Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes bolo vidno v uliciach Bratislavy solo T6A5 c. 7917. Vo vnutri mala mikrofon. Asi kontrolovali hladinu hluku. Co som ju videl tak tocila kolecka po Jesenskeho, Mostovej, Nabrezi a Sturovej. Urobila minimalne dve kolecka, viac som ju nevidel, lebo som nemal cas.
Andrej008: Ved by stacilo tu elinu odtiahnut na najblizsie obratisko...
Andrej008: A trolejbus tiez blokuje dopravu.. Ked sa pod stanicou pokazi nejaky trolejbus, tak je zapcha az po Trnavske myto...
tak to som sa opat raz zasqel pohotovostou...sory za ten 4402.Zial najprv pozrem disk.a az potom inde
Vcera som videl cosi,co nikdy pred tym.Asi tak o 11,30 som prechadzal cez Dunajsku Luznu domov do Samorina/busom SAD/,ked ako ano ako nie,obehla nas plynova B732,tusim 3615.A valila si to smerom na Samorin...Zeby SAD Dunajska Streda prejavila zaujem o plynove Karosy z DP?A dnes rano som si vsimol uplne biely TAM 4402 pri zastavke pri Drudope,bola to 68icka.Zrejme nic zvlastne,akurat to,ze este v stredu v nej pojedali svacinu robotnici z 2.TP.A pred asi tak dvoma tyzdnami este postavala v lakovni.Zaujimalo by ma,co okrem nateru je inovovane.
Sorry lidi, vyzera to tak ze mi asi niekto vykopol ethernetovy kabel alebo nieco take, v tejto xvili uz stroj bezi cez zaloznu linku (IP 81.0.232.22), ale pokial vam nepreexpiruju DNSky tak vam to asi nepojde... (mozte si nastavit ako DNS tieto 2 IP: 213.215.72.6 a 195.168.39.62, ta prva je to co prave teraz nejde, ale zo vsebecneho hladiska ak sa nieco zmeni tak na tychto 2 DNS to je zapisane hned a z tej druhej dostanete aj v tejto xvili aktualnu IP -> tieto 2 DNSky su primarne pre domenu imhd.sk)
d3k0> na schodzi som uz poriadne dlho nebol, takze som nepocul 😉
Juro: Bude iba 13 klbovych Karos, vdaka ktorym by sa malo vyradit 15 Ikarusov 280. Ale vsetko sa moze zmenit...

Si: Sadni si do 4400 alebo 3615 a potom uvidis, co je to kurit vzadu (ako pisal Turbo). Okrem toho sa stavim, ze keby si mali cestujuci zvolit najoblubenejsi bus, tak vyhraju Ik4xx, lebo nic lepsie tu nemame. Anketa na iMHD uz nebude, lebo zase budes stokrat hlasovat za Karosu a tym padom budu zmanipulovane vysledky. Ked tvrdis, ze do vozu, ktory ma podlahu 890 mm (Karosa) sa ti nastupuje lepsie ako do vozu so 760 mm, tak uz jednoducho nemam slov... To, ze Ik412 maju konstrukcne nedostatky by som pripisal aj tomu, ze tie sroty poskladali z toho posledneho, co v Ikaruse mali. Preto 1701 a 1702 nemam rad. Ale o takom "drobnom" konstrukcnom nedostatku ako su absolutne nevhodne riesene predne dvere na Karose si sa uz nezmienil. Ani ten Karosak, co som sa s nim bavil na vystave, mi nevedel vysvetlit, ako je mozne, ze Karosa v dnesnej dobe nie je schopna ponuknut inu uzavretu kabinu ako v CityBuse resp. aj v Karosach, ale bez prednych dveri (!). Este ma presviedcal o tom, ako je to dobre a aky je SOR zly... TAMy su podla teba spolahlivejsie ako Ik4xx? Tak preco este pred par rokmi stala polovica v ohrade? Tomu ani Ikarusy nekonkuruju, hoci aj tych stala tretina pre nedostatok nahradnych dielov. Karosy a Ik280 maju podla mna iba to stastie, ze maju 20-rocnu (resp. 30-rocnu) historiu prevadzky v BA, a tak je tu ake take know-how a milion volne pohodenych nahradnych dielov 🙂

KLF: Dik za upozornenie. Trochu (vlastne dost) reorganizujem galerie a chybicka sa vludila. Do tyzdna to poopravujem. Bratislavske fotky Ik415T na nete nie su, ale videl som ich IRL 🙂 Ten voz si mozes pozriet na fotkach z Talinnu (skus dakde vyhladat cislo 309 - adresu si uz nepamatam).

