turbo> na 7917 sa merala hlucnost kolies, ja som ju chytil cestou zo stanice a zviezol som sa nou az do UD vcera sa rovnake skusky robili na 7918. rozdiel hlucnosti medzi normalnymi kolesami a teraz som uz zabudol ze akymi (ach ta moja pamat) boli 4dB
co som sa dnes dozvedel, tak plynaky v krasnanoch su to najporuchovejsie co tam teraz maju...
do 7303 mali dneska nakladat piesok, ak som to dobre pochopil tak ma jazdit s 10tonovou zatazou...
T2 c. 215 a K2G c. 7085 tak skoro este necakajme. dnes som ich videl a nevyzera to nadejne. 7085 ma este len kostru riadiaceho panelu, takze este je tam co dokoncovat. 215tke este tiez dost vela chyba...
Apropo, dnes som zazil fascinujucu jazdu fascinujucim fasbusom zn. Karosa B732 ev. c. 3167 na linke 50/1. Ak cakate ze iba zvonka je to totalny vrak ta ste sa zmylili. Ma totalne rozbity interier, na zadnych dverach sa otvara iba jedno kridlo (a to musite sem-tam do neho kopnut aby sa vobec dvere otvorili...) a zadne okno ide uz-uz vypadnut. Staci ak prudies prida a autobus (pokial to autobusom mozno nazvat) bude plny, tak vam to okno vypadne, lebo ludia sa o neho opru... To by nebolo prvy ani posledny krat, co sa taketo daco stalo..............
Take autobusy by som rozpalil! Tomu ani plynofikacia nepomoze. Ale ak sa niekto rozhodne ze to pojde na plyn, tak vam vravim ze tom nemoze dopadnut dobre. Aj ked sa spociatku pri plynofikovani vymienali cele bocnice, dnes sa to uz nerobi, opravuju sa tie stare. Tak to aj vyzera. Kto si chce urobit vlastny nazor, nech sa prevezie napr. 3615.
Dalsia vec ktora ma hneva su vandali. Tak napriklad som dnes prestupoval na Zastavke Mlynarovicova v Petrzalke a dajake tupe bezmozgove hovado tam strhlo cestovne poriadky. Dobra duse doma vytlacila nove, ale aj tie to hovado postrhavalo. Na druhej strane bol totalne porozbijany pristresok "JC D3k0", takze sa pytam DBP: Preco sa ta zastavka nezrusi? A bez nahrady! Treba dat vsetkym najavo, ze ak takto budu pokracovat, tak sa zastavky budu rusit!!! Aj tak su prilis huste. Keby to bolo v mojej moci, tak tu zastavku ihned zrusim a ak by sa dakto stazoval, tak by som mu povedal, ze nebudeme tu zastavku do nekonecna opravovat. Ak vam to vadi, tak sa spravajte tak, ze ju nebudete nicit. Ak to nenicite vy, tak si spravte poriadky s vasimi susedmi! A chodte sa stazovat na lamparen! Dovidenia!
Dnes bolo vidno v uliciach Bratislavy solo T6A5 c. 7917. Vo vnutri mala mikrofon. Asi kontrolovali hladinu hluku. Co som ju videl tak tocila kolecka po Jesenskeho, Mostovej, Nabrezi a Sturovej. Urobila minimalne dve kolecka, viac som ju nevidel, lebo som nemal cas.
Andrej008: Ved by stacilo tu elinu odtiahnut na najblizsie obratisko...
Andrej008: A trolejbus tiez blokuje dopravu.. Ked sa pod stanicou pokazi nejaky trolejbus, tak je zapcha az po Trnavske myto...
Vcera som videl cosi,co nikdy pred tym.Asi tak o 11,30 som prechadzal cez Dunajsku Luznu domov do Samorina/busom SAD/,ked ako ano ako nie,obehla nas plynova B732,tusim 3615.A valila si to smerom na Samorin...Zeby SAD Dunajska Streda prejavila zaujem o plynove Karosy z DP?A dnes rano som si vsimol uplne biely TAM 4402 pri zastavke pri Drudope,bola to 68icka.Zrejme nic zvlastne,akurat to,ze este v stredu v nej pojedali svacinu robotnici z 2.TP.A pred asi tak dvoma tyzdnami este postavala v lakovni.Zaujimalo by ma,co okrem nateru je inovovane.
