pokial dobre chapem, ide o to, ze treba definitivne opravit vyhybku a vedenie, ktoru strhlo to nakladne auto, a DPB potrebuje autobusy ako nahradu za trolejbusy. Plus samozrejme nafta na autobusy.
ja sa pytam, preco si DPB nepozicia autobusy - za lubovolnu cenu - ked sa nikto nenajde, moze predlozit sudu dokaz ze sa nikto nenasiel - a museli nove autobusy kupit, samozrejme plus faktury na spotrebovanu naftu - a VSETKO TO DA ZAPLATIT VINNIKOVI DOPRAVNEJ NEHODY!!! v pravnom state predsa nemoze mat poskodeny (DPB a cestujuci) obtiaze z toho, ze niekto konal nezakonne a poskodil jeho prava! vsetky nasledky musi niest vinnik!
noo ona mozno hej ale ja na ne ze ma taka teta trosku pri sebe zhodila aj s ruksakom a igelitkou a jak dalsia prechadzala mi vypadli aj sluchatka...A sak ja casto chodim 68 a zisiel by sa lepsi interval aj na 95..aby som zas na niekom nepristal.
Ty máš na všetko riešenie ? ja sa teším až DPB spraví totálnu kravinu a potom ako ty to budeš zastávať. Ako nešlo fakt to trolejové vedenie spraviť cez víkend?
Vieš čo, chmuľko? Popros otecka, nech ti napíše na 30. 4. ospravedlnenku, lebo nie si kvôli prázdninovému intervalu v tento jeden deň dôjsť do školy. Ty si fakt kompletný, ale kompletný magorko...
Pojem dopravná indukcia mi hovorí veľmi veľa, nakoľko sa tejto problematike venujem dlhé roky, tak možno aj viac ako Tebe a preto viem, že pojem dopravná indukcia je často používaný ako ekoteroristické kladivo na IAD a taktiež viem, že dopravná indukcia nie je neobmedzená - nikdo nebude cestovať z miesta na miesto len tak, pretože tam vznikla komunikácia, ale preto, že má nejakú potrebu tam cestovať a doteraz to bolo preňho nemožné a nevhodné. Preto zásadne odmietam takejto dopravnej indukcii brániť. Ďalšími limitom dopravnej indukcie je fakt, že niktor z nás zatiaľ nemá dôvod jazdiť súčasne viac než jedným autom. A tretím dôvodom je, že omnoho viac je aj tak problematická statická doprava.
Výsledok: Počas rannej špičieky zvýšenie hodinovej kapacity zo 4080 na 4320 osôbjedným smerom. Poobednej hodinovej prepravnej kapacity jedným smerom z 3200 na 4320 osôb.
Počas sedla zníženie kapacity z 3200 na 2560 osôb. Žeby električky chodili počas prepravného sedla také plné, aby bola potrebná kapacita 4320 osôb?
...
Ale nie toto som chcel. Písal som ti, že to bol oficiálny návrh, ktorý bol vcelku dobrý.
A pripomenul som ti, že v systéme 5 liniek si máš dosadiť Šafko miesto Janíkovho dvora. Nechce sa mi s tebou hádať.
ja by som este viac posilnil 68 a 95 ktore idu do stareho a noveho mesta.A spajaju vacsiu cast petrzalky s centrom..A tie ranne 95 a 68 to je strasne...Sak dnes bola taka plna 68 ze som skoncil na jednej pani co sedela.. ?
No je síce menej plná ako keď premávala z Ovsišťa ale aj tak dsoť ľudí odtiaľ ide 88 a potom prestúpi na 83 na Nám.hraničiarov, čiže pre nich sa zmenilo len toľko asi,že musia aj tak cestovať svojou starou linkou ale prv si na ňu musia dojsť.
Chodíš s nimi? Si asi nevidel ako tí ľudia na Námestí hraničiarov čakajú na 83. Keby mohli tak slintajú. Za ranný interval 6min by prsty na nohách bozkávali vedeniu DPB.
A ja si pošlapem pešo či čo? Nepoviem keby ubrali na 95ráno na 4min interval ale na 83 ??? Veď to nemôže spraviť zdravý človek !!! Alebo 88??? Potom ešte nech mi niekto odporúča cestovať na Zochovu 83...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SDX