianske mýto, okrem toho pôjde prázdna. Dôkazom toho bola jej výluková premávka, kedy linka jazdila prázdna. Čo je lepšie, buď aby boli dve plné linky (terajšia 3 a 😎, alebo jedna prázdna (8). Podľa mňa určite dve linky.

Ja by som si to (ešte bez Petržalky) predstavoval takto:
L1: Pri Kríži - Karloveská - tunel - Obchodná - Hlavná stanica
L2: Zlaté piesky - Vajnorská - Vazovova - Hlavná stanica
L3: Komisárky - Račianska - Hlavná stanica
L5: Komisárky - Račianska - Obchodná - tunel - Karloveská - Pri Kríži
L6: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Vazovova - Obchodná - Kam. Námestie - Špitálska - Vajnorská - ŽST Nové Mesto
L7: Gaštanový Hájik - Račianska - Špitálska - Mostová - Nám. Ľ. Štúra - Špitálska - Račianska - Gaštanový Hájik
L8: Astronomická - Ružinovská - Vazovova - Hlavná stanica
L10: Zlaté piesky - Vajnorská - Špitálska - SNP - Tunel - šafko - Špitálska - Vajnorská - Zlaté Piesky
L12: Karlova Ves - Karloveská - nábrežie - šafko - Špitálska - Ružinovská - Astronomická
Reakcia na: SDX #76876:
To mi je jasne, ze nebude nikto cestovat celu trasu. Ale aj tak je to blbost, 14 chodi v useku Trnavske - centrum plnsia ako v useku Ruzinov - Trnavske a z tej linky Ruzinov - Vinohrady by vacsina ludi prestupila na dalsiu elektricku, ktora ide do centra a nie na autobusy. Ruzinovsku radialu poznam dost dobre...
Reakcia na: ufo #76875:
Linka Ruzinov - ZST Vinohrady by bola predovsetkym na posilnenie radial, predovsetkym usekov Astronomicka - Trnavske Myto (prestup na autobusy, trolejbusy a elektricky z Vajnorskej)/Krizna (prestup na autobusy a trolejbusy) a ZST Vinohrady - Racianske myto (prestup na autobusy a trolejbusy), samozrejme (podobne ako pri L99) sa neocakava, ze budes cestovat celu trasu (pri vacsine cestujucich, zaroven to ale dobre posluzi ako dlhsia, ale bezprestupova doprava, pre starsich ludi).
Reakcia na: Dunčo #76872:
Divne, ved teraz to ide...

Re #76874 SDX: Take sotolinky, ako Ruzinov-Vinohrady, su k nicomu. Treba jednu poriadnu, ktora ide niekam a nie taketo uchylne napady.
Reakcia na: ufo #76866:
Neviem, ale nie je to moc dobry napad. 8 by som zrusil, ale namiesto nej by som nedaval dalsie 14-ky, ale bud linku ZST Vinohrady - Ruzinov (cez Vazovovu) - zaroven by sa posilnila Racianska radiala, kde by to v niektorych castiach dna urcite pomohlo. Dalsia moznost je nieco na sposob starej 6-ky ale do Ruzinova... Viem o co ti ide - menej liniek s mensim intervalom, ale to chce komplexnu zmenu - pokial vsetko bude stylom odvsadial-vsade a jedna linka bude uz podla noveho systemu nemusi dopadnut dobre - vid Petrzalka vs. (hlavne) elektricky.
Reakcia na: Dunčo #76870:
Vidno že L 95 nepoužívaš
1. Tí ľudia čo idú na prestup na električku vedia kedy im ide a idú tak aby zbytočne nečakali (sám tak chodím na 12) a navše opačným smerom prídeš električkou a hned ti ide 95
2. Ak sa chce niekto rýchlo dostať do iných mestských častí nebude používať prestup na šafku (hlavne v špičke) ale využije 95+ 68/78/96/98 resp 92/95+34/83/84 atd
3.To že je na električkách 12 minutový interval nieje dobré ale neznehodnocuje to žiadnu linku. Keby bol interval povedzme 4 minuty by znamenalo síce že ti na šafku príde hned električka ale z 4/11/12/13/14 by ti tam premavala polovica liniek a ten čas by si strátit na inom prestupe vid dnes napr chcem sa dostať z ružinova do karlovky ujde mi 9 idem na 14 s prestupom na 1/4 do karlovky dorazím o cca 4 minuty skôr ako keby som počkal na dalšiu 9-nu
Reakcia na: ufo #76866:
Nie. Vraj to neumožňuje priepustnosť tratí v centre. Hoc som sa nestretol so žiadnymi kolónami električiek na trase 14 ale tak čo narobíme?
Reakcia na: Valec #76856:
Ja mám záujem o tie trasy. Mohol by si mi ich prosím ťa zaslať na mail Kvitrafn@azet.sk ? Vďaka ?
Reakcia na: hoppusmark #76846:
Na 95 som pindal kvôli električkám. Ako tak ti poviem,že x-krát mi 95 zachránila krk lebo je to posledná denná linka ktorá vychádza z konečnej. Konkrétne z mesta do Petržky, takže tá o 23:30 je super, preto sa tam vždy ponáhľam. Ale fakt jej účel je podkopávaný mizernými intervalmi električiek. To,že na opačnej strane mesta sú linky,ktoré využívajú Petržalčania na prestup s intervalmi v špičke 12min práve takými aké sú kritizované,že niesú vhodné. Takže buď v celom meste sa snažiť zaviesť trasy a intervaly na prestupy alebo priame linky so špičkovým intervalom 8 až 15minút, čím konec koncov si síce človek počká na svoj spoj ale nemusí 2x alebo viac prestupovať a strácať čas na zastávke čakaním. Ten čas čo si počká 8 až 15min sa mu oplatí za ten komfort,že sa odvezie bez prestupu. O čom to ale je keď na Hlavnú stanicu musí človek prestupovať 2x = 3linky použiť a predtým len jednu som musel. Zas skús trebars z liniek 30 a 63 spraviť jednu takú nosnú pre Lamač tak ťa sprdnú hneď. Alebo Linky 31 a 39 zlúčiť. Alebo 52,54 a 56, alebo 65 a 55. Tí ľudia čo tie linky majú dávajú prednosť priamym linkám než jednej frekventovanej a svoje linky si nedajú. Kdežto keď sa Peržalčania bránili zmenám tak si ani nepípli. Určite by bolo čo najvhodnejšie spraviť v krátkom čase 2 linky na Hlavnú stanicu a to jednu získať predĺžením linky 210 do Petržalky,čím by sa odľahčila 88. Samozrejme počítam so zredukovaním linky 93,proti čomu zas Lúčania budú bojovať. Oni totiž chcú ešte na koniec Lúk ťahať 59,68 a 94,takže ten dialóg s nimi nebude ľahký. Ja naproti ich rozmaznaným požiadavkam chcem len jednu linku na Zochovu cez Nový most z Romanovej a som vraj "lenivý prestupovať" ale chcem ju preto aby som mohol sa ľahšie aspoň na tú Zochovu dojsť a tam prestúpiť, tam je aspoň viac liniek.
Zľava na DPB nemá s ISIC nič spoločné. ISIC sama o sebe je komerčná karta na zľavy u rôznych zmluvných poskytovateľov služieb. Ako električenka sa môže použiť čipová karta, ktorú vydáva niekto, kto má zmluvu s DPB alebo samotné DPB, pritom nezáleží, či na nej je ISIC alebo nie. Tá čipová karta, ak je vydaná nejakou školou, má v sebe informáciu o tom, kedy je daný človek študent. Karta DPB to v sebe hneď nemá a teda na zľavu na takú kartu treba nosiť potvrdenie o návšteve školy. Avšak kto nemá žiadnu kartu a donesie potvrdenie o návšteve školy, tomu vystavia takú papierovú kartičku na zľavu za pár korún, aby si nemusel kupovať tú čipovú za 180.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.