Sorry lidi, vyzera to tak ze mi asi niekto vykopol ethernetovy kabel alebo nieco take, v tejto xvili uz stroj bezi cez zaloznu linku (IP 81.0.232.22), ale pokial vam nepreexpiruju DNSky tak vam to asi nepojde... (mozte si nastavit ako DNS tieto 2 IP: 213.215.72.6 a 195.168.39.62, ta prva je to co prave teraz nejde, ale zo vsebecneho hladiska ak sa nieco zmeni tak na tychto 2 DNS to je zapisane hned a z tej druhej dostanete aj v tejto xvili aktualnu IP -> tieto 2 DNSky su primarne pre domenu imhd.sk)
Juro: Bude iba 13 klbovych Karos, vdaka ktorym by sa malo vyradit 15 Ikarusov 280. Ale vsetko sa moze zmenit...
Si: Sadni si do 4400 alebo 3615 a potom uvidis, co je to kurit vzadu (ako pisal Turbo). Okrem toho sa stavim, ze keby si mali cestujuci zvolit najoblubenejsi bus, tak vyhraju Ik4xx, lebo nic lepsie tu nemame. Anketa na iMHD uz nebude, lebo zase budes stokrat hlasovat za Karosu a tym padom budu zmanipulovane vysledky. Ked tvrdis, ze do vozu, ktory ma podlahu 890 mm (Karosa) sa ti nastupuje lepsie ako do vozu so 760 mm, tak uz jednoducho nemam slov... To, ze Ik412 maju konstrukcne nedostatky by som pripisal aj tomu, ze tie sroty poskladali z toho posledneho, co v Ikaruse mali. Preto 1701 a 1702 nemam rad. Ale o takom "drobnom" konstrukcnom nedostatku ako su absolutne nevhodne riesene predne dvere na Karose si sa uz nezmienil. Ani ten Karosak, co som sa s nim bavil na vystave, mi nevedel vysvetlit, ako je mozne, ze Karosa v dnesnej dobe nie je schopna ponuknut inu uzavretu kabinu ako v CityBuse resp. aj v Karosach, ale bez prednych dveri (!). Este ma presviedcal o tom, ako je to dobre a aky je SOR zly... TAMy su podla teba spolahlivejsie ako Ik4xx? Tak preco este pred par rokmi stala polovica v ohrade? Tomu ani Ikarusy nekonkuruju, hoci aj tych stala tretina pre nedostatok nahradnych dielov. Karosy a Ik280 maju podla mna iba to stastie, ze maju 20-rocnu (resp. 30-rocnu) historiu prevadzky v BA, a tak je tu ake take know-how a milion volne pohodenych nahradnych dielov
KLF: Dik za upozornenie. Trochu (vlastne dost) reorganizujem galerie a chybicka sa vludila. Do tyzdna to poopravujem. Bratislavske fotky Ik415T na nete nie su, ale videl som ich IRL Ten voz si mozes pozriet na fotkach z Talinnu (skus dakde vyhladat cislo 309 - adresu si uz nepamatam).
TBC: Hehe, na schodzi si pocul, aky prototyp vyprodukovalo Nove Mesto nad Vahom. To radsej budem nakupovat Ikarusy s detskymi chybami, ako autobusy od firmy, kde odflaknu aj prototyp
este pridavam - lebo oprava moze trvat 5min., ale aj nemusi, takze elina sa odtiahne pre istotu, kdezto troflac neblokuje ostatnu trolejbusovu dopravu.
Tolko moja uvaha k danej teme.
4x5 su vcelku fajn vozy ked zavrieme nejake to oko , len chyba bola, ze sa radsej podporila zahranicna tovaren a nedala sa sanca nasim vyrobcom. Ja myslim ze keby sa naozaj chcelo, tak dokazeme vyrobit take busy...
tiez si myslim ze rozobrat a zosrotovat ik280 hned ako sa vyradia (u nas to dokazu expresne) je chyba...aj keby ich uz dpb nechcel tak by ich mohol lacno predat niekomu kto si ich da zgeneralkovat a nejakych par rokov este bude prevadzkovat...ked dokazu v PP prevazdkovat ikarus z roku 1976 tak neviem kde je problem...
heh, zajazdy si uz konecne dali vyrobit vlastne nalepky a prekryli tie povodne dpb (aspon na jednej 735 som to videl):-)
Generálku by už potreboval aj 4505-k dnešnému dňu má približne 3 druhy podláh-hrdzavú, prehrdzavenú a deravúúú...Hlavne schody pri druhých dverách-raz tade nejaký objemnejší cestujúci prepadne...
A co tak posielat ikarusy na generlku do madarska? Ved z fotiek, co su tu, je vidiet, ze tam i28x vyzeraju ako nove a uz sa urcite nevyrabaju.
U nas jedine z vonku tak 4510, ci 4507 - ale to je vsetko.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo