Caute vsetci, uz som tu dlho nepisal, lebo som sa musel vselico ucit..
Asi okolo 10:00 asi nefungovala vyhybka pri zastavke Kosicka (vyhybka Prievozska/Mileticova). Stal tam dispecer a prehadzoval palice. Mozno boli aj vrchari, ale neviem, lebo som mal anglictinu...
Asi okolo 10:00 asi nefungovala vyhybka pri zastavke Kosicka (vyhybka Prievozska/Mileticova). Stal tam dispecer a prehadzoval palice. Mozno boli aj vrchari, ale neviem, lebo som mal anglictinu...
Turbo
Na tejto fotke je nizkopodlazna elektricka Siemens Combino v Bazileji (Svajciarsko) na rozchode 1000 mm. Prva jazda Combina na "uzkom" rozchode bola uz v roku 1998, cize je to vozidlo overene a jazdi aj mnohych Nemeckych mestach. Odporucam pozriet si vsetky fotky z Bazileja, ktore mame na imhd.
Tu je elektricka SGP ULF, premava vo Viedni. Jedna sa o odlisnu konstrukciu vozidla, mieso podvozkov ma tzv. portaly, kde su zvislo ulozene trakcne motory. Toto vozidlo existuje zatial iba na rozchode 1435 mm, ale udajne je mozna aj aplikacia na 1000 mm.
Obe vozidla su moderne, plne nizkopodlazne, maju uspornu elektricku vyzbroj a su komfortne ako pre cestujucich tak pre obsluhu. Pre Bratislavu uplne staci Siemens Combino, SGP ULF je zbytocne drahy a vo Viedni sa prejavili aj niektore zle vlastnosi jeho prevadzky, napr. vysoke opotrebovanie okolkov a kolajnic v obluku.