To sa potom rovno môže zaviesť nejaká lanovka s trasou Botanická záhrada - PriF UK - FMFI UK - FEI/FIIT STU - Slávičie údolie a pomôže to aj STUčkárom, ktorí idú od Botanickej ☺
Pokiaľ nemajú súčasne zelenú autá odbáčajúce z Miletičky na Záhradnícku vľavo a spomínané autobusy, tak nevidím problém, medzi stojacimi autami a hranou križovatky je ešte dosť široký prechod pre chodcov.
ano to je dnešná pseudoBID. Že na príplatok k električenek sa dá neobmedzene cestovať aj spojmi SAD v úseku AS Ml. nivy - Záhorská Bystrica, Krče. To o čom sa tu diskutuje je zatiaľ iba hypotéza návrhu. ktorý ak sa schváli na všetkých patričných miestach, tak snáď sa aj oficiálne na imhd dostane. K tým číslam, mám taký pocit, že dnes to vyzerá asi ako oblastné označovanie, ibaže 100vková rada.
TEda Ako 2x bude BID 2xx - Záhorie 1 .časť 3xx Záhorie 2. časť (teraz neviem, či je to delené Sever - Juh alebo Západ - Východ.
4xx nie je nič a preto 4xx ako kód do palubáku bude označenie nočákov Nxx.
5xx "pokračovanie" Bratislavskej oblasti 5x - teda Rača, mser Sv. Jur, Pezinok,...
6xx "pokračovanie" preibližne oblasti 6x teda predpokladám Senec a okolie
7xx na "Maďare"
8xx- rezerva pre HU 9xx rezerva pre AT ?
No v rámci terajšej BID môžeš cestovať všetkými osobnými a zrýchlenými vlakmi ZSSK medzi stanicami na území Bratislavy (to znamená stanicami Devínska Nová Ves a Rusovce počnúc, a stanicami Rača, Vajnory a Podunajské Biskupice končiac), a autobusmi SAD na trase AS MN - Račianske mýto - Patrónka - Záluhy - Krče. To všetko ak máš kúpenú celosieťovú električenku + kupón na využívanie BID (tuší 50 korún stojí). Celkovú úroveň "integrácie" môžeš posúdiť aj sám... ?
ale zas keď premávala 101 tak eliny z Dúbravky mali denný interval 15minút a to aj vďaka linkám 105 a 106. Asi padli ako obete za zvýšenie podielu eko-dopravy. Čo myslíš ty?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dunčo