1; Neviete náhodou, 128-ka bude v 120-minútovom intervale premávať až do októbra alebo cez letné prázdniny sa vráti k 60-minútovému intervalu ako minulý rok?
2; Minulý rok sa niekde písalo o tom, že sa uvažuje aj o zavedení ďalšej trasy cyklobusu v Bratislave. Je to ešte reálne?
3; Aká trasa by podľa vás bola vhodná? Napr. do Rače, na Kolibu či na Povodie Dunaja?
4; Ten záložný SOR umožňujúci ťahať príves (tuším 3511) má aj vlastný záložný príves, či v prípade poruchy busu na 128-ke by sa príves prepojil? A to je celý víkend na ten záložný cyklobus aj s vodičom a závozníkom pripravený?
5; Aký je približný cenník objednania toho druhého cyklobusu? Na akú najdlhšiu trasu sa môže objednať? Napr. dá sa objednať napr. až na Zochovu chatu?
No že ak nebudú autobusy chodiť na Starohájsku (aby sa ukojil psíkov komplex z toho, že niekde je priveľa konečných oproti jeho strane Petržlenky) a má ostať zachovaná obsluha námestia Hraničiarov, tak sa budú musieť busy točiť v križovatke Starohájskej a Osuského ? .
"V špičke ku podivu niesú žiadne zdržania, čo mysím, je aj tým, že vodiči áut nechávajú ľavý jazdný pruh prázdny pre MHD a rešpektujú značenie aj na Nám.1.mája."
No po tejto vete začínam pochybovať, či si tade dakedy v špičke vôbec išiel, lebo ten Bus pruh na Nám. 1. Mája je blokovaný autami, ktoré odbočujú na doprava Kollárko. V ľavom pruhu zasa stoja tí, čo idú dorovna na Mýtnu. ?
Re #75448 S499 1023: Asi chcel reagovať na mňa, teda o jeden príspevok vyššie a pomýlil sa. To sa stáva. ?
Re Dunčo: Ach, zas bezhlavé zavádzanie liniek... Namiesto toho aby si tu kydal na petržalské linkovanie, mal by si skôr presadzovať obmedzenie počtu električkových liniek, čím by sa mohli skrátiť intervaly, aby si nemusel čakať 12 min. na Šafku.
Myslím, že za to môže hlavne vláda, ktorá povedala, že nebude žiadať o EÚ fondy na verejnú dopravu.
Mňa taktiež zaujalo to prepojenie csepelského a szentenderského HÉV-u, pretože si neviem dosť dobre predstaviť ten tunel medzi Boráros tér a Batthyány tér. To bude nejaký podobný tunel ako ten bratislavský vlakoelektričkový ? . A Maďari by na HÉV potrebovali aj zrekonštruovať zvršok bulharských kvalít a vymeniť vozidlá.
Tak potom by sme asi mali zrušiť niečo z tria Romanova - Hrobákova - Starohájska. To tiež nie sú nejaké extrémne vzdialenosti. Najlepšie Starohájsku - podľa tvojej logiky tam aj tak nič nie je a na Hrobákovu a Námestie hraničiarov je to blízko. ?
To je úplne jedno! Podstata je tá, že by si zrušil 84 v tej oblasti (čiže Ovsišťské námestie a nižšie), kde sa najviac pindá. A neviem čo ti vadí na zastávke Ovsište. Vzhľadom na to, že je to konečná, tak je to úplne jedno a žiadne zbytočné meškanie navyše ani nič podobné to nespôsobuje. Tie busy tam stoja tak či tak a 98 tam nestojí. Čiže nevidím problém. Pri tvojej analógii na Chlumeckého /Astronomická by si mal keď už tak kritizovať Ovsišťské námestie. A to je blbosť. ?
Mne ani nie. Keby napr. Astrnomická nemala prestupný uzol, tak väčší význam má Chlumeckého. Nerobíš predsa zástavku na kraji dediny, ale v strede. Teda aby bola zástavba okolo zástavky, nie len z jednej strany.
Na Astronomickej je z východnej strany totálne nič.
No tak zastávku Ovsište neviem načo spomínaš. Pri pohľade na jej vzdialenosť od Ovsišťského námestia mi ostáva rozum stáť asi rovnako ako pri Chlumeckého - Astronomická ?
KUR** !!! Tak mi je jasné,že nemôžem mať spoje ako dakedy,že sa mi motali 68,85 a 86 okolo Nív alebo 80,81 a 92 smerom na Nový most. Ale aspoň keby tu bola nejaká celotýždenná linka obsluhujúca zastávky : Technopol, Bradáčova, Romanova, Hrobákova na Zochovu alebo aspoň Dvory kde už by to istili 93 a 94. Zrazu z 12 liniek na Osuského spravia 4 z toho 92 kto chytí tak má echt šťastie. Dnes šla zas skôr ako mala. Potom 96 je len špičková linka. 95 je frekventovaná linka a fajn ale nie vždy je vhodné všetky cesty do centra viesť cez Šafko. Prečo teda nemá Dúbravka jednu električku 12 so 4min intervalom keď je teda Šafko také centrum ??? Nemohli by si odviezť svoje zadky všade ako môžu teraz.
Ak myslis na Nam. 1. maja ten BUS pruh smerom na Vazku, tak ten je uz zruseny, tam uz mozu ist aj auta. Ja osobne sa tiez don davam, lebo inak by boli vacsie zapchy. Ale aj tak to je relativne plynule este... minutku stojis (aj busy).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos