Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: slavius #75675:

Na DD mala ísť tramvaj na vlastnom telese. Štúdia z roku 1992 potvrdila že je to realizovateľné. Len kapánek drahé a znamenalo by to porušenie poaskovacích miest v nemalom rozsahu... Lenže je jedno či zruším parkovanie pri krajnici kvôli BUS pruhu, alebo kvôli tramvajovému telesu. Takže v tom NIE JE rozdiel. Rozdiel je v tom, že ten BUS pruh nikdy NEBUDE v oboch smeroch a po celej dĺže trate.
Reakcia na: ivanbuto #75674:

Ak si niekto stále myslí, že bus pruh na Molecovej smerom dolu nie je potrebný, tak je buď úplný kretén alebo tam nikdy v rannej špičke nebol. MHD v úseku Hany Meličkovej - Molecova je bohužiaľ zúfalo nepoužiteľná - presne ako teta píše, najlepšie ísť pešo - ono mohli rovno spraviť otočku trolejbusov niekde v okolí zastávky Pri podchode (miesto tam síce ani veľmi nie je, ale to nás snáď nezastaví)... Na druhej strane nezaškodí ráno trochu pohybu 🙂
Dávam tu na diskusné fórum plné znenie včerajšej glosy Soni Pacherovej o Dlhých Dieloch, nakoľko články z Pravdy sa po dvoch dňoch presúvajú do archívu, a pevný link ani tam nefunguje:


24.4.2007 - Bratislava - strana 10

Glosa
Možno už dnes je ten rekord opäť prekonaný. Včera ráno o 8.30 h však v zápche na kopci z Dlhých dielov uviazlo až 73 áut! Keďže tam stáli fakt dlho, nebolo ťažké zrátať ich presne. Súvisle zapratali jeden a pred vyústením na Karloveskú už oba jazdné pruhy, zhruba od zastávky MHD Tománkova po konečnú na Molecovej. S nimi zostali na ulici zaseknuté aj tri kĺbové duobusy linky č. 33 a tiež „krátky" autobus, ktorý na trase vypomáha v špičke. V nemohúcich tátošoch sedel zväčša iba šofér, spolujazdca bolo vidno len vzácne - čiže dokopy viezli sotva 90 ľudí. Iba jediné zo spomenutých veľkokapacitných vozidiel by ich okamžite pojalo aj dvojnásobok. A po ceste by navyše vôbec nesmradilo výfukovými plynmi. Apropo, zbehnúť z vŕšku skratkou peši trvá, znovu presne odstopované, čosi nad štyri minúty. Kto, ako a kedy konečne vyrieši podobné bratislavské rébusy?
Autor: Soňa Pacherová
Reakcia na: fobust #75672:
Tá bola spomínaná na začiatku vlákna.
Reakcia na: S499.1023 #75660:

Okrem spomínaného úseku popri vozovni Krasňany ešte napríklad aj Miletičova...
Reakcia na: KLF #75670:
Máš pravdu, ale keď už, tak až po Peknú cestu.
Reakcia na: S499.1023 #75660:
Este inohrady - vozovna Krasnany, ale to len tak... nechcem chytat za slovicka. 😉
Reakcia na: Jezo #75668:
hej, len malo by byt zverejneny vysledok vyberoveho konania bez zverejnenia.
Tak to bolo aj pri prvych siestich. Najprv. bola ramcova zmluva na 12 troflov a potom konanaie bez zverejnenia, kt. bolo uverejnene mimo.
Takisto pri reko 15 a 14 Tr v BB ak si pozres vysledky vo vestniku tak ich tam najdes po jednotlivych kusoch resp. balik 3 - 4.
Reakcia na: Ámos #75667:
Moc sa v tom nevyznam, ale musi byt vypisane vyberove konanie? Nebolo to tak, ze 6 bolo kupenych a na dalsich 6 bola opcia?
Reakcia na: Petto #75666:
vo vestniku nie je zatial nic.
Viete mi dakto povedat ci dojde tych 6 citelisov 25 TR alebo sa to uz zrusilo ??? Mam informacie , ze dojde len jeden voz ( 6707 ? ) ,ale to sa mi zdá hovadina. ?
Reakcia na: S499.1023 #75647:
Ale mnou spomínané harmoniky majú väčšiu silu a lepšie turbodúchadlo.
Reakcia na: S499.1023 #75659:
ja som pocul ze vsetky ikarusy 400 vkoveho radu nie su bohvieco... ze motricky nie su na tom moc dobre napriklad tambusy su o dost zivsie (vraj v pripaade 435 je na krizovatke rychlejsia aj naftova klbova karosa), ze ta ich prevodovka ZF nie je bohvieco v porovnani s VOITH, mozem ale potvrdit ze napriklad kratky tambus je ovela zivsi do kopca ako 415 alebo 412(byvam totiz na kramaroch a casto vyuzivam 32 a 22). beriem ze maju nizsiu podlahu, problem ale je ze uz aj tak su vysokopodlazne takze moc to nepomoze...
Reakcia na: Dunčo #75607:
No však nikto a ani nikdy nikdo nepísal, že tak chodí alebo by chodiť mal. To si si len ty vykonštruoval a stále sa toho držíš, hoci povodná myšlienka bola úpne o niečom inom. ?
Reakcia na: Dunčo #75655:
Okrem tunela, úseku Vazovova - Záhradnícka a nerekonštruovanej časti Dúbravky, kde ešte sú nerekonštruované a v otrasnom stave? Rekonštrukcie sa tiež dajú robiť len do výšky existujúcich financií.
Reakcia na: Ondro #75656:
Ja som zase počul, že sú dosť spoľahlivé. Majú PODSTATNE modernejšiu konštrukciu (napr. okrem prvej dodávky lepené okná), nižšiu podlahu v celej dĺžke vozidla, ergonomickejšie pracovisko vodiča, lepší motor...
co by ste povedali na to, keby opravili tie obrazovky v 7115 a pustili tam toto???
http://youtube.com/watch?v=wP3YN50DGN4&mode=related&search
mohlo by sa to pustit aj na kamennom na tu velku LED obrazovku ?
Reakcia na: Ike #75617:
ale 21 je vypravovana z trnavky a 83 z jurajovho dvora, takze s tym petrzalka nic nema.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.