ano to je dnešná pseudoBID. Že na príplatok k električenek sa dá neobmedzene cestovať aj spojmi SAD v úseku AS Ml. nivy - Záhorská Bystrica, Krče. To o čom sa tu diskutuje je zatiaľ iba hypotéza návrhu. ktorý ak sa schváli na všetkých patričných miestach, tak snáď sa aj oficiálne na imhd dostane. K tým číslam, mám taký pocit, že dnes to vyzerá asi ako oblastné označovanie, ibaže 100vková rada.
TEda Ako 2x bude BID 2xx - Záhorie 1 .časť 3xx Záhorie 2. časť (teraz neviem, či je to delené Sever - Juh alebo Západ - Východ.
4xx nie je nič a preto 4xx ako kód do palubáku bude označenie nočákov Nxx.
5xx "pokračovanie" Bratislavskej oblasti 5x - teda Rača, mser Sv. Jur, Pezinok,...
6xx "pokračovanie" preibližne oblasti 6x teda predpokladám Senec a okolie
7xx na "Maďare"
8xx- rezerva pre HU 9xx rezerva pre AT ?
No v rámci terajšej BID môžeš cestovať všetkými osobnými a zrýchlenými vlakmi ZSSK medzi stanicami na území Bratislavy (to znamená stanicami Devínska Nová Ves a Rusovce počnúc, a stanicami Rača, Vajnory a Podunajské Biskupice končiac), a autobusmi SAD na trase AS MN - Račianske mýto - Patrónka - Záluhy - Krče. To všetko ak máš kúpenú celosieťovú električenku + kupón na využívanie BID (tuší 50 korún stojí). Celkovú úroveň "integrácie" môžeš posúdiť aj sám... ?
ale zas keď premávala 101 tak eliny z Dúbravky mali denný interval 15minút a to aj vďaka linkám 105 a 106. Asi padli ako obete za zvýšenie podielu eko-dopravy. Čo myslíš ty?
tá L 3 je fajn berem. ale zas neni to pohroma,že z Trnavského mýta neni spojenie na Obchodnú lebo celkom blízko stoja linky 31 a 39 na zastávke Nám. 1. mája čo je asi 200metrov od Obchodnej a 4 z Nám. SNP asi tiež 200 metrov od Obchodnej, poprípade tí čo by chceli stoj čo stoj dojsť na Obchodnú by mohli prestúpiť na 13 alebo 3 (Rača - Nám.SNP - Ružinov).
A inak čo sa týka systému číslovania, mne by sa najviac páčil modifikovaný pražský:
1 - 19 električky
20 - 199 autobusy
200 - 299 trolejbusy
300 - 399 BID prechádzajúca územím BA
400 - 499 BID neprechádzajúca územím BA
500 - 550 nočné spoje
550 - 600 nočné spoje BID
600 - 699 cezhraničná BID
700 - 799 ponechať pre interné označenie výlukových liniek
800 - 899 školské + služobné spoje
V prípade totožnosti trasy dennej a nočnej linky by bolo možno dobré aj túto nočnú linku zaznačiť do cestovného poriadku dennej linky a označovať ju číslom dennej linky ako je to napr. v Ostrave.
To prečíslovanie električiek prevyšuje všetky šotovýmysly. Lebo ešte aj ten šotouš sa snaží dať do jedno a dvojcifernej rady linky NS.
Re #74987 Palo1987: Ak TESCO neplatí sedlovú 92, možno by sa mohlo skúsiť, žeby premávala z mosta Lafranocni, cez nadjazd v Mlynskej doline, s tým žeby sa jej v jeho blízkosti zriadili zastávky (lebo študenti FEI) a išla by cez Botanickú na Molecovu.
Re #74988 Dunčo: A potom by zdovejný odchod, ktorý teraz chodí na 84 chodil až do Dúbravky, alebo by sme mali tú linku s *, teda takú proti, ktorej tu skoro všetci brojíte, v exponovanom úseku Hodžko-Horboňova zrušíš 1 linku a zrušíš priamy spoj z Dúbravky k školám na Vazovovej, aj keď to asi nie je až tak tragické, keďže by žiaci mohli cestovať L 5, čo však neviem, či by bolo kapacitne únosné.
Re #74997: Takže v Ružinove, kde dnes je ráno robená 9 so 6 min. intervalom +L 8 a 14, po novom necháme len 1 linku s 8 minútovým intervalom, "fakt super". ?
K číslovaniu:
1. Nemeniť žiadne existujúce číslo linky, pokaľ sa podstatne nezmení trasa.
2. Oblastné číslovanie je nezmysel.
3. Regionálne linky by mohli byť napríklad Rxx, vlaky možno Sxx kvoli kompatibilite s AT.
z Trnavskeho myta ti chyba spojenie na Obchodnu ul. a naopak
L3 tocit cez nam.SNP ,aby mala zmysel.
Uz ked chodila vylukova L8 medzi Racou a Ruzinovom tak vozila vzduch medzi Racianskym a Trnavskym mytom.
7.-5 min int. sa zaviedol aby to vyšlo rovnako každú hodinu, lebo 8 nie je deliteľ 60tky. Ale pre preklad je lepší 8 min. int. a budem počítať s nim ako v pôvodnom návrhu
Išlo toitžto o to, že s dnešnými vozokilometrami a vozmi zvýšiť prepravnú kapacitu a skrátiť následný interval tam, kde to najviac kričí:
Negatíva, čo mi tak napadnú hneď:
Z Ružinova, Rače a Vajnorskej máš priamu linku do centra v priemere každých 6 min., po novom každých 8 min
Z. K. Vsi dnes v sedle ide linka každých 2,4 min, podľa návrhu 2,66 min.
A dnes "obojsmerné" Šafko pre električky - teda L12 na smer K. Ves a Dúbravka umožňuje prestup z Ružinova, Nív a čiastočne z Nového Mesta (L50) alebo z Petržalky (L95) . V ávrhu oklieštená L12 iba v špičke - teda chýbala by dosť v sedle večer a cez víkendy a navyše má chodiť iba po K. Ves teda do Dúbravky ďalší prestup...
Zriedenie radiálového následného intervalu všade cez víkend.
Pozitíva:
Skrátenie linkového následného intervalu v K. Vsi v rannej špici z dnešných 1,714 min na 1,6 min; poobede z 2 min. na 1,6 min., na Račianskej z dnešných priemerných 3 min. na 2,66 min. - teda radiály, kde to najviac "kričí"
Skrátenie priemerného následného sedlového intervalu liniek západ - východ z dnešných 3 min, na 2,66 min.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA
Re #74987 Palo1987: Ak TESCO neplatí sedlovú 92, možno by sa mohlo skúsiť, žeby premávala z mosta Lafranocni, cez nadjazd v Mlynskej doline, s tým žeby sa jej v jeho blízkosti zriadili zastávky (lebo študenti FEI) a išla by cez Botanickú na Molecovu.
Re #74988 Dunčo: A potom by zdovejný odchod, ktorý teraz chodí na 84 chodil až do Dúbravky, alebo by sme mali tú linku s *, teda takú proti, ktorej tu skoro všetci brojíte, v exponovanom úseku Hodžko-Horboňova zrušíš 1 linku a zrušíš priamy spoj z Dúbravky k školám na Vazovovej, aj keď to asi nie je až tak tragické, keďže by žiaci mohli cestovať L 5, čo však neviem, či by bolo kapacitne únosné.
Re #74997: Takže v Ružinove, kde dnes je ráno robená 9 so 6 min. intervalom +L 8 a 14, po novom necháme len 1 linku s 8 minútovým intervalom, "fakt super". ?