Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #75465:
Čo sa týka Alwegu, môžeme si jedine povedať: Našťastie! Nechcem si ani predstavovať Tatry prešpikované obludnými betónovými stĺpmi Alwegu. To bol krásny príklad toho, že národ sa nechá zblbnúť na čokoľvek. Vďaka prírode za zachovanie TEŽ, keby sa neblblo s Alwegom, tak mohla byť sieť ďaleko rozsiahlejšia a modernejšia.
Reakcia na: R.A.T.P. #75463:
Kde sa dajú nájsť tie možnosti?
Reakcia na: zakaznik #75456:
A prečo asi podľa teba pindám na 95?! No lebo električky na ktoré z nej prstupujem majú práve ten mizerný interval !!!
Reakcia na: S499.1023 #75459:
Alebo to potiahnuť k Dostihovej Dráhe a otáčať to tam. ?
Reakcia na: intony #75464:
Asi tak... keby tu teraz stáli tie trate ktoré mackensen napísal, bola by situácia v MHD o dosť lepšia ako teraz... blbí komunisti a blbé metro...asi tak ?
Reakcia na: intony #75464:
Dopadlo to ako s alwegom ?
Reakcia na: R.A.T.P. #75463:
Škoda toho 1972 prehodnocovania ?
Reakcia na: mackensen #75391:


Ahoj, vsetky tebou navrhovane smery
rozvoja TRAM v BA boli uvazovane v roku 1968
v Generalnom navrhu MHD V Bratislave.
Je to tam vsetko dopodrobna rozvedene, su
tam uvedene jednotlive uvazovane varianty
(je ich myslim 12), vysledny variant uvazoval
8 radial + je tam uvedena etapizacia s linkovym
vedenim.

Okolo roku 1972 doslo k prehodnoteniu rozvoja mesta,
uvazovalo sa s 1.000.000 Bratislavou a TRAM
ako nosny system z hladiska prepravnej kapacity
a rychlosti nesplnala poziadavky.

R.A.T.P.
Reakcia na: Peon #75461:
k bodu 5. Nie je pohodlnejsie objednat si nakladny taxik?
CYKLOBUSY

1; Neviete náhodou, 128-ka bude v 120-minútovom intervale premávať až do októbra alebo cez letné prázdniny sa vráti k 60-minútovému intervalu ako minulý rok?

2; Minulý rok sa niekde písalo o tom, že sa uvažuje aj o zavedení ďalšej trasy cyklobusu v Bratislave. Je to ešte reálne?

3; Aká trasa by podľa vás bola vhodná? Napr. do Rače, na Kolibu či na Povodie Dunaja?

4; Ten záložný SOR umožňujúci ťahať príves (tuším 3511) má aj vlastný záložný príves, či v prípade poruchy busu na 128-ke by sa príves prepojil? A to je celý víkend na ten záložný cyklobus aj s vodičom a závozníkom pripravený?

5; Aký je približný cenník objednania toho druhého cyklobusu? Na akú najdlhšiu trasu sa môže objednať? Napr. dá sa objednať napr. až na Zochovu chatu?
Reakcia na: S499.1023 #75459:
Aha...ja som to myslel v zmysle že zrušiť zastávky Starohájska, lebo sú príliš blízko od Hrobákovej a Námestia hraničiarov. ?
Reakcia na: El Sergio #75455:
No že ak nebudú autobusy chodiť na Starohájsku (aby sa ukojil psíkov komplex z toho, že niekde je priveľa konečných oproti jeho strane Petržlenky) a má ostať zachovaná obsluha námestia Hraničiarov, tak sa budú musieť busy točiť v križovatke Starohájskej a Osuského ? .
Reakcia na: Dunčo #75442:
"V špičke ku podivu niesú žiadne zdržania, čo mysím, je aj tým, že vodiči áut nechávajú ľavý jazdný pruh prázdny pre MHD a rešpektujú značenie aj na Nám.1.mája."

No po tejto vete začínam pochybovať, či si tade dakedy v špičke vôbec išiel, lebo ten Bus pruh na Nám. 1. Mája je blokovaný autami, ktoré odbočujú na doprava Kollárko. V ľavom pruhu zasa stoja tí, čo idú dorovna na Mýtnu. ?

Re #75448 S499 1023: Asi chcel reagovať na mňa, teda o jeden príspevok vyššie a pomýlil sa. To sa stáva. ?
Reakcia na: Dunčo #75441:
15 mozno ale 13 neverim. No ty si tu stale tvrdil ze 13...
Re Dunčo: Ach, zas bezhlavé zavádzanie liniek... Namiesto toho aby si tu kydal na petržalské linkovanie, mal by si skôr presadzovať obmedzenie počtu električkových liniek, čím by sa mohli skrátiť intervaly, aby si nemusel čakať 12 min. na Šafku.
Reakcia na: S499.1023 #75454:
Asi nerozumiem, čo si tým chcel povedať... ?
Reakcia na: El Sergio #75450:
A tie autobusy sa budú otáčať v križovatke, hej?
Reakcia na: pepino23 #75451:

Myslím, že za to môže hlavne vláda, ktorá povedala, že nebude žiadať o EÚ fondy na verejnú dopravu.
Mňa taktiež zaujalo to prepojenie csepelského a szentenderského HÉV-u, pretože si neviem dosť dobre predstaviť ten tunel medzi Boráros tér a Batthyány tér. To bude nejaký podobný tunel ako ten bratislavský vlakoelektričkový ? . A Maďari by na HÉV potrebovali aj zrekonštruovať zvršok bulharských kvalít a vymeniť vozidlá.
Reakcia na: pepino23 #75451:
Ak sa nemylim tak aj Praha predlzuje metro z EU fondov. Len my mame take dementne vedenie mesta a DPB ze to nejde.
zaujimavy clanok: http://ekonomika.sme.sk/c/3256576/Budapest-bude-dostavovat-metro-z-penazi-EU.html

len by som chcel vediet, preco to v Budapesti ide a u nas v BA nie..Ved Pest nie je take chudobne mesto, ako to ze teda dostane peniaze z EU?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.