ale ked tu uz spominam unifikaciu, aj tak si myslim ze Slovak Lines zvolili nestastnu farbu... totiz ta ich kombinacia by sa skor hodila na vozy bratislavskej MHD (aj by som si to vedel predstavit).... Oni skor mali zvolit zlto-modru kombinaciu (vlajka kraja)... Teraz ked sa nahodou DPB rozhodne unifikovat tak to bude mat tazke, lebo cerveno-bielu by rozhodne mal pouzit, no ked bude v prevahe biela tak si to (okrem busov) neviem predstavit a ked cervena tak to bude vyzerat ako Slovak Lines
no a niekde (konkretne u nas) NIE... ?
jedine co ma fakt potesilo su Sadkari (slovak lines)... dufam ze si z tej unifikacie bude dpb a jeho novy sef brat priklad
Chronometraz 20 sledujem odkedy sa preslo na prestupnu tarifu. Nikdy, slovom nikdy, nebola na 20tke DOBRA chronometraz.
Pre pomerov neznalych:
- v dobe, ked 20 jazdila po OD Saratov, bola "prikratka" tzn. nestihalo sa (bezne meskanie 1-5min.)
- potom sa potiahla 20 k TESCO Lamac, to bola chronometraz spojena z dvoch, z tej zlej, po OD Saratov a z "turbistickej" 83tkovej od Drobneho po STK + 2min. k TESCO Lamac. Vysledok? Meskania take nenormalne, ze zastavkovy CP bol uplne zbytocny. (pod 4min sa neslo, uplne bezne bolo 10minut)
- tak sa minuty pridali. V smere do TESCA tusim 3 a v smere na Opletalovu dokonca tusim 4. Chvilocku to bolo viac - menej OK, aj ked v useku Opletalova - OD Saratov este stale nebola rozlozena idealne
- potom prisiel audit a rozhodlo sa (spravne, podotykam), ze zastavky v "starej DNV", az na ZST a Novovesku, budu "na znamenie", lenze s chornometrazou sa nic nerobilo a tak sa mi uplne bezne stava (a teraz od 1.4. uz duplom), ze mi z Opletalovej "hore" na sidlisko pride voz na +2, niekedy +3minuty a potom sa chudak musi vliect po Technicke sklo, tam pride v idealnom pripade na +1, alebo +2, caka do 0 a dalej uz nema sancu chodit nacas, teda prezmenu chyta meskania a k TESCO Lamac pride, ako kedy, akurat na odchod. ?
Haha ? Ďalší optimista. Ja stále pevne verím a dúfam, že sa to styihne do konca nedele, maximálne do pondelka 5:30.
Ale Dlhé diley: čo som počul tak 25Tr by boli v pondelok iba na 33/2 a /3, zvyšok hádaj čo? Ale kĺbaky to nebudú ?
3 DP to istí A pochopiteľne asi sa nebude konať ani 33/6 a vyššie ?
To som zvedavy ,cim nas DPB prekvapi v pondelok na Dlhych dieloch , kazdopadne dufam ,ze to budu daku kĺbaky - zeby opat stary dobry 4948 ? - mohli by uz vyskusat aj daky dlhy Tambus ? ( 2400 ❤ )
Viem viem ? hanbim sa ? (btw. nechodim, zbalit 10ku na pokec o pikantnych veciach rozhodne nepotrebujem ? )
aby sa nepovedalo, tak dodam ze dnes ma opat nahneval vodic linky c. 20 ktori isiel ledva 40km/h z DNV do Dubravky (s vynimkou toho kopca nechapem preco) a tesne pred poziarnou stanicou v Dubravke (teda pred rozsirenim na 2 jazdne pruhy) bola za nim obrovska kolona...
1) jednak je to vytvaranie kritickych situacii
2) je to obmedzovanie premavky
3) zrovna to nepomaha plynulosti premavky uz v beztak zlych bratislavskych podmienkach
dokedy sa to bude respektovat? kedy sa nieco spravi s vodicmi/chronometrazou?
pokial dobre chapem, ide o to, ze treba definitivne opravit vyhybku a vedenie, ktoru strhlo to nakladne auto, a DPB potrebuje autobusy ako nahradu za trolejbusy. Plus samozrejme nafta na autobusy.
ja sa pytam, preco si DPB nepozicia autobusy - za lubovolnu cenu - ked sa nikto nenajde, moze predlozit sudu dokaz ze sa nikto nenasiel - a museli nove autobusy kupit, samozrejme plus faktury na spotrebovanu naftu - a VSETKO TO DA ZAPLATIT VINNIKOVI DOPRAVNEJ NEHODY!!! v pravnom state predsa nemoze mat poskodeny (DPB a cestujuci) obtiaze z toho, ze niekto konal nezakonne a poskodil jeho prava! vsetky nasledky musi niest vinnik!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
http://imhd.sk/transport/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idt=u&idg=2329
(erb mesta: http://www.breznice-zlin.cz/image.php?nid=530&oid=8567&width=250&height=290)
no a niekde (konkretne u nas) NIE... ?
jedine co ma fakt potesilo su Sadkari (slovak lines)... dufam ze si z tej unifikacie bude dpb a jeho novy sef brat priklad