Ale je to aspon prirucka pre tych co stavali to priecestie...
Ono to sice nie je ziadne pravidlo, ale bezne sa dlzka rampy dava taka, aby ju bolo mozne v nudzovom pripade (poziarnici, sanitka, uviaznute auto) obist (do 3/4 sirky cesty z prava).... toto priecestie malo rampy po celej sirke cesty...
a nestalo sa to nahodou tak ze vodic presiel na priecestie skor ako sa otvorili uplne rampy a medzitym vosiel vlak do toho pasma?... asi ne, lebo to by potom asi nestihol zdrhnut, minimalne nad tym rozmyslat a volat dispecing
nemas pravdu.pozicia pravice je v rozhodovacich organoch (cize zastupitelstvach) este silnejsie ako bolo. Takze udrzanie sucasneho stavu bude uspechom...
Je bežné, že vlastníctvo vodičáku (alebo obdobného štátneho papiera) ešte neoprávňuje zamestnanca riadiť firemné vozidlá. Predpokladám, že aj v DPB existuje nejaké interné vodičské oprávnenie, a toto mohol dispečer zobrať.
Na čo chceš, dočerta, čakať? Veď vedenie mesta je rovnako čierno-modré, ako tri razy predtým, tak aké zmeny očakávaš? Rozčuľovanie sa nad zanedbávaním MHD zo strany mesta je opodstatnené už asi 15 rokov.
Neviem, oprávnenie na vedenie vozidiel v DPB? Také sa získava u el. t-bus a u a-bus nie?
Ale počuk som už aj to, keď dispečer zobral normálne D-čko, asi na to oprávnenie nemal, ale keď mu ho vodič odovzdal...
Ty už si videl nepreraziteľnú závoru na železničnom priecestí, Pitcho? Závory sú práve pre takéto prípady konštruované tak, aby sa dali preraziť ľahko. Ony sa závory môžu zatvoriť aj pre poruchu PZZ.
Ak som to pochopil spravne tak su to tvoje fotky... a v takom pripade ak si nepodpisal exkluzivitu (co predpokladam ze si nepodpisal ?) tak ich z hladiska autorskeho zakona mozes samozrejme pouzit kdekolvek.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek