Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pantograf1 #75229:
Vid BEUSa v dispecerskom fore ? Zvlastne , ze pred tyzdnom tu bola diskusia preco sa jazdi na B. zberac (lebo vymena, lebo usek-krizovatka ) , pred rokom zase preco sa nejazdi na A. zberac ( ked vsade to tak je ). Asi to tu niekto z vedenia DPB cital ? Ktovie..mozno uz je elektrickova trakcia taka vymakana ,ze nieje treba jazdit na B. zberac v podmienkach BA a DPB ?
:: prečo tú podbíjačku nestiahnu z Karlovky niekam do depa, to, že je pomaľovaná mi až tak nevadí, ale už je na nej vybité aj okno, vandali sa realizovali... ?
preco jazdia T6A5 na prvy/obydva zberace
http://ba.sme.sk/c/3247039/Kultura-cestovania-sa-ma-zvysit.html
Aby ma nahodou niekto zle nepochopil ohladom zavadzania novych liniek, o ktorych sa tam pise - slo hlavne o spojenia systemom DRT do dnes neobsluhovanych casti mesta, takze ziadne ex 81ky a podobne 🙂 Na ostatne sa vztahuje zlepsenie intervalu.
Reakcia na: Ámos #75194:
Nízkopodlažné "vlakové jednotky" majú podlahu v "trocha" inej výške, ako električky. Táto situácia sa dá vyriešiť budovaním dĺžkovo rozdelených nástupíšť, čo by zase viedlo k peknému predraženiu. Celé je to jedna veľká hovädzina.
Reakcia na: Dunčo #75189:
A miesto 99 by jazdilo čo?
Reakcia na: Beus #75188:
Tak by tá zrýchlená 95 mala iné číslo, iné jazdné doby a vlastné CP. Podmienka: Len vozy s elektronickým informačným systémom. Ale neviem, či by sa takýmto spôsobom ušetrilo nejaké relevantné množstvo vozov, princíp sa mi však páči.
Reakcia na: SDX #75209:
no tak určite dakedy keď si porovnám na asi 5 zastávok domov som nemusel prestupovať 2 alebo 3x ako teraz. Keby chodili busy aspoň načas ale keď príde nejaký tak neviem či mešká alebo prišiel skôr. Tak si nplánuj prestup, prt stihneš.
Reakcia na: Puki #75208:
Tak treba zriediť interval. ?
Reakcia na: N/A #75211:
Viem,že nahrádza rôzne linky ako strú 88, 89, 86 a 97. Ale je ozaj zdĺhavá, určite sa dajú linky viesť aj tak aby nebolo treba 99. Podľa mňa 99 vznikla síce pre obsluhu stanice, zdravotníckych zariadení a obchodov ale aj preto, lebo pri zámere DPB šetriť vznikli diery v spojení tak vzniklo toto : 99. Dobré je na nej spojenie Technopolu a Bradáčovej s Markovou a Švábinského čo dakedy dávno robila linka č. 40 alebo ešte spojenie ZŠT Petržalka - Hálova - Jungmannova - Farského - Ovsište. V takomto stave ako je linkovanie je potrebná ale dá sa to aj inak spraviť tak aby ju nahradili linky premávajúce do mesta a späť.
Reakcia na: mrcheef #75213:
Inak je to Tr21. ?
Reakcia na: Beus #75218:
Alebo presadnú do IAD. ?
Reakcia na: Ike #75217:
Podľa logiky SAD zjavne áno 😉 Veď vlkä sa už nejako potlačia 😃
Reakcia na: mrcheef #75213:
nooo..uz sa to tu viackrat pisalo...nejake problemy s trakcnym menicom ci co..takze je dlhodobo od augusta odtaveny...su okolo toho aj nejake natahovacky a tak...akurat pred nejakym vyse mesiacom sa na jednej jazde prevetral a zaliezol...len nejake male kolecko si spravil myslim...to je vsetko co viem...
Reakcia na: Ike #75212:
Keď sa nakupovali nové autobusy, okrem 100 SORov C12 sa nakúpilo aj 20 Axerov, ktoré sú o niečo (asi meter?) dlhšie než SORy, tie sú akože náhrada za kĺbové autobusy.
Reakcia na: mrcheef #75213:
Pardon Tr21 som mal na mysli.
Aj ja by som mal jednu otazku. Co je s trolejbusom Tr22 6401? dlho som o nom nic nepocul
troska OT otazka, lebo sa netyka MHD ale iba HD 😃

Bratislavska Sadka mala klbove vozy, tie teraz nejsu.... Ako Slovak Lines nahradili tieto kapacity? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.