TBC: Hehe, na schodzi si pocul, aky prototyp vyprodukovalo Nove Mesto nad Vahom. To radsej budem nakupovat Ikarusy s detskymi chybami, ako autobusy od firmy, kde odflaknu aj prototyp 🙂
este pridavam - lebo oprava moze trvat 5min., ale aj nemusi, takze elina sa odtiahne pre istotu, kdezto troflac neblokuje ostatnu trolejbusovu dopravu.
Tolko moja uvaha k danej teme. 🙂
4x5 su vcelku fajn vozy ked zavrieme nejake to oko 🙂, len chyba bola, ze sa radsej podporila zahranicna tovaren a nedala sa sanca nasim vyrobcom. Ja myslim ze keby sa naozaj chcelo, tak dokazeme vyrobit take busy...

tiez si myslim ze rozobrat a zosrotovat ik280 hned ako sa vyradia (u nas to dokazu expresne) je chyba...aj keby ich uz dpb nechcel tak by ich mohol lacno predat niekomu kto si ich da zgeneralkovat a nejakych par rokov este bude prevadzkovat...ked dokazu v PP prevazdkovat ikarus z roku 1976 tak neviem kde je problem...

heh, zajazdy si uz konecne dali vyrobit vlastne nalepky a prekryli tie povodne dpb (aspon na jednej 735 som to videl):-)
😞 Generálku by už potreboval aj 4505-k dnešnému dňu má približne 3 druhy podláh-hrdzavú, prehrdzavenú a deravúúú...Hlavne schody pri druhých dverách-raz tade nejaký objemnejší cestujúci prepadne...
no ja myslim, ze je to jasne. Elina blokuje trat, kdezto trolejbus nie.
A co tak posielat ikarusy na generlku do madarska? Ved z fotiek, co su tu, je vidiet, ze tam i28x vyzeraju ako nove a uz sa urcite nevyrabaju.

U nas jedine z vonku tak 4510, ci 4507 - ale to je vsetko.
Samozrejme ze to je nezmysel vyradovat vozy. Este k tomu take dobre ako 280ky! Pamatame sa ako to dopadlo s kaciacami, ze? Keby sme ich vtedy neposrotovali, mohli sme mat kludne o 15 viac. Preto som proti srotovaniu. A presne aj viem co robit ked dojde plynak. Nahradit nim nieco ine, to poslat do 4. kolony. Tam tym niecim nahradit jednu 280-ku a poslat ju na generalku. Ale generalku ozajstnu, nie taku a lá DPB. Napriklad do Starka alebo niekdo inde, len nie u nas. Po case sa nam takto zgeneralkuje dost Ikarusov. Teraz sa pytate ze co s nimi. Tak napriklad dat ich do prvej alebo druhej alebo stvrtej kolony a zacat ich vypravovat na linku 50, kde sa naozaj zidu. Staci urobit taku malickost ako hlavne cakanie pri Auparku a je to. Co vy na to??? Nie je to dobre rieseniue? Som zvedavy co DPB vymysli, ale zrejme nic... 😞
Aj tak mi to nie je s tym vyradovanim uplne jasne... poslem voz na GO, kde mi ho splynofikuju... potom sa mi vrati, a miesto neho vyradim a rozpalim iny voz ? ved to mi klesne stav vozoveho parku ! ci ako to vlastne teda je ? (plynaky nie su nove vozy, su to vozy ktore uz v stave vozidiel su a preto sa mi zda nezmysel po ich navrate vyradovat...)
Jednoducho:
Plynak pride na 2 kolonu, odtial poslu voz ktori nahradi na stvrtu kolonu a tam vyradia nejaky Ikarus. Jednoduche, ze? 🙂
ked klynaky idu na 2. kolonu, ako to vymyslia s vyradovanim ik280 zo 4. kolony?
chladenie maju dimenzovane na Liasch, ze by sa plynovy motor viac zahrieval sa mi nezda, ale moze tak byt. Potom ma ale zaujima ako je to s dispecerskymi feldami. Ci maju vylepsene chladenie? Lebo "Embéčky" dost trpia slabym chladenim. Dokonca co som jazdil vautoskol s feldou, tak ta mi vykypela. Este aj instruktor vravel ze aky je to smejd...
No mozno tobolo aj tym plynovym motorom - resp. nedostatocnym chladenim toho, lebo niekto hovoril, ze tie karosy maju chladenie dimenzovane na diesel a ne na plyn, a plyn potrebuje lepsie chladenie 😃
tbc:
tak ja sa tak citim ked nastupujem do Karosy B741 vpredu aj vzadu. V Ik4x5 je to velmi podobne, ale aspon to ma pri prvych dverach nizsiu podlahu. 🙂

Co sa kurenia tyka, tak som isiel s plynovym SERBLOM (lebo to SERBEL BOL!) z Lamaca a tam nieze kuril, ale priam tam bublotal gumeny koberac na podlahe! d3k0 to potvrdi, lebo siel tam so mnou. Sedeli sme na balkone a cele sedadlo bolo maximalne vyhriate. Bocnice boli tiez vrele. K tomu vsetkemu ked som otvaral oko takmi este zostalo v ruke. A to je prosim pekne generalkovany voz. Myslim ze to vravi same o sebe (a Karose)...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.