Reakcia na: hoppusmark #76846:
Na 95 som pindal kvôli električkám. Ako tak ti poviem,že x-krát mi 95 zachránila krk lebo je to posledná denná linka ktorá vychádza z konečnej. Konkrétne z mesta do Petržky, takže tá o 23:30 je super, preto sa tam vždy ponáhľam. Ale fakt jej účel je podkopávaný mizernými intervalmi električiek. To,že na opačnej strane mesta sú linky,ktoré využívajú Petržalčania na prestup s intervalmi v špičke 12min práve takými aké sú kritizované,že niesú vhodné. Takže buď v celom meste sa snažiť zaviesť trasy a intervaly na prestupy alebo priame linky so špičkovým intervalom 8 až 15minút, čím konec koncov si síce človek počká na svoj spoj ale nemusí 2x alebo viac prestupovať a strácať čas na zastávke čakaním. Ten čas čo si počká 8 až 15min sa mu oplatí za ten komfort,že sa odvezie bez prestupu. O čom to ale je keď na Hlavnú stanicu musí človek prestupovať 2x = 3linky použiť a predtým len jednu som musel. Zas skús trebars z liniek 30 a 63 spraviť jednu takú nosnú pre Lamač tak ťa sprdnú hneď. Alebo Linky 31 a 39 zlúčiť. Alebo 52,54 a 56, alebo 65 a 55. Tí ľudia čo tie linky majú dávajú prednosť priamym linkám než jednej frekventovanej a svoje linky si nedajú. Kdežto keď sa Peržalčania bránili zmenám tak si ani nepípli. Určite by bolo čo najvhodnejšie spraviť v krátkom čase 2 linky na Hlavnú stanicu a to jednu získať predĺžením linky 210 do Petržalky,čím by sa odľahčila 88. Samozrejme počítam so zredukovaním linky 93,proti čomu zas Lúčania budú bojovať. Oni totiž chcú ešte na koniec Lúk ťahať 59,68 a 94,takže ten dialóg s nimi nebude ľahký. Ja naproti ich rozmaznaným požiadavkam chcem len jednu linku na Zochovu cez Nový most z Romanovej a som vraj "lenivý prestupovať" ale chcem ju preto aby som mohol sa ľahšie aspoň na tú Zochovu dojsť a tam prestúpiť, tam je aspoň viac liniek.
Dunčo