Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dunčo #76890:
Ale nechápem načo by to bolo okrem zmätku, ktorý by to prinieslo, dobré. Totiž v podstate jediné, čo by si zemil by bolo označenie. Inak aj tie 77, 79 tiež boli jeden čas označené ako 177, 277, 179, 279 a nie štvročekmi a guličkami.
Reakcia na: Valec #76856:
Pošli aj mne ? intony@centrum.sk
Reakcia na: Miro P #76893:
Ono efektívne hlavne nie je, aby trolejbus chodil na takom dlhom úseku a ešte k tomu hore kopcom, dolu kopcom na diesel agregát. Sú aj také časy cez víkend kedy krátky autobus stačí len-len, hlavne v poobednajších hodinách smerom.
Reakcia na: Dunčo #76892:
Pockat, nepochopil si. Nie som sa zlucenie 3+8, ale za presmerovanie 8 a ponechanie 3. Pricom z Ruzinova by sa mohla vyuzit 8/9/14 s prestupom na Trnavskom na autobusy, alebo L2.
?
Po nástupe nového vedenia DP sa veľa hovorí o efektivite. Je efektívne, aby na linke č. 32 premával cez víkendy veľkokapacitný (poloprázdny) duobus a navyše pod trolejom na Pražskej a Kramároch používal spaľovací motor?
Reakcia na: SDX #76882:
Však aj tak 8 a 3 sú ako tak využité po Vazku a potom už je to také o ničom. Ale zas oslabila by sa dosť doprava z východnej časti mesta na Hlavnú stanicu. Riešil by som to presmerovaním 4 na Nové Mesto, posilnením L2 na stanicu tak aby vykryla seba a polovicu spojených 3+8 na stanicu.
Reakcia na: SDX #76882:
Tú 3 + 8 cez Vazku alebo SNP by som bral ale v DPB ju neberú. Vraj by potrebovali viac vozidiel na to.
Reakcia na: AAA #76887:
ale vieš ako to myslím to zlúčenie 31 s 39 a 55 so 65. Proste v CP by boli spoje končiace trasu skôr piktogramom. Takisto ako to funuguje na 79 alebo 80 alebo 77.
Reakcia na: Solider #76879:
A z 95 ako by si prestúpil na 13 na Hlavnú stanicu keď si ju zrušil. Okrem toho tá 12 by ti asi neprešla od ľudí ktorí potrebujú ísť smerom z Dúbravky a Karlovy nielen na Šafko ale aj zo Šafka do Karlovky priamo. Preto aj neprešiel ten 8linkový návrh so špičkovou 12 skrátenú po Karlovku.
Reakcia na: AAA #76887:
Aha, zabudol som *2. Tak potom sa ospravedlnujem.
Reakcia na: Dunčo #76870:
Čo sa týka 30+63 už ti to niekto vysvetloval, prečo sa to nedá. 31+39 a 55+65 sa nemôžu zlúčiť, keďže 31 a 55 kopírujú trasu 39, resp. 65, pričom slúžia ako posila.
Re #76880 SDX: Neviem ako si počítal, ale mne vychádza že 46 < 26*2
Reakcia na: Ámos #76885:
To tu uz tusim bolo.
Oprava #76882 SDX: Plati to co som napisal ale s ponechanim L2.
Reakcia na: SDX #76882:
Nereagujte, pokaslal som to, cakajte na opravu ?
Reakcia na: Solider #76879:
K tvojmu linkovaniu:
Celkom fajn ale spravil by som par zmien:
L1 - po starom
L2 - zrusit
L6 - nezavadzat
L4 - Karlova Ves - tunel - Obchodna - Hlavna stanica

Kazdopadne, nekomplikoval by som to velmi kym nebude komplet nove linkovanie. Ak tak len po vylukach ako napr. ked sa na vyluku zrusila L8 tak uz ju znovu nezaviest, ale dat novu linku ZST Vinohrady - Ruzinov.
Reakcia na: SDX #76880:
Dalsiou vyhodou je ze by sme pomaly zacali ludi ucit prestupovat, co sa zide pri novom systeme linkovaniaa
Reakcia na: ufo #76878:
Ano. Vacsina by sa presunula na L1 a L4, pripadne aj L2. Alebo by nakoniec nastupili do L14. Ale velka cast aj na autobusy. Faktom je ze v sucastnosti jeden okruh 14-ky trva 46 minut. Jazda tam a spat Trnavske Myto - Biely Kriz trva (z mojej skusenosti) 14 minut+1 minuta na Vinohrady+11minut na Astronomicku = 26 minut. Som presvedceny ze by sa dal usetrit voz/vozy a posilnit ine linky, trebars aj na Vajnorskej.. a dalo by sa tam spravit aj par "kseftov" s vozmi ?

Re #76879 Solider: Pamatam si na vyluku kedy chodila 7 ZST Vinohrady - ZST Nove Mesto. Spociatku chodila prazdna ale casom si zacala nachadzat dost ludi. Rovnako ako dnesne vyjazdy L14, ktore dokazuju funkcnost mnou navrhovaneho systemu. Ludia sa hromadne zvezu na Racko.. potom ide kusok prazdna, ale uz na Kriznej sa narve. A nachadza si aj svojich pravidelnych cestujucich (dokonca aj z radu dochodcov, co sa o nej neviem ako dozvedeli) medzi Racianskou radialou a Trnavskym mytom (pripadne az dalej). a to tie vyjazdy nemaju vyraznejsie promo..
Reakcia na: SDX #76874:
Linka č. 8 na trase Ružinov - Vazovova - Gaštanový Hájik by nemala úspech. Aj keď by posilnila úsek Ružinov - Trnavské mýto a Vinohrady - Račianske mýto, okrem toho pôjde prázdna. Dôkazom toho bola jej výluková premávka, kedy linka jazdila prázdna. Čo je lepšie, buď aby boli dve plné linky (terajšia 3 a 😎, alebo jedna prázdna (8). Podľa mňa určite dve linky.

Ja by som si to (ešte bez Petržalky) predstavoval takto:
L1: Pri Kríži - Karloveská - tunel - Obchodná - Hlavná stanica
L2: Zlaté piesky - Vajnorská - Vazovova - Hlavná stanica
L3: Komisárky - Račianska - Hlavná stanica
L5: Komisárky - Račianska - Obchodná - tunel - Karloveská - Pri Kríži
L6: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Vazovova - Obchodná - Kam. Námestie - Špitálska - Vajnorská - ŽST Nové Mesto
L7: Gaštanový Hájik - Račianska - Špitálska - Mostová - Nám. Ľ. Štúra - Špitálska - Račianska - Gaštanový Hájik
L8: Astronomická - Ružinovská - Vazovova - Hlavná stanica
L10: Zlaté piesky - Vajnorská - Špitálska - SNP - Tunel - šafko - Špitálska - Vajnorská - Zlaté Piesky
L12: Karlova Ves - Karloveská - nábrežie - šafko - Špitálska - Ružinovská - Astronomická
Reakcia na: SDX #76876:
To mi je jasne, ze nebude nikto cestovat celu trasu. Ale aj tak je to blbost, 14 chodi v useku Trnavske - centrum plnsia ako v useku Ruzinov - Trnavske a z tej linky Ruzinov - Vinohrady by vacsina ludi prestupila na dalsiu elektricku, ktora ide do centra a nie na autobusy. Ruzinovsku radialu poznam dost dobre...